معرفی لوازم خانگی سامسونگ با تاریخچه

لوازم خانگی ها در زندگی مدرنیته امروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. این لوازم به اندازه ای متنوع هستند که وجود تمامی آنها در یک خانه ممکن نیست.

در بین تمامی این لوازم تعدادی هم وجود دارند که جزء اصلی ترین ها هستند، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و تعدادی لوازم پخت و پز در تمامی خانه ها وجود دارند.

یکی از عواملی که سبب این تنوع شده است، علاوه بر پیشرفت علم و فناوری، رقابت برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند.

برندهایی مانند سامسونگ، بوش، ال جی که همگی در تمام جهان شناخته شده هستند و مشتریان وفادار بسیاری دارند. در بین این سه برند، شاید بتوان با جرات گفت که سامسونگ بسیار خوشنام است و در کشور ما هم طرفداران بسیاری دارد. سامسونگ شرکتی کره ای است که در هر زمینه ای که وارد شده، بهترین بوده و محصولاتی با تکنولوژی برتر را به تمام جهان صادر نموده و خوش درخشیده است.

تاریخچه شرکت سامسونگ

این شرکت، مانند تمامی شرکت های دیگر، مسیر پر فراز و نشیبی را طی نموده تا امروز به این جایگاه دست یافته است. سامسونگ در ابتدای تاسیس یعنی سال 1938 مواد غذایی مانند گوشت خشک شده، رشته و ... را به شهرهای اطراف خود صادر می کرد. اما فعایت خود را محدود به همین حوزه نکرد و ده سال بعد به سمت تولید محصولات الکترونیکی برای ساختمان سازی و کشتی سازی رفت. سامسونگ نهایتا در سال 1974، اولین یخچال تولیدی خود را وارد بازار نمود و به دلیل استقبال گسترده ای که از این محصول صورت گرفت، فعالیت خود را به سمت تولید لوازم خانگی تغییر داد.

امروزه شرکت سامسونگ به عنوان یک شرکت کره ای در کل جهان شناخته شده است. وجود این شرکت در سئول سبب شده تا شهرکی به همین نام، یعنی سامسونگ، در سئول و در مکان کارخانه تاسیس شود.

معرفی لوازم خانگی سامسونگ

سامسونگ امروزه محصولات بسیار متنوعی تولید می کند که از جمله لوازم خانگی آن می توان به یخچال فریزر دو قلو، یخپال های ساید بای ساید، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و ... اشاره نمود.

اگر قصد خرید این لوازم را دارید حتما باید با راهنمای خرید لوازم خانگی سامسونگ آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و وسیله ای متناسب با نیازتان خریداری نمایید.

یخچال فریز دو قلو

این یخچال ها جزء جدیدترین محصولات سامسونگ هستند که دارای کارکرد بسیار خوبی می باشند. عملکرد بالای این محصول سبب محبوبیت جهانی آن شده است. یخچال فریز دو قلو، فضای بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید هر آنچه نیاز دارید را به راحتی درون آن قرار دهید.

این یخچال به دلیل بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، عمر مفید بالایی دارد و کمتر دچار ایراد می شود. در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض قطعه، قطعات اصل و اورجینال در نمایندگی های معتبر سامسونگ در سراسر کشور وجود دارند که با ضمانت اصل بودن خدمت شما عرضه می شوند.

یخچال ساید بای ساید

این یخچال ها هم مانند همتای دو قلوی خود، از تکنولوژی روز دنیا، عمر مفید طولانی و عملکرد مطلوبی برخوردارند. این یخچال ها در سایزها و رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می شوند و خریدار می تواند متناسب با نیاز و سرمایه خود، بهترین مدل را انتخاب نماید.

تلویزیون

تلویزیون ها جزء لوازم اصلی خانه محسوب می شوند. شرکت سامسونگ، تلویزیون هایی با بهترین کیفیت و بالاترین فناوری به مشتریان خود ارائه می دهد که با آنها می توانید خود را در دنیای فیلم ها غرق شده بیابید. سیستم صوتی فوق پیشرفته سامسونگ هم در کنار تلویزیون های آن می تواند شما را با دنیای ناشناخته صداها و آواها آشنا نماید.

ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی یکی از مواردی هستند که حضور آنها در آشپزخانه ضروری است. این وسیله علاوه بر اینکه یک کمک اصلی در شستن ظروف محسوب می شود، با مصرف بسیار کمی که دارد، صرفه جویی بسیاری در هزینه و انرژی را سبب می شود. ماشین های ظرفشویی در سه نوع رومیزی، ایستاده و توکار عرضه می شوند و شما می توانید متناسب با نیاز و فضایی که دارید، یکی را انتخاب نمایید.

ماشین لباسشویی

شاید بتوان گفت تصور زندگی بدون ماشین لباسشویی غیر ممکن است. این وسیله به یکی از اجزاء اصلی آشپزخانه تبدیل شده است که عدم حضور آن یا ایجاد مشکل و ایراد در آن، سختی های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

سامسونگ مدلهای بسیار متنوعی از ماشین لباسشویی را به بازار عرضه نموده است که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در ساخت آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

چرا یخچال سامسونگ سرد نمی کند؟

وظیفه اصلی یخچال سرد کردن است. یخچال با ایجاد محیطی سرد این امکان را فراهم می کند تا مواد غذایی سالم بمانند و خاصیت خود را از دست ندهند. اما اگر یخچال سامسونگ شما سرد نمی کند حتما باید به بررسی علت سرد نکردن یخچال سامسونگ بپردازید و تمامی مشکلات و راه حل ها را بررسی نمایید تا بتوانید آن را رفع نمایید.

اگر یخچال شما سرد نمی کند، ابتدا دمای آن را مورد بررسی قرار دهید. دمای یخچال باید متناسب با مواد غذایی و فصل تنظیم شود. در فصل تابستان حتما باید دمای یک یا دو درجه و در فصل زمستان دمای 3 یا 4 درجه را انتخاب نمایید.

اگر بیش از ظرفیت یخچال، مواد غذایی درون آن قرار دهید، هوای سرد راهی برای گردش نمی یابد، همین امر سبب می شود تا یخچال نتواند سرمای مورد نظر را درون یخچال، برقرار نماید.

لاستیک های درب یخچال را بررسی کنید، این لاستیک ها اگر دچار آسیب یا ساییدگی شده باشند، هوای سرد درون یخچال را به هدر می دهند و علاوه بر اینکه درون یخچال سرد نمی ماند، فشار بسیاری هم به موتور یخچال وارد می شود.

این ها مواردی بودند که شما می توانید به راحتی بررسی نموده و آنها را رفع نمایید. در صورتی که مشکل از این موارد نباشد، باید از یک متخصص و تکنسین که در نمایندگی مجاز سامسونگ حضور دارند، تقاضای کمک کنید تا بتوانید با کمک دانش آنها به مشکل پی برده و آن را برطرف نمایید. نمایندگی های تعمیرات سامسونگ، هرگونه خدماتی که نیاز دارید را در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهند دارد. اگر نیاز به تعویض قطعه هم داشته باشید، آنها قطعات اصل و اورجینال را با ضمانت اصل بودن به شما ارائه می دهند.

---
 

لوگو اسپانسر