معرفی ۵ برنامه ویرایش عکس برای ویندوز ۸


عکاسی یک هنر است و ویرایش عکس , هنری دیگر !
امروزه گروه برنامه های ویرایش عکس , جای خود را در بین کاربران پیدا کرده اند و معمولا در کنار دیگر نرم افزارهای کاربردی یک برنامه برای ویرایش و کار بر روی تصاویر نیز وجود دارد. برای نشان دادن مهارت در ویرایش عکس,  نیاز به دراختیارداشتن ابزار و برنامه های مانند فتوشاپ هستید ,اما همه کاربران نمی خواهند با تنظیمات پیچیده و جزیی و محیطی پر از منو و دکمه های عجیب و غریب روبه رو بشوند, آنها دوست دارند تنها با چند کلیک خلاقیت خود را نشان داده و تصویری شگفت انگیز را خلق کنند. در این مقاله قصد داریم ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش عکس در ویندوز ۸ که دارای محیطی ساده و جذاب اما درعین حال قدرتمند هستند را به شما معرفی کنیم.




---
ادامه خبر

آموزش حذف عوامل اضافی از تصویر (فتوشاپ)


گاهی پس از عکاسی از یک لحظه ناب متوجه می‌شوید عوامل اضافی نه چندان بااهمیت صحنه زیبای عکس شما را به طور کامل خراب کرده است. مثلا می‌خواهید از یک بنای باستانی عکاسی کنید. حالت ایده‌آل این است که کادرتان را بدون حضور کمترین مزاحمی ببندید.
ادامه خبر

با فوتوشاپ جادوگری کنید!


پنهان و ظاهر كردن، يكي از كارهاي جالب توجه است كه علاقه‌مندان زيادي دارد. در دنياي عكس و تصوير نيز نرم‌افزار فتوشاپ در پي برآوردن اين آرزو، قابليت‌هاي جديدي به مجموعه ابزارهاي خود اضافه كرده است.

در نسخه‌هاي قبلي فتوشاپ ويژگي جالب Content-Aware (آگاه از محتوا) ارائه شده بود كه به كمك آن به صورت هوشمندانه محتواي تصوير مورد بررسي قرار مي‌گرفت و ترميم تصوير با توجه به بافت و رنگ قسمت‌هاي كناره بخش انتخاب شده انجام مي‌شد. اين ويژگي ابتدا با فرمان Content-Aware Scale معرفي شد كه به ما امكان تغيير ابعاد تصوير بدون تاثير گذاشتن روي بخش‌هاي خاصي از آن را فراهم مي‌آورد.
ادامه خبر

10 عادت بد در فتوشاپ که باید آن ها را ترک کنید

فتوشاپ برنامه ای کاربردی است که به شدت فراگیر شده و برای انجام هر کار، روش های زیادی به کاربر پیشنهاد می دهد. با وجود روش های متعدد برای ایجاد یک افکت، درک این که بهترین روش کدام است، برای کاربران مشکل خواهد شد. در این آموزش، 10 عادت بد را که معمولاً کاربران در کار با فتوشاپ دارند، تشریح نموده ایم. با ترک این عادت ها می توانید به صورت مؤثرتری با فتوشاپ کار کنید.
ادامه خبر