دانلود اشکال دایره، ستاره، منحنی 80 - Waved Shapes

مجموعه فوق دارای 80 شکل دایره، ستاره، منحنی و فرم های انتزاعی مدور  با فرمت CSH می باشد. به دلیل وکتور بودن یا خطی بودن شیپ ها بسیار محبوب هستند. این تصاویر بدون افت کیفیت براحتی در هر ابعادی بزرگ می شوند.

---
ادامه خبر

آموزش ایجاد طیف‌های سفارشی

ساخت یک طیف سفارشی بر اساس تعریف تعدادی رنگ‌ به علاوه تعیین نحوه محو شدن و تغییر رنگ صورت می‌گیرد. همچنین امکان تغییر شفافیت در طیف وجود دارد. که در این حالت با قرار دادن یک طیف در لایه فوقانی امکان مشاهده تصویر موجود در لایه زیرین نیز وجود دارد. طیف‌ها مشابه قلم‌های سفارشی بوده و می‌توانید آنها را برای هر تصویر سفارشی کنید. فتوشاپ برای دسترسی آسان، به شما امکان ایجاد و ذخیره طیف‌های سفارشی و افزودن آنها به لیست از پیش تعریف شده را می‌دهد. بعد از ایجاد یک طیف می‌توانید از آن با هر یک از طرح‌های موجود در نوار Options استفاده کنید.

ابزار Gradient را از در جعبه ابزار انتخاب کنید. در نوار Options نمونه طیف را کلیک کنید. کادر مقابله‌ای Gradient Editor فعال می‌شود.

ادامه خبر

آموزش ساخت یک قلم


قابلیت طراحی و نقاشی در فتوشاپ CS بطور چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود یافته است. در فتوشاپ قابلیت ایجاد قلم‌های سفارشی مختلفی با ویژگی‌های گوناگون را دارید. این گزینه‌ها از طریق پالت Brushes کنترل و تنظیم می‌شوند. در این پالت، قلم‌های از پیش ترسیم شده در سمت راست و در بالای نوار لغزنده Master Diameter دیده می‌شوند و لیست کاملی از گزینه‌های مربوط به تنظیمات در سمت چپ نمایان می‌شوند.


---
ادامه خبر

آموزش استفاده از History Brush

History Brush به شما امکان می‌دهد تا بطور انتخابی و همانطور که در پالت History نشان داده می‌شود. تکراری از وضعیت قبلی تصویر را نقاشی کنید. History Brush به شما امکان دسترسی به وضعیت‌های قبلی یک فایل را می‌دهد. پالت History تنها تعداد محدودی از وضعیت‌های تعیین شده در کادر General Preferences را نگه می‌دارد. هنگامیکه وضعیت‌ها را به پالت اضافه می‌کنید، می‌توانید یک وضعیت را برای حفظ آن مرحله به یک Snapshot تبدیل کنید.

---
ادامه خبر

دانلود اشکال دایره، مدور، منحنی 60 - Spheroids Shapes

مجموعه فوق دارای 60 شکل دایره، مدور، منحنی فرم های انتزاعی مدور  با فرمت CSH می باشد. به دلیل وکتور بودن یا خطی بودن شیپ ها بسیار محبوب هستند. این تصاویر بدون افت کیفیت براحتی در هر ابعادی بزرگ می شوند.

---
ادامه خبر

آموزش انتخاب یک رنگ

درس ۵ شیوه استفاده از Color Picker برای انتخاب یک رنگ بیان شد. در این قسمت نیز روش‌های دیگر تعیین و انتخاب رنگ در فتوشاپ بررسی می‌شوند. شیوه‌های توضیح داده شده در این قسمت ترکیبی از بکارگیری Picker Color، انتخاب رنگ‌ها از تصاویر و استفاده از نمونه‌های از پیش تعیین شده می‌باشند انتخاب یک رنگ پیش زمینه


ادامه خبر

آموزش ترسیم اشکال گرافیکی

هنگامیکه تصاویر را ویرایش می‌کنید، گاهی اوقات نیاز به ترسیم یک شکل هندسی همواره و صاف همانند یک مربع یا دایره دارید، یا ممکن است بخواهید یک محیط برای افزودن متن، ساخت یک بخش برای وب، یا یک تصویر مختلط و ترکیبی ایجاد کنید. اشکال گرافیکی از یکسری قواعد اصلی پیروی می‌کنند. در فتوشاپ CS می‌توانید اشکال گرافیکی را بصورت برداری ترسیم کنید.

از منوی File گزینه Open را انتخاب کرده و فایل مورد نظرتان را در فتوشاپ باز نمائید.

ادامه خبر

اشکال متنوع شماره یک 860 - Shapes

در این مجموعه 860 اشکال متنوع و طرح های جالب با فرمت CSH می باشد، شکل هایی زیبا، حرفه ای و در عین حال ساده و سبک هستند. این شکل ها عمده شکل هایی هستند که طراحان برای طرح های خود در فتوشاپ نیازمندند.

ادامه خبر

آموزش استفاده از مرورگر فایل‌ها

آموزش استفاده از مرورگر فایل‌ها

File Browser یا مرورگر فایل‌ها در واقع پنجره و پالتی شناور است که امکان مشاهده سریع فایل‌ها را به شما می‌دهد و منبع و محلی برای دسترسی به فایل‌های تصویری موجود در سیستم یا سرور می‌باشد. این قسمت از برنامه فتوشاپ به شما امکان مرور گرافیکی چندین فایل تصویری و پوشه را می‌دهد و حتی اگر نام فایل‌های شما نامشخص بوده و یا تعداد بیشماری از فایل‌های تصویری در یک پوشه قرار داشته باشد، باز هم به سرعت قابل مشاهده خواهند بود.


ادامه خبر