نحوه تصحیح یك محدوده رنگ


 

برخی مواقع ممكن است نیاز به تغییر محدوده رنگ خاصی در داخل یك شی یا محیط داشته باشید. مثلاً می‌خواهید یك دایره قرمز را به رنگ زرد تبدیل كنید یا یك ماشین آبی را سبز كنید. برای انجام چنین كاری نیاز به تغییر بیش از یك رنگ دارید زیرا مقادیر مختلف سایه‌ها و جلوه‌ها یك فرم را تشكیل می‌دهند. در فتوشاپ با استفاده از ابزارهای كنترل كننده‌ای با نام‌های Select Color Range و Hue/Saturation می‌توانید این كارها را انجام دهید. در این كار عملی نحوه تعیین یك ناحیه رنگی و تغییرات عمومی آنها به دیگر رنگ‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.
ادامه خبر

كار با لایه‌ها


بكارگیری لایه‌‌ها در فتوشاپ با ارائه امكان كنترل بر روی تنظیمات رنگ و تركیب‌بندی‌های تصاویر، انعطاف پذیری خاصی را در ویرایش تصاویر حرفه‌ای بوجود می‌آورد.

بدون وجود ویژگی‌های مربوط به لایه‌ها، امكان هرگونه ترتیب بندی تصاویر یا یكپارچگی متون بسیار مشكل بوده و حتی در برخی موارد غیرممكن است.

لایه‌ها بخش‌ها و اجزاء یك تصویر را در لایه‌های جداگانه‌ای قرار می‌دهند و در نتیجه می‌توانید هر قسمت را بدون ایجاد تغییر در دیگر لایه‌های اطراف آن ویرایش كنید. لایه‌ها همانند لایه‌های جوهر سركه كه بر روی یكدیگر هستند، روی هم قرار می‌گیرند. در صورتی كه از بالا به آنها نگاه كنید با هم تركیب شده و یكی دیده می‌شوند و كل نما را مشاهده می‌كنید، در صورتی كه عناصر تشكیل دهنده آنها از یكدیگر مجزا هستند.

می‌توانید لایه‌ها را با كنترل اینكه كدام لایه بالای لایه دیگری قرار گیرد، تغییر موقعیت دهید. همچنین می‌توانید امكان مشاهده لایه‌ها را غیرفعال كنید. یكی از ویژگی‌های جدید در Photoshop CS فرمان Layer Comps می‌باشد، كه به شما اجازه می‌دهد ساختاربندی لایه مشخصی را ایجاد و ذخیره كنید. ثبت ترتیب، شفافیت و دیگر پارامترها. هنگامیكه در طرح خود بیش از 50 لایه مختلف دارید و می‌خواهید شفافیت یكی را كاهش داده یا افكت لایه را در دیگری افزایش دهید، به یادآوری مراحل برگشت به نقطه آغازین بسیار سخت و دشوار است.
ادامه خبر

آرسی تک ، کوادروتور ، خرید کواد کوپتر

آرسی تک ، کوادروتور ، خرید کواد کوپتر


فروشگاه آرسی تک در سال 1391 با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی و علمی جامعه در جهت سرگرمی های رادیو کنترل افتتاح گردید. در ابتدا توسط معرفی و تبلیغات به علاقه مندان سعی در جذب و آموزش هنرجویان این رشته فعالیت انجام می شد و کم کم با توجه به نیاز افراد به سیستمها و تکنولوژی جدید، با واردات قطعه و کالای آرسی سعی نمودیم در جهت پیشرفت علم آرسی قدمی برداریم.

بخشی از خدمات ما عبارتند از : فروش انواع کوادروتور ( اسباب بازی و حرفه ای برای فیلم و عکس برداری هوایی ) ، کواد کوپتر ، هواپیما ، ماشین های کنترلی و ارائه لوازم یدکی تمامی محصولات خود میباشد. آرسی تک با داشتن تیم متخصص و کارشناسان مجرب سعی خواهد کرد بهترین خدمات را به مشتریان عزیز کند. اگر شما نیازمند یک دستگاه حرفه ای هستید حتما قبل از خرید محصول مورد نظر با کارشناسان آرسی تک مشاوره نمایید.


---
ادامه خبر

نحوه ساخت تصاویر جاوا اسكریپت حساس به وضعیت ماوس


انیمیشن‌های دو حالته فایل‌های گرافیكی هستند كه در هنگام جابجایی نمایشگر ماوس بر روی نقطه معینی از طرح تغییر می‌یابند. این انیمیشن‌ها برای ایجاد جذابیت در لینك‌ها بخصوص در قسمت‌های گرافیكی كه بطور واضح مشخص نشده‌اند مفید می‌باشد. ویژگی دو حالته شامل یك مرحله وضعیت عادی، یك وضعیت جابجایی ماوس و یك وضعیت كلیك است. در این كار عملی برای هر یك از این وضعیت‌ها یك تصویر ایجاد خواهیم كرد. برای بررسی در خصوص افكت دو حالته، در این كار عملی یك دكمه اولیه ایجاد می‌كنیم، سپس وضعیت آن را تغییر می‌‌دهیم. بعد از آنكه دكمه هر سه وضعیت مربوط به آن ایجاد شدند باید كد HTML آن، بعلاوه گرافیك‌های مربوط به آن را ذخیره كنید و سپس كد تولید شده را در صفحة مورد نظر خود قرار دهید.
ادامه خبر

نحوه ایجاد یك فایل GIF شفاف


مزیت مهمی كه فایل‌های GIF نسبت به فایل‌های JPEG دارند آن است كه می‌توانید محیط معینی را در فایل‌های gif بصورت شفاف و فاقد هر نوع رنگ تعیین كنید. به این معنی كه می‌توانید افكت‌های سایه‌داری برای پس زمینه صفحات وب قرار دهید. محیط‌های شفاف و بدون رنگ در فایل‌های GIF كاملاً غیرقابل مشاهده هستند. در این كار عملی نحوة ایجاد تصاویر شفاف در Image Ready توضیح داده شده است.
ادامه خبر

معرفي سايت گيفت كارت

معرفي سايت گيفت كارت

وبسایت EgiftCardدر سال ۱۳۹۲ جزو اولین وبسایت های فروش لایسنس و گیفت کارت که تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است. اعتماد شما اعتبار ماست. گیفت کارت برای خرید برنامه های تلفن همراه و خرید لایسنس از برخی سایتهای خارجی مورد استفاده می باشد. این وبسایت برای مبارزه با تحریمات کشورهای مختلف و عدم وجود ویزا کارت و مستر کارت در ایران گیفت کارت را برای رفع نیازهای تلفن همراه و سایر امکانات پیشنهاد میکند.
---
ادامه خبر

نحوه ایجاد Layer Comps


Layer Comps ساختاربندی دقیقی از پالت Layers را ثبت و نگهداری می‌كند. از جمله ترتیب، سبك، شفافیت و حالت‌های تركیبی لایه‌ها. این ویژگی به شما امكان می‌دهد تا تركیبی از چندین لایه را مورد آزمایش قرار داده و بهترین نتیجه را با یك كلیك ماوس از بین آنها تعیین كنید.
ادامه خبر

شهر آگهی بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

شهر آگهی بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

همانطور که میدانید با رشد فراوان استفاده از اینترنت و همه گیر شدن آن در جامعه امروز ثبت آگهی برای مشاغل و کالا ها وهم چنین سایت هایی که در زمینه فروش کالاهای دست دوم فعالیت دارند مردم میتوانند کالاها و مشاغل خود را به راحتی تبلیغ نمایند. در واقع میتوان گفت که اینترنت در دنیای امروز پلی شده است برای ارتباط افراد و هم چنین خرید و فروش کالا , آموزش و کسب درآمد. بله همه شما خریداران و فروشندگان میتوانید با ثبت آگهی رایگان در سایت آگهی شغل و کالای خود را به سایرین معرفی نمایید.

---
ادامه خبر

چاپ نگاه گرافیک

چاپ نگاه گرافیک

چاپ نگاه گرافیک در سال 1389 افتتاح گردید و زمینه فعالیت این چاپخانه به شرح ذیل می باشد:

چاپ نایلون دسته موزی

چاپ نایلون دسته بندی

چاپ نایلون دسته تقویت

چاپ ساک پارچه ای

چاپ لباس

چاپ خودکار

چاپ بادکنک

چاپ نایلون رولی

چاپ سیلک

چاپ نایلون فلکسو

چاپ نایلون به دو صورت عمده در تمام دنیا انجام میشود.

---
ادامه خبر

ساخت فایل‌های وب

ساخت فایل‌های وب

شركت Adobe با تغییر مسیر فتوشاپ از یك ابزار و برنامه حرفه‌ای ویرایش تصویر به یك ابزار تولیدی عناصر و صفحات وب پیشرفته كه در آن بدون از دست دادن كیفیت تصویر، امكان بكارگیری ابزار ویرایش موجود در فتوشاپ نیز فراهم شده است، اقدام به یك جهش و پیشرفت نموده است. با استفاده از ابزار و ویژگی‌های Image Ready كاربران می‌توانند جداول و تصاویر حساس به حركات ماوس را ایجاد كنند یا یك تصویر را به چند تكه تقسیم كرده و هر یك از آنها را بطور جداگانه بهینه سازی نمایند.

توجه: كارهای عملی این بخش مربوط به برنامه Image Ready بوده و در Photoshop قابل اجرا نیستند.

جابجایی بین دو محیط مزبور بسیار آسان است. در حقیقت این دو برنامه تا حد زیادی به هم پیوسته هستند و می‌توان از داخل یكی، دیگری را باز كرد و فایل‌ها را بین دو برنامه جابجا نمود. Photoshop و Image Ready بطور اتوماتیك تصاویر را بهینه سازی كرده، تغییر نام داده و كد HTML مناسبی تولید می‌كنند. كدها بعنوان فایل جداگانه HTML ای ذخیره می‌شوند و می‌توان آنها را در یك صفحة موجود یا در یك جدول مورد استفاده قرار داد.

ادامه خبر