آموزش استفاده از استایل در فتوشاپ

  استایل فتوشاپ به ابزاری گفته میشود که با استفاده از آن میتوانید انواع افکت، تنظیم نور، شفافیت و پارامتر های دیگر را بر روی یک لایه در فتوشاپ ایجاد کنید. در اینترنت استایل های بسیاری وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

در ادامه روش استفاده از استایل در فتوشاپ را آموزش خواهیم داد.

 

در فتوشاپ، به پالت Styles بروید و آن را انتخاب کنید. اگر پالت فعال نبود به مسیر Window > Styles رفته تا پالت ظاهر شود.
ادامه خبر

معرفی دندانپزشک خوب در تهران


پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهران کار آسانی نیست اگر به دنبال دندانپزشک خوب در تهران می گردید باید ویژگی های یک دندانپزشک خوب را بدانید. یک دندانپزشک خوب باید دارای ویژگی های مهمی باشد: دقیق و ریزبین و درعین حال خوش خلق و صبور باشد، به سلامت بیماران اهمیت زیاد بدهد و اصول بهداشتی را دقیق رعایت کند، از لحاظ علمی و تکنیکی کاملا به روز باشد، سابقه کافی در زمینه کارهای زیبایی دندان داشته باشد، فارغ التحصیل از دانشگاه بسیار معتبر باشد، مراحل درمان را دقیق و کامل به بیمار توضیح دهد و همواره بهترین و معقول ترین و مناسب ترین درمان را برای بیمار انجام دهد...


---
ادامه خبر

آموزش نرم افزار فتوشاپ 3

 اولین فرمان داخل این منو فرمانUndo می باشد که این فرمان آخرین عملیات انجام شده توسط شما در نرم افزار لغو می کند و معادل کلیدهای میانبر Ctrl+z می باشد. البته این فرمان تا یک مرحله از عملیات را لغو می سازد .


Step for ward :
به کمک این فرمان فرمان های لغو شده توسط فرمانStep back ward برگردانده می شود  که معادل کلیدهای میانبرSnift +ctrl+z می باشد .


Step back ward :
به کمک این گزینه می توان به تعداد معینی از عملیات را لغو نمود. کلید میانبراین فرمان معادل Alt+ctrl+zمی باشد.


Fade brush tool :
به کمک این گزینه می توانید بعد از استفاده از ابزارBrush آن خط را از نظر میزان غلظت ونیز نوع مد آن تغییر دهید در آینده با مغولهMode بیشتر آشنا خواهیدشد.


Cut :
به کمک این فرمان می توانید یک قسمت را برش دهید و کلیدهای میانبر آن معادلCtrl+x می باشد البته این نکته را خاطرنشان کنم که باید حتما قسمتی به کمک ابزار انتخاب که در قسمت بعد با آن آشنا خواهید شد انتخاب شده باشد تا قابل بریدن باشد.
ادامه خبر

معرفی محصولات شرکت ادوبی

 

در این مقاله به معرفی محصولات ادوبی می پردازیم، ادوبی انقدر بزرگ است که باید محصولات آن را شناخت تا در هر جای مناسب از محصول مناسب آن استفاده کرد، برای مثال برای طراحی بروشور یا مجله بهتر است از adobe indesign استفاده کرد تا این که از فتوشاپ استفاده کنید. لیست محصولات adobe به شرح زیر است:

ادوبی اکوربات (Adobe Acrobat)  

محصولی است که با آن فایل های pdf را می توانید ببینید و ویرایش کنید و یا ایجاد کنید.


---
ادامه خبر

آموزش نرم افزار فتوشاپ قسمت1

نرم افزار فتوشاپ چیست؟

نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهایImaqe Editor می باشد به این معنا كه به كمك این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود این نرم افزار كه توسط شركتAdobe ساخته شده است به كمك چند نرم افزار دیگر كه تحت همین نرم افزار كار می كنند می توانند برروی فیلم ها نیز ویرایش های را داشته باشند ولی اصل حوزه فعالیت فتوشاپ برروی تصاویر می باشد ما دراین آموزش ها قصد كردیم كه این آموزش ها را در دو سطح مبتدی برای دوستانی كه تا به حال با نرم افزار آشنایی نداشته اند و پیشرفته برای دوستانی كه با نرم افزار كاركرده ولی كامل با آن آشنا نیستن را ارائه نماییم امید است كه بعد از این آموزش ها شما را جزء آن دسته از كاربران حرفه ای این نرم افزار ببینیم و همچنین ما هم به هدف خود كه ترویج علم و مخصوصا علوم كامپیوتر می باشد رسیده باشیم.
ادامه خبر

آموزش فتوشاپ مقدماتی CS5 درس اول

به درس اول آموزش فتوشاپ CS5 خوش آمدید.در این درس می خواهیم به شما آموزش نحوه اجرای نرم افزار فتوشاپ CS5 را یاد بدهیم.

 اجرای نرم افزار فتوشاپ:

ابتدا روی دکمه Start صفحه Desktop کلیک نمایید. به منوی All Programs  رفته و روی گزینه Adobe Photoshop Cs5 کلیک کنید.
ادامه خبر

طراحی لوگو به صورت استاندارد


امروز می‌خواهیم توضیحاتی در باره یک لوگو استاندارد، و اینکه چه آیتم‌هایی هستند که باعث می‌شوند یک لوگو به صورت استاندارد طراحی شود را خدمتتانن عرض کنیم.

آیتم‌هایی را که امروز خدمتتان عرض می‌کنیم جز مهمترین آیتم‌ها برای طراحی لوگو به صورت کاملا استاندارد هستند. اینکه ما برای این آیتم ها چه ترتیبی را در نظر گرفته ایم بحثی‌ست سلیقه ای اما چیزی که در این میان مهم هست این است که بهترین لوگو لوگویی‌ست که تمام این نکته‌ها در آن رعایت شده باشد.


---
ادامه خبر

چگونه اشکال هندسی مخفی را در فوتوشاپ فعال کنیم ؟

در این آموزش شما را با ترفند کاربردی در  ابزار Custome Shape Tool نرم افزار فوتوشاپ آشنا خواهیم کرد.در این ابزار اشکال مختلف هندسی قرار دارد،شما هنگامی که فوتوشاپ رو نصب می کنید،همه این اشکال برای شما فعال نمی باشد.

خیلی اوقات شما نیاز به اشکال مختلف هندسی دارید که در فوتوشاپ اشکالی مختلفی به صورت مخفی وجود دارد که شما خودتان باید این اشکال را فعال کرده و از آنها استفاده کنید.

در ادامه آموزش ما شما را با فعال کردن همه این اشکال هندسی آشنا خواهیم کرد :

ابتدا شما در سمت راست در نوار ابزار فوتوشاپ ابزار Custome Shape Tool را انتخاب کنید،بعد از انتخاب این ابزار در بالای صفحه در قسمت مشخص شده روی عکس شما همه ی اشکال هندسی این ابزار را مشاهده خواهید کرد،که تعداد آنها محدود می باشد.(برای مشاهده  ابزار Custome Shape Tool روی نواز ابزار سمت راست فوتوشاپ در قسمت مربوطه کلیک راست کنید).
ادامه خبر