پشتيبان‌گيري خودكار در فتوشاپ



در نسخه‌های پیشین فتوشاپ، عملیات ذخیره‌سازی بخصوص روی فایل‌های حجیم یكی از دشوارترین مراحل بود؛ زیرا هنگام ذخیره‌سازی فایل فتوشاپ تا اتمام مرحله ذخیره‌سازی غیرفعال می‌شد و اجازه هیچ‌گونه فعالیتی را به كاربر نمی‌داد و با توجه به این كه اغلب حجم فایل‌های فتوشاپ بالا بوده و هنگام ذخیره‌سازی، مدت زمان زیادی برای ذخیره‌كردن یك پروژه تلف می‌شد، معمولا طراحان ترجیح می‌دادند عمل ذخیره‌سازی را در فواصل زمانی بیشتر انجام دهند كه این عمل نیز با ریسك از دست دادن اطلاعات در صورت قطع برق یا هنگ‌كردن رایانه را به همراه داشت، اما در نسخه جدید فتوشاپ می‌توان گفت كه این نقیصه به صورت كامل با اضافه‌شدن 2 ویژگی جدید و بسیار مفید كامل رفع شده است.

ادامه خبر

قالب HTML بسیار زیبا و جذاب Game Devs

 

قالب HTML بسیار زیبا و جذاب Game Devs
یک قالب زیبا و جالب که برای هر استودیو بازی، شرکت‌ها، استارتاپ یا وبسایت شخصی بسیار مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های آن می‌توان طراحی زیبا و باکیفیت، ویرایش آسان، سازگاری با مرورگرهای مختلف، اسلایدر، 6 برگه HTML و… را نام برد.
ادامه خبر

آموزش اولیه فتوشاپ



فتوشاپ یکی از نرم افزارهای گرافیکی است که اساس کار آن بر پایه ی Bitmap می باشد. نرم افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe بوده و برای ویرایش تصاویر ، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیردضمن اینکه این نرم افزار با چاپگرها و دستگاههای خروجی فیلم و زینک بصورت استاندارد هماهنگی دارد . برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند .

 

ادامه خبر

دانلود قالب Atraxis

 

دانلود قالب Atraxis

Atraxis نام قالبی خلاقانه است که برای سایت‌های شخصی، نمونه‌کار و گالری بسیار مناسب می‌باشد. سئو، 8 برگه HTML، فهرست بازشو، اسلایدر، prettyPhoto و برگه تماس از جمله ویژگی‌های این پوسته است.

 

برای دانلود قالب به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

ادامه خبر