نحوه ایجاد یك الگوی سایه رنگ



فیلتر Halftone Pattern افكتی گرافیكی ایجاد می‌كند كه نمای سایه رنگی كه به تصویر اعمال می‌شود را شبیه‌سازی می‌كند. این افكت‌، رنگ تصویر را به دو نوع رنگ كاهش می‌دهد و حس گرافیكی مشخص و منحصر بفردی را در آن ایجاد می‌كند. رنگ‌هایی كه در این فیلتر مورد استفاده قرار می‌گیرند از نمونه رنگ‌های موجود در كادرهای رنگ پس‌زمینه و پیش‌زمینه انتخاب می‌شوند. از این رو قبل از اعمال این فیلتر رنگ‌های مورد نظرتان را در این قسمت‌ها انتخاب نمائید. كنترل‌های Halftone Pattern در رابط گرافیكی Filter Gallery قرار دارند.

ادامه خبر

نحوه استفاده از الگوهای فرا داده

الگوهای فرا داده به شما امكان می‌دهد تا تنها با یك فرمان مجموعه‌ای از اطلاعات فرا داده را فرمان به چندین تصویر اعمال كنید. از این ویژگی برای مواقعی استفاده می‌شود كه فرا داده‌های خاصی بطور مدام به تصاویر اعمال می‌شوند. همانند نام نویسنده یا نام شركت.

 
ایجاد یك الگو  


تصویری را در File Browser انتخاب كنید تا از آن به عنوان الگو استفاده شود. سپس از نوار منوی مرورگر فایل، گزینه File\File Info را انتخاب كنید تا پنجره فرا داده‌های فایل باز شود.

 

وارد كردن اطلاعات الگو   


هر یك از متغیرهای فرا داده را از پنجره سمت چپ انتخاب كرده و داده‌های مورد نظرتان را در فیلدهای مربوطه وارد كنید. البته به یاد داشته باشید كه تنها اطلاعاتی را وارد كنید كه مایلید در چند تصویر تكرار شوند.

ادامه خبر

تور لحظه آخری ارزان دبی استانبول و معرفی تور روسیه از تورهای لوکس اروپا

تور لحظه آخری ارزان دبی استانبول و معرفی تور روسیه از تورهای لوکس اروپا

استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی، تجاری و گردشگری این کشور است که در کنار دریای مرمره و دو سوی تنگه بسفر بنا شده و  تنها شهر جهان است که در دو قاره قرار گرفته‌است. استانبول به عنوان پلی میان اروپا و آسیا نقش مهمی در تبادلات فرهنگی و اقتصادی ملل مختلف بازی می‌کند.  تنگه بسفر و ساحل و اسکله‌های آن، کافه‌ها، بازار قدیمی، مساجد و دیگر بناهای تاریخی جزو هویت اصلی استانبول به شمار می‌روند. این مکان‌ها، درکنار هوای مدیترانه‌ای و همچنین امتزاج فرهنگی غرب و شرق جلوه خاصی به استانبول بخشیده‌است و آن را به مقصدی خاطره‌انگیز برای گردشگران تبدیل کرده‌است. این شهر در سال ۲۰۱۰ پایتخت فرهنگی اروپا بوده و همه‌ساله در رده‌های بالای شهرهای توریستی جهان قرار دارد.

---
ادامه خبر

چمن مصنوعی راهکاری نوین و کم هزینه

چمن مصنوعی راهکاری نوین و کم هزینه

چمن مصنوعی سالهای زیادی است که در مصارف ورزشی به کار میرود اما رفته رفته چمن مصنوعی در خانه ها باغ ها و ویلا ها و حتی معابر شهری و پارکی هم مورد استفاده قرار گرفته است.

خرید چمن مصنوعی :

چمن مصنوعی را میتوان از نمایندگی های معتبر نیوساد همراه با کارت های طلایی ضمانت  کام سرویس خرید کرد

قیمت چمن مصنوعی قیمت این کالا بر اساس ارتفاع نخ و تعداد گره و مشخصات اینچنینی محاسبه میگردد و لذا باید در خرید این کالا دقت بسیار داشت که به لحاظ زیبایی و دوام درجه مطلوبی را داشته باشد و این موضوع را فقط با ضمانتنامه کام سرویس میتوانید احساس کنید

---
ادامه خبر

شیوه ایجاد طیف‌های سفارشی


ساخت یك طیف سفارشی بر اساس تعریف تعدادی رنگ‌ به علاوه تعیین نحوه محو شدن و تغییر رنگ صورت می‌گیرد. همچنین امكان تغییر شفافیت در طیف وجود دارد. كه در این حالت با قرار دادن یك طیف در لایه فوقانی امكان مشاهده تصویر موجود در لایه زیرین نیز وجود دارد. طیف‌ها مشابه قلم‌های سفارشی بوده و می‌توانید آنها را برای هر تصویر سفارشی كنید. فتوشاپ برای دسترسی آسان، به شما امكان ایجاد و ذخیره طیف‌های سفارشی و افزودن آنها به لیست از پیش تعریف شده را می‌دهد. بعد از ایجاد یك طیف می‌توانید از آن با هر یك از طرح‌های موجود در نوار Options استفاده كنید.
ادامه خبر

بكارگیری Action از پیش تعیین شده


در فتوشاپ بخشی به نام Actions در نظر گرفته شده كه از طریق آن امكان تكرار اعمال و وظایف تكراری بصورت اتوماتیك وجود دارد. برای مثال ایجاد یك سایه داخلی می‌تواند شامل فرایند پس و پیش كردن یك انتخاب، حذف یك پس زمینه، پس و پیش كردن دوباره انتخاب، متوازن كردن آن، پر كردن آن با یك سایه شفاف ‌باشد. در واقع Actions به شما این امكان را می‌دهد تا تنها با یك كلیك چندین مرحله همانند مراحل فوق را اجرا كنید. این ویژگی برای هدر نرفتن وقت شما بسیار مفید می‌باشد. بویژه هنگامیكه قصد پردازش یكسان چندین تصویر را دارید. در این قسمت ما در حالت Button كار می‌كنیم. البته جزئیات بیشتر در كارهای عملی آینده مورد بررسی قرار می‌گیرند.
---
ادامه خبر

مهاجرت به استرالیا امتیازبندی

مهاجرت به استرالیا امتیازبندی

مهاجرت به استرالیا  و مهاجرت به کشور های دیگر ، یک امر کاملا حیاتی و بسیار مهم است که برای اقدام به مهاجرت به استرالیا و …. میبایست پیش از اقدام به مهاجرت ، تمامی جوانب و شرایط را در نظر داشته باشید .

در این مقاله قصد داریم تا مهاجرت به استرالیا و امتیازبندی را خدمتتان شرح داده و توضیحاتی را در رابطه با امتیازات و نحوه امتیازبندی خدمتتان ارائه دهیم .

یکی از عواملی که نقش بسیار مهمی را در مهاجرت به استرالیا  و امتیازبندی مهاجرت به استرالیا داشته است ، سناتور بوون میباشد .


---
ادامه خبر

ترسیم، نقاشی و رنگ‌آمیزی

با اینكه عموماً از فتوشاپ به عنوان برنامه نقاشی یاد می‌شود، اما ابزار نقاشی در آن به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً كاربران تصاویر را تغییر اندازه می‌دهند، رنگ‌ها را اصلاح می‌كنند یا یك فیلتر به تصویر اعمال می‌كنند. اما افراد كمی هستند كه در ترسیم یا نقاشی از این برنامه استفاده می‌كنند. حتی با داشتن مهارت كم، بكارگیری ابزار طراحی و نقاشی نتایج قابل قبولی خواهد داشت.

روتوش عكس‌ها، لكه‌گیری تصاویر و پاك كردن محیطی از یك عكس همگی جزو تكنیكهای طراحی و نقاشی هستند كه در كارهای عملی این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ادامه خبر

راهکار های طراحی سایت کاربر پسند

راهکار های طراحی سایت کاربر پسند

طراحی سایت بر اساس تمایلات و علایق کاربران سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چرا که یک سایت با توجه بازدید کاربران خود ارزشمند می شود و هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد ارزش آن سایت افزایش پیدا می کند. در نتیجه در طراحی سایت با رعایت نکاتی از جمله لود سایت، چینش، کارایی و.... می توانید کاربران بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید و  از این طریق بازدید سایت خود را افزایش دهید.

---
ادامه خبر