کتاب زبان بدن ایرانی چاپ ششم



زبان بدن ایرانی

برترین کتاب زبان بدن ایرانی

کتاب زبان بدن ایرانی چاپ ششم

این کتاب یکی از برترین کتابهای ایرانی و در نوع خود منحصر بفرد ترین کتاب موجود در بازار ایران است دکتر سید مازیار میر خلبان و کارافرین ایرانی سخنران بین المللی که در مالزی کره تایلند ارمنستان ترکیه دبی و گرجستان و همچنین مکه و مدینه سخنرانیهای گسترده در زمینه ارتباطات موثر و  ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن داشته و بیش از ده هزار نفر بیمه شده خود را طی بیست سال مورد بررسی مطالعه و واکاوی قرار داده و زبان بدن را به تحلیل خود مورد بررسی و نقد قرار داده اند .


---
ادامه خبر

آموزش فتوشاپ سی سی 2017 از 0 تا 100 به زبان فارسی به همراه تصاویر

  حدود 7 ساعت آموزش فتوشاپ CC 2017 با زبانی ساده و در قالبی کاملا استاندارد و بر پایه ی مثال هایی کاربردی این امکان را به شما عزیزان خواهد داد که به صورت حرفه ای و از پایه تا پیشرفته، با این نرم افزار آشنا شوید.

Adobe Photoshop CC 2017 یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب ترین نرم‌افزار های موجود در زمینه ی ویرایش و طراحی تصاویر و حتی ویدئو می باشد، که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته: این آموزش به صورت اختصاصی توسط تیم پرشین جی اف ایکس و من، رسا جودکی تهیه شده، و مباحث مربوط به نرم افزار محبوب فتوشاپ را از صفر تا صد مورد بررسی قرار داده است.

 

محتویات این مجموعه به اجمال عبارتند از:
- 15 فصل آموزشی به زبان فارسی
- آموزش از سطح مقدماتی تا پیشرفته
- 6 ساعت و 30 دقیقه آموزش روان فتوشاپ
- یادگیری ابزار و قسمت های کاربردی فتوشاپ
- آموزش از پایه تا پیشرفته
- آموزش در قالب پروژه ها و مثال های کاربردی به همراه فایل های مورد نیاز برای تمرین بیشتر
- کیفیت Full HD
- مناسب برای افراد تازه کار
ادامه خبر

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا


الکسا برای کاربران وب فارسی شاخص شناخته‌ شده‌ای است تا به پرمخاطب بودن یک سایت اعتماد کنند. این شاخص در رسانه‌های آنلاین اهمیت بیشتری دارد تا جایی که با رتبه بالاتر قادر به کسب‌ درآمد بیشتری هم هستند. صرف نظر از موضوع فعالیت سایت،  الکسا به عنوان یکی از معیارهای موفقیت سئو نیز به شمار می‌آید، پس با بهبود رتبه الکسا، یک سایت می‌تواند علاوه بر درآمد، اعتبار رسانه‌ای بیشتری هم داشته باشد. افزایش بازدید کنندگان منجر به افزایش تعدا مخاطب و کسب درآمد بیشتر است.


---
ادامه خبر

خرید بک لینک راهکاری علمی جهت سبقت از رقبا



مهمترین دغدغه ی یک میر سایت پس از راه اندازی و شروع یک کسب و کار اینترنتی مبحث فروش است. و در این بین سایت هایی موفق هستند که بازدیدکننده داشته باشند. یکی از عمومی ترین روش تبلیغات در عصر امروز گرفتن بنر، تبلیغات در مجلات حتی تلوزیون و سایر رسانه های دیگر است.  اما اینگونه تبلیغات معایبی دارد و عموماً به شکست منجر می شود. چون اولاً شما تا زمانی که برای اینگونه تبلیغات هزینه کنید ورودی خواهید داشت و در ثانی اکثر ورودی های شما هدفمند نیستند و ممکن است منجر به رشد کسب و کار شما نشود.

اما تبلیغات گوگل همیشه هدفمند بوده و کسی که بر روی لینکی در نتایج گوگل کلیلک میکند احتمال اینکه کاربر وفادار شما باشد خیلی زیاد است. فرض بفرمایید که شما قصد گرفتن یک وام را دارید اولین درخواستی که از شما خواهند داشت این است که ضامنی معتبر معرفی کنید. ساز و کار گوگل هم به همین ترتیب است برای اینکه به گوگل بفهمانید که از بقیه بهتر هستید لازم است که یکسری از سایت ها شما را ضمانت کنند که این همان خرید بک لینک است.

ضامن معتبر در واقع یعنی همان بک لینک با کیفیت اما چه بک لینکی با کیفیت است؟

با توجه به اینکه پیج رنک گوگل همه سایت ها صفر شده است این موضوع باعث شده که خیلی سایت ها شروع به فروش بک لینک کنند و در این میان برخی به علت عدم آگاهی از این موضوع اقدام به خرید بک لینک از این سایت ها کرده و پس از مدتی که نتیجه نمی گیرند نا امید می شوند. پس صرف داشتن پیج رنک برای یک سایت کافی نیست بلکه آیتم های فنی دیگری مانند اتورینی، تراست رنک، رییل پیج رنک، سن دامنه، تعداد صفحات داخلی، کیفیت پیج رنک و ... از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما در بک لینک سعی کرده ایم آنالیز کلی سایت ها را درج کینم تا کار شما برای خرید راحت تر باشد.

اما روش دیگر رشد در نتایج گوگل خرید رپورتاژ است. که در این روش شما یک مقاله راجع به کسب و کارتان همانند همین مقاله تهیه می کنید که این مقاله در قالب یک پست بر روی سایت درج می شود و از آنجا که این روش دائمی است در بلند مدت تأثیر بسیار مطلوبی بر روی سایت شما خواهد داشت.

راههای ارتباطی با ما به طرق زیر میسر است:

شماره تماس : 09127822012 – 02833788880

ایمیل : info@backlink.ir

اینستاگرام و تلگرام : @backlink_ir


ادامه خبر

کپی یا Duplicate کردن تصاویر در فتوشاپ

 زمانی که نسخه های مختلفی از عکس ها و طرح ها را در اختیار دارید و می خواهید آن ها را هم مقایسه کنید، این آموزش یکی از آسان ترین و سریع ترین نکته هایی را که کار شما را در فتوشاپ پیشرفت می دهد در اختیار شما قرار می دهد. به جای ذخیره کردن نمونه هایی از چندین نسخه مختلف از یک سند، به آسانی می توانید یک تصویر، لایه و تمام مشخصه های آنها را در یک سند جدید که در حافظه سیستم شما ذخیره شده است، duplicate یا کپی کنید.


کپی کردن ( Duplicate) تصاویر در فتوشاپ
برای طراحانی که می خواهند انواع مختلف گرافیک ها را با هم مقایسه کنند ممکن است این آموزش مفید باشد. چون آن ها به آسانی می توانند از نسخه مشابهی که در اختیار دارند استفاده کنند و تصمیم بگیرند کدام یک از آن ها برای کار کردن بهتر است، بدون اینکه بخواهند به نسخه اصلی رجوع کنند و کار را با آن شروع کنند.
ادامه خبر

لردپت و انواع سگ های شکاری نگهبان و گارد



فروش سگ . سگ فروش سگ خرید سگ . فروش توله های سگ نژاد سیبرین هاسکی سفید یکدست ۳۵ روز بسیار زیبا و اصیل انگل زدایی و اکسینه اولیه شده و غذا خور شدن و آماده ارسال به شهرستانها و فروش میباشند. جهت سفارش و خرید باشماره ۰۹۰۲۷۱۱۱۰۳۰ و یا ۲۶۳۲۰۲۲۸ آقای اصغری تماس بگیرید.فروش سگ توله هاسکی سفید . سگ فروش سگ خرید سگ .تربیت به آشیانه خود رفتن می تواند کمک بسیار زیادی به شما نه تنها در تربیت سگ نماید بلکه به مطمئن ترین شکلی او را به خانه جدیدش آشنا سازد استفاده از قفس آشیانه یا لانه باعث می گردد ...

---
ادامه خبر

آموزش تغییر رنگ تصاویر در فوتوشاپ به روشی بسیار ساده

دستکاری تصاویر ثبت‌شده به منظور جذب بهتر مخاطب، تکنیکی است که هر کاربر به آن علاقه‌مند بوده و به دنبال روش‌های انجام آن است. اگرچه تا مدتی قبل این کار نیازمند گذراندن دوره‌های تخصصی به منظور فراگیری روش کارکردن با ابزارهای حرفه‌ای بود، اما امروز همه چیز به روشی بسیار ساده‌تر صورت گرفته و کاربر نیازی به دانستن تمامی قسمت‌های ابزارهای ویرایش تصویر ندارد. برخی از تکنیک‌های ویرایش تصویر همچون تغییر رنگ عکس در فتوشاپ کمتر از آنچه فکرش را هم می‌کنید زمان نیاز دارد. از آنجایی که فتوشاپ یک ابزار کامل برای ویرایش تصاویر است، برای انجام هر کار در آن روش‌های زیادی وجود دارند، اما روش ما برای تغییر رنگ عکس در فتوشاپ ساده‌ترین و سریع‌ترین مورد است.

ویرایش تصویر به هرگونه دست بردن در عکس اورجینال اطلاق شده و دامنه وسیعی از تغییرات را شامل می‌شود. به عنوان یکی از مهمترین فرآیندها در ویرایش تصویر می‌توان به تغییر رنگ اشیا اشاره کرد. البته قرار نیست تا همیشه به طور کامل رنگ چیزی را عوض کنیم و شاید لازم باشد در رنگ‌های کنونی تغییراتی را اعمال کرده و تیرگی و یا روشنی آن‌ها را تنظیم کنیم. در هر صورت تغییر رنگ عکس در فتوشاپ امکان‌پذیر است و فقط روش‌های انجام آن با یکدیگر متفاوت هستند.
ادامه خبر

چگونه فتوشاپ را به سادگی یاد بگیرم

 به دنبال یادگیری فتوشاپ هستید؟؟؟ ایا همیشه این سوال در ذهن شماست که چطوری فتوشاپ یاد بگیرم ؟؟؟ اصلا نگران نباشید نیاز به ثبتان در کلاس آموزش فتوشاپ نیست ما چند مجموعه ی بسیار عالی را پیشنهاد میکنیم که با کار کردن روی آنها فتوشاپ را از مقدماتی تا متوسطه و پیشرفته به زبان بسیار ساده و همراه فایل های تمرینی یاد خواهید گرفت
ادامه خبر

وب سایت تهران موزیک اولین و بزرگترین مرجع موسیقی ایرانی


تهران موزیک فعالیت خود را در خصوص دانلود آهنگ جدید ۱۲ سال پیش آغاز کرد و در سال ۱۳۹۳ با فعالیت مجاز به کار خود ادامه داد

زمینه های فعالیت سایت تهران موزیک به شرح زیر میباشد :

دانلود آهنگ جدید که شامل دانلود جدیدترین آهنگ ها و قطعات موسیقی ایرانی که با کیفیت اصلی و اورجینال در اختیار شما قرار میگیرد

دانلود فول آلبوم شامل فول آلبوم و فول آرشیو کامل تمام خوانندگان ایرانی به صورت زیپ شده و تک آهنگ در اختیار شما قرار گرفته

دانلود پادکست شما بخش میکس دی جی های اختصاصی تهران موزیک از بهترین موزیک های روز و قدیمی ایرانی

دانلود گلچین آهنگ ها شامل برترین و پربازدیدترین آهنگ های هر ماه که در اواخر ماه در اختیار شما بازدیدکنندگان قرار میگیرد

آدرس جدید سایت تهران موزیک MyTehranMusic.com  میباشد که در سال ۱۳۹۵ به عنوان برترین برند موسیقی آنلاین از طرف مردم انتخاب شد
ویژگی های تهران موزیک به روز بودن و سرعت عمل بالا در آپلود موسیقی
سرعت بسیار بالا در دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ، دانلود موزیک ویدئو ، دانلود تیتراژ ، فول آلبوم می باشد


---
ادامه خبر

دوره آموزشی Adobe Photoshop

 آموزش فتوشاپ : در کنار برنامه Acrobat Reader ، برنامه فتوشاپ از پر طرفدارترین نرم افزارهای کمپانی Adobe محسوب می شود که در رشته ها و گرایش های مختلف هنر ، معماری و عکاسی کاربرد های فراوانی دارد . این برنامه بنا بر سهولت دسترسی در کشور ما نیز جزو پرکاربردترین نرم افزارها قرار دارد که حتی افراد غیر حرفه ای و ناآشنا با کامپیوتر نیز بارها نام آنرا شنیده و از کاربردهای آن اطلاع دارند .
اساس کار برنامه فتوشاپ پیکسل محور می باشد و می توان گفت بیشترین استفاده را دربین رقیبان خود جهت ویرایش و طراحی مبتنی بر پیکسل دارد . حمایت این برنامه از دنیای عکس و عکاسی نیز عاملی جهت پیشرفت و محبوبیت آن شده است و بنابراین طیف وسیعی از کاربران به دنبال آموزش فتوشاپ در مسیر کاربردهای حرفه ای و نیمه حرفه ای خود هستند . از سویی دیگر نیز کمپانی های ارائه دهنده آموزش فتوشاپ با تهیه و توزیع فیلم ، انواع وب سایت آموزش ای ، کتاب و نرم افزارهای چندرسانه ای وارد بازار گرم و پرسود آموزشی در فتوشاپ می شوند .
در فتوشاپ آموزش بنا بر گستردگی و کاربردهای متنوعی که در مقایسه با سایر نرم افزارهای هم گروه خود دارد ، دسته بندی های گوناگونی وجود دارد . در اینجا دوره آموزش فتوشاپ به دو قسمت آموزش مقدماتی و آموزش پیشرفته تقسیم می گردد . در این دوره ها علاوه بر آشنایی با ابزارهای مختلف برنامه , به صورت پروژه محور با مقوله های مختلف مطرح شده ، همچون تصحیح رنگ و نور  ، فیلترها و پلاگین های محبوب ، ویرایش و آموزش رتوش و ترمیم عکس ، اصول ساخت عکس HDR ، کار با فرمت خام عکس و تسلط بر Camera Raw و سایر موارد پرداخته می شود .
ادامه خبر