آموزش پنل در فتوشاپ

آموزش پنل در فتوشاپ

فتوشاپ دارای قسمت‌های مختلفی است که اگر با کارکرد هر کدام از آنها آشنا شوید، کارتان بهتر و با سرعت بالاتری به پیش خواهد رفت پس سعی کنید مو به مو آن را بخاطر بسپارید. معمولاً فتوشاپ را با بخش‌های کلی تقسیم می‌کنند که ما هم همان کار را می‌کنید؛ به این دلیل که امر آموزش آن به مراتب ساده‌تر از قبل می‌شود. اما یکی از این بخش‌ها، همان پنل‌های فتوشاپ است. آیا می‌دانید پنل در فتوشاپ چیست؟ اگر نمی‌دانید، این نوشته را تا انتها بخوانید.

ادامه خبر

چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟


بیشتر کاربران رایانه با فایل‌هایی با فرمت GIF سروکار داشته‌اند. فایل‌های کم حجمی که تا چند ثانیه تصویر متحرک بدون صدا را برای شما نمایش می‌دهند و از اجزای تشکیل‌دهنده بیشتر صفحات وب به‌شمار می‌آیند. این اسم مخفف Graphics Interchange Format یا فرمت تبادل گرافیکی بوده و سازندگانش آن را GIF می‌خوانند.

ادامه خبر

آموزش تغییر اندازه قلم فهرست و پنل ها

 

آموزش تغییر اندازه قلم فهرست و پنل ها

یکی از اجزاء ظاهر و رابط کاربری فتوشاپ، متن‌هایی است که معمولاً در بالای پنل‌ها و در درون نوارهای این برنامه مشاهده می‌شود سپس به دقت به این ها نگاهی کنید. به طور پیش فرض این نوشته‌ها قلمی با اندازه‌ی ریز دارند که شما در این قسمت یاد خواهید گرفت که چطور این متن‌ها را درشت‌تر کنید؛ تا اگر در خواندن آنها مشکل دارید این کار برای شما آسان‌تر شود. پس در این قسمت برای تغییر اندازه قلم فهرست و پنل های فتوشاپ با ما همراه باشید.

 

ادامه خبر

آموزش ماهیت رنگ ها در فتوشاپ

امروز می‌خواهیم در مورد رنگ‌هایی حرف بزنیم که دنیا بدون آن معنی نخواهد داشت زیرا این مسئله خیلی در فتوشاپ ضروری است. بر همین اساس با نرم‌افزارهای گرافیکی با توجه به کاربردشان، بدون اطلاع از ماهیت رنگ‌ها نمی‌توان کاری از پیش برد. چون این رنگ‌ها هستند که به طراح ایده‌های خوب و به بیننده‌ی طرح حس هیجان می‌دهند و باعث چندین برابر شدن تاثیر طرح خواهد شد. و از این اصل در برنامه گرافیکی معروفی مثل فتوشاپ نمی‌توان گذشت. استفاده از رنگ‌ها برای خود قواعدی دارد، که دانستن آنها برای شما به عنوان فردی که می‌خواهید حرفه‌ای با فتوشاپ کار کنید، لازم و ضروری است.

ادامه خبر

قالب HTML به‌زودی De7igner

قالب HTML به‌زودی De7igner

قالب HTML به‌زودی De7igner که از طراحی‌ای تخت تحت تاثیر iOS7 برخوردار است. از ویزگی‌های آن می‌توان به واکنش‌پذیر بودن (Responsive)، اسلایدشو و ویدئو برای پس‌زمینه، تولتیپ، نمونه‌کار فیلتربندی شده، فرم تماس، مستندات و… اشاره کرد.

ادامه خبر

آموزش آشنایی با محیط کاری فتوشاپ

آموزش آشنایی با محیط کاری فتوشاپ

در مقالات قبلی کمی در مورد روال کاری صحبت شد که این به طور متوسط به کار شما می آید. اگر تازه کار هستید لطفا از گام اول آموزش فتوشاپ شروع کنید. در این نوشته می‌خواهیم با فضای کاری یا رابط کاربری برنامه فتوشاپ بیشتر آشنا شویم. یا به عبارتی دیگر می‌فهمید که هر کدام از اجزاء در کجا قرار دارند.

 


ادامه خبر