رنگی کردن صورت با فتوشاپ

 
در آموزش های ترمیم و رنگی کردن عکس سمپل قدیمی در فتوشاپ و رنگی کردن و اصلاح تصویر صورت با فتوشاپ و آموزش فتوشاپ روتوش : اصلاح و رنگی کردن عکس اصول کلی رنگی کردن تصویر را آموختیم در این آموزش میخواهیم با کمک لایه تنظیمی Color Balance تصویر را رنگی کنیم. بجز این روش روش دیگری هم هست که در آن به تصویر دو لایه تنظیمی Hue/Saturation میدهند و تصویر را رنگی می کنند که انشاءاله در آموزش های بعدی به آن می پردازیم.

 عکس سیاه سفید ما را در تصویر زیر می بینید:
---
ادامه خبر

مجموعه مقالات آموزش طراحی آموزش عکاسی آموزش فتوشاپ

آخرین بار که قلم و کاغذ را برای طراحی برداشتید کی بود؟ هنوز به یاد دارید؟ بله، تکنولوژی مسلما دنیا را تغییر داده است حتی در طراحی. مردم از ریاانه و دیگر ابزارها برای طراحی پروژه های مختلف استفاده می کنند. ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم چون مزایایی وجود دارد که واقعا کاربردی هستند مثل

دست یابی سریع و آسان به نتیجه. اما این بدین معنا نیست که ابزارهای قدیمی طراحی مثل قلم و مداد و کاغذ را فراموش کنیم.

حتی با پیشرفت تکنولوژی این ابزارها هنوز ارزش خود را دارند. این ها جزو عناصر ضروری فرایند طراحی هستند. کار طراحی با کشیدن طرح اولیه آغاز می شود. این یک راه خوب برای دست یابی به نتیجه بهتر است. بعضی بلافاصله به سراغ لپ تاپ و تبلت های خود می روند و مستقیما طرح را می شکند. چرا اول طراحی روی کاغذ را امتحان نمی کنید؟ اگر این کار را انجام دهید از مزایای زیر برخوردار خواهید شد.
ادامه خبر

تور مشهد



تور مشهد با بهترین کیفیت: تور زمینی مشهد با قطار صبا از 195000 تومان ، با قطار 6 تخته درجه 1 از 265000 تومان و با قطار 4 تخته از 285000 تومان

تور ترکیبی از 375000 تومان

تور هوایی مشهد از 435000 تومان

تور شامل 2 شب و 3 روز اقامت در هتل،صبحانه و نهار و شام به صورت انتخابی و بلیط رفت و برگشت می باشد.

(قطار تک بدون تور موجود نیست)

مجری تورهای لوکس و لاکچری مشهد ( تور مشهد با هواپیما و تور مشهد با قطار )


---
ادامه خبر

آموزش روتوش و اصلاح تصاویر قدیمی توسط فتوشاپ (بخش 2)

گاهی اوقات می بینیم که تصاویر قدیمی از لحاظ رنگ بندی دچار مشکل و یا از بین رفتگی شده اند. مثلا رنگ های سیاه کم رنگ و رنگ های سفید، به خاکستری متمایل شده اند. در واقع بیشتر  رنگ های عکس، محو شده و دیگر زیبایی گذشته را ندارند.
 
اگر این عکس ها را اسکن کنید می توانید با ابزار های قدرتمندی چون فوتوشاپ، آن ها را ویرایش و رنگ هایشان را اصلاح کنید. برای شروع این کار لازم است، در حد معمولی با فوتوشاپ آشنایی داشته باشید. برای بازسازی عکس های قدیمی یک تکنیک بسیار ساده وجود دارد که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.
 
در بخش قبلی مقاله به بررسی روش بازسازی و ترمیم عکس های سیاه و سفید قدیمی پرداختیم، در این مقاله نیز به ترمیم عکس های رنگی قدیمی خواهیم پرداخت. با بیست تمپ همراه باشید
ادامه خبر

آموزش تصویری تغییر اندازه عکس در فتوشاپ، بدون افت کیفیت

  همانطور که اطلاع دارید برنامه فتوشاپ یکی از برترین و  قدرتمندترین برنامه های ویرایش عکس در ویندوز و مک می باشد. تقریبا تمام کسانی که با گرافیک کامپیوتری سروکار دارند به نوعی با این برنامه آشنا هستند.
 
توسط فتوشاپ می توانید تصاویر خود را به راحتی ویرایش و تغییر اندازه دهید. در این مقاله به بررسی یکی از راه های تغییر اندازه تصویر بدون افت کیفیت در فتوشاپ خواهیم پرداخت، با بیست تمپ همراه باشید.
ادامه خبر

معرفی کامل پنل history در فتوشاپ

 
امروز میخوایم یه ذره درابره ی تاریخ چه ی فتوشاپ حرف بزنیم ! ام نه اون تاریخ چه ای که الان تو ذهن شماست. تو فتوشاپ یه پنل داریم به اسم پنل تاریخچه یا پنل history ببینید قبلا گفتیم که با کلید های ctrl+z میتوانیم اگه کاری انجام دادیم اون کار رو برگردونیم و اگه دوباره  Crtl+z  بزنیم دوباره به همون مرحله بر میگرده یعنی ctrl+z فقط برای جابه جایی بین دو حالته اگه یه عملی انجام بدیم و این ادو دکمه را بزنید اصطلاحا undo کردید  و اگه دوباره این دو دکمه را بزنید renodo  ! باز هم تاکید میکنم که ctrl+z فقط برای جابه جایی در یک قدم هستش
ادامه خبر

اجرای طرح حمایت غذایی دولت در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش



افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور، اجرای طرح حمایت غذایی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و خدمت رسانی مطلوب به این قشر محروم، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش را به عنوان مجری طرح ارائه بسته حمایتِ غذایی دولت انتخاب نمود.

با توجه به پراکندگی مشمولین طرح حمایت غذایی دولت در 421 شهر کشور و سهولت دسترسی به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در اکثر شهرها ، از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برای مشارکت در اجرای این طرح ملی دعوت به همکاری شد.


---
ادامه خبر

آموزش آرایش صورت در فوتوشاپ

 
در این آموزش یاد می گیرید که چگونه یک عکس قدیمی از خودتان را به صورت امروزی در آورید و در فوتوشاپ آرایشی جدید برای چهره ی خودتان در عکس ایجاد کنید .دراصل می آموزید که عکس هارا به زیبایی ادیت کنید .

گام ۱ :

عکس مورد نظرتان را در فوتوشاپ باز کنید . اینکار را می توانید با فشار کلیدهای Ctrl + O و انتخاب فایل خود انجام دهید .
ادامه خبر