سفر به هند

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشور هند چیزی فراتر از فیلم های هندی و تصوراتی است که شما از این کشور دارید. هند که در جنوب غربی آسیا واقع شده و دومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود کشوری است با سابقه تاریخی غنی و بسیار طولانی، این کشور که از عهد باستان تا کنون تحولات بسیار زیادی را به خود دیده است و سال های متمادی پذیرای مهاجران بسیاری بوده از تنوع فرهنگی، قومی و قبیله ای ویژه ای برخوردار است و با وجود این همه تفاوت و اختلاف مردم هند در صلح و آرامش درکنار یکدیگر زندگی می کنند، همین مسئله موجب شده که هند همیشه سمبلی برای دموکراسی محسوب شود. از همه ی اینها که بگذریم کشور هند به خاطر داشتن جاذبه های طبیعی مثل جنگل های گرمسیری یا بناهای تاریخی چون تاج محل و سواحل زیبای گوا یکی از توریستی ترین کشورهای جهان به شمار می رود. با تور هند شما می توانید به هر نقطه ای از این کشور پهناور سفر کنید و تفاوت ساختاری جامعه ی هند را از نزدیک لمس کنید.


---
ادامه خبر

آشنایی با تایلند کشور هزار معبد



کشور تایلند با داشتن طبیعتی بکر و خاص میتواند بهشت گردشگری برای تمامی دوستدارن به طبیعت باشد  . تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن شهر بانکوک میباشد . این کشور به دلیل نزدیکی با دریا بیشتر مواقع دارای یک آب و هوای معتدل است و داشتن جزایری که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد میتواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گردشگران باشد  . بهترین زمان سفر به تایلند بین ماه‌های بهمن تا اسفند است که از گرما و رطوبت آن کاسته شده . دمای هوا در این فصل روزها ۲۸ درجه و شب‌ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد. جزیره پوکت و پاتایا در بین شهر های تایلند بیشترین گردشگر را در خود میبیند و در ایران هم آژانس های مسافرتی تور های ویژه به عنوان تور تایلند  در پکیج های مناسب آماده کرده تا گردشگران بدون دغدغه بتوانند از این کشور زیبا بازدید کنند .

---
ادامه خبر

روش های قانونی مهاجرت به اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا


مهاجرت به کانادا به دو روش "نیروی متخصص" و "سرمایه گذاری" امکان پذیر است. در روش نیروی متخصص فدرال و یا استان کبک، یک سیستم امتیازبندی تعریف شده است که با کسب حداقل امتیاز مربوطه می توانید از این طریق اقدام کنید. کلیه ی این روش های سرمایه گذاری و یا نیروی متخصص به اخذ اقامت کانادا ختم می شوند.

آن چه غیر قابل انکار است محبوبیت بسیار زیاد کشور آمریکا برای مهاجران است. مهاجرت به آمریکا از راه های مختلفی مثل EB-3 و EB-5 امکان پذیر است. در روش EB-3 متقاضی با داشتن پیشنهاد کار در آمریکا (در حیطه های شغلی معینی) واجد شرایط لازم خواهد شد. برای برنامه ی EB-3 نیروی غیر متخصص، فرد باید یک پیشنهاد کار به عنوان یک کارگر ساده داشته باشد تا موفق به اخذ گرین کارت غیر مشروط و اقامت آمریکا شود.

---
ادامه خبر

پيكان‌ها در فتوشاپ


همان‌طور كه مي‌دانيد فتوشاپ يكي از قدرتمندترين نرم‌افزارهاي طراحي و ويرايش تصاوير است كه امكانات مختلفي را نيز در اختيار شما قرار مي‌دهد.

اين نرم‌افزار قابليت‌هاي زيادي را در خود جاي داده است؛ اما كاربران بي‌شماري مشاهده مي‌شوند با اين كه برخي از آنها نيز جزو كاربران حرفه‌اي فتوشاپ هستند، اما از رسم پيكان (فلش) در فتوشاپ ابراز نارضايتي مي‌كنند! بسياري از اين كاربران با كمك پيكان‌هاي موجود در بخش Custom Shape Tool نسبت به رسم پيكان‌هاي مورد نظر خود اقدام مي‌كنند. اگر از اين ابزار استفاده كرده باشيد متوجه شده‌ايد اين پيكان‌ها در طول و عرض مشخصي رسم مي‌شوند و تغيير اندازه در آنها نيز موجب به‌هم‌ريختگي تناسب‌شان خواهد شد. رسم پيكان در فتوشاپ بسيار ساده است و شايد همين سادگي موجب شده تا كمتر كاربري به آن توجه كند. اين روش در نسخه‌هاي مختلف فتوشاپ اعم از CS4, CS5, CS6 قابل استفاده بوده و در همگي آنها نيز يكسان است:
ادامه خبر

سایت تاپ صدا

سایت تاپ صدا


تاپ صدا رسانه ای اینترنتی است که محل روجوع روزانه تعداد بسیاری از کاربران در فضای سایبر می باشد، و توانسته از با اعمال برنامه هایی دقیق و بررسی نیاز های روز کاربران خود در عرصه موسیقی و رسانه، نظر مخاطبین بی شماری را جلب کند. امروزه کمتر سایت آهنگ ، به صورت رسمی در زمینه انتشار اخرین اخبار موسیقی فعالیت می کند که جدیدترین رویداد ها را به سمع کاربران برساند

---
ادامه خبر

10 عادت بد در فتوشاپ که باید آن ها را ترک کنید

فتوشاپ برنامه ای کاربردی است که به شدت فراگیر شده و برای انجام هر کار، روش های زیادی به کاربر پیشنهاد می دهد. با وجود روش های متعدد برای ایجاد یک افکت، درک این که بهترین روش کدام است، برای کاربران مشکل خواهد شد. در این آموزش، 10 عادت بد را که معمولاً کاربران در کار با فتوشاپ دارند، تشریح نموده ایم. با ترک این عادت ها می توانید به صورت مؤثرتری با فتوشاپ کار کنید.

---
ادامه خبر

14 روش ساده برای گرفتن یک سلفی عالی


گرفتن یک سلفی خوب قوانینی دارد،که رعایت این نکات برای بهتر دیده شدن عکس شما نزد دوستانتان بی تاثیر نیست.

عکس سلفی"Selfie" یا "عکس از خود" که به "عکاسی پرتره از خود" نیز معروف است،معمولاً توسط دوربین عکاسی یا دوربین موبایل توسط خود شخص گرفته می‌شود که این روزها تب آن به همه سرایت کرده است.

 

گرفتن یک سلفی خوب قوانینی دارد. این که دوربین را مستقیم جلوی صورت تان بگیرید و دکمه آن را فشار دهید، کافی نیست. اگر می خواهید دوستانتان از تماشای عکس های شما لذت ببرند، این نکات را رعایت کنید:

 

1.بهترین زاویه را پیدا کنید
هنگام گرفتن سلفی،زاویه های مختلف صورتتان را امتحان کنید.به عنوان مثال اگر کمی سرتان را به سمت چپ یا راست بچرخانید، عکس از حالت تخت بیرون می آید.حتی می توانید کمی دوربین را بالاتر از سرتان نگه دارید تا چشم هایتان برزگ تر و بینی تان کوچک تر نشان دهد.
ادامه خبر

تور کیش در هتل تماشا

اگر برای تور کیش خود هتل تماشا را انتخاب کرده اید،هتل تماشا کیش که در بهار سال 1391 بازسازی شد، در مرکز جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل 3 ستاره در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید و ساحل جزیره واقع گردیده. این هتل برای میهمانان خود 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را در نظر گرفته است.اقامت در این هتل کیش برای کودکان 2 تا 5 سال 70000 تومان و برای کودکان بالای 5 سال معادل بزرگسال محاسبه می گردد.

تور کیش

---
ادامه خبر