ایجاد یک افکت فتوشاپی زیبا برای پس زمینه

 برای ایجاد افکت خود تصویری را در اندازه های دلخواه ایجاد کنید

برای رنگ کاغذ از کد رنگ #CDBDA7 استفاده کنید. میتوانید با سطل رنگ و یا کلید Alt+Backspace رنگ رو زمینه را روی صفحه بریزید. کاربران مک میدانند که بجای backspace باید از کلید Del استفاده کنند.
ادامه خبر

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا


الکسا برای کاربران وب فارسی شاخص شناخته‌ شده‌ای است تا به پرمخاطب بودنیک سایت اعتماد کنند. این شاخص در رسانه‌های آنلاین اهمیت بیشتری دارد تا جایی کهبا رتبه بالاتر قادر به کسب‌ درآمد بیشتری هم هستند. صرف نظر از موضوع فعالیتسایت،  الکسا به عنوان یکی از معیارهای موفقیت سئو نیز به شمار می‌آید، پس بابهبود رتبه الکسا، یک سایت می‌تواند علاوه بر درآمد، اعتبار رسانه‌ای بیشتری هم داشته باشد. افزایشبازدید کنندگان منجر به افزایش تعدامخاطب و کسب درآمد بیشتر است.


---
ادامه خبر

7 دلیل که قفل دیجیتال زندگی شما را بهتر میکند!


چرا بازار خرید و فروش قفل دیجیتال این روزها انقدر داغ است ؟

در دنیای مدرن این روزها کمتر وسیله ای را می توان پیدا کرد که در کنار نام خود  با واژه " هوشمند " همراه نشده باشد . قفل ها هم از این قاعده مستثنی نیستند . قفل های هوشمند نیز مانند گوشی های هوشمند کم کم جای خود را با قفل های کلید دار و قدیمی عوض می کنند و شاید زمان زیادی باقی نمانده تا با دیدن قفل های کلیدی و معمولی تنها خاطرات نوستالژیک آنها را به یاد بیاوریم . از طرفی هم با نگاهی به آمارها کاملا واضح است که قفل‌های دیجیتال طی چند سال اخیر در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برندهای معتبر قفل دیجیتال با تقاضای زیادی روبرو شده اند و پیش بینی میشود در ایران هم مانند بسیاری از کشورها  تا چند سال آتی روی تمامی درب های ساختمان های مسکونی ، اداری ، و تجاری و هتل ها قفل های دیجیتال نصب شده باشند. که این به علت مزیت‌های زیاد و امکانات متنوعی است که این قفل های الکترونیکی نسبت به قفل‌های معمولی دارند. اگر شما جزو افرادی هستید که هنوز تصمیم قطعی به خرید قفل های دیجیتال نگرفته اید با ما همراه شوید تا در کنار هم به تعدادی از مزیت های قفل های دیجیتال نگاهی بیاندازیم .


---
ادامه خبر

ترکیب تصاویر و ایجاد یک تصویر واحد زیبا

 
کلاژ کردن تصاویر در فتوشاپ یکی از اصلی ترین دلایلی بود که فتوشاپ رو یاد گرفتم میخواستم کار های شبیه نقاشی های سالوادور دالی رو با کلاژ انجام بدم . راستش نتیجه هم داد. ولی بعدا کلاژهای متفاوتی رو دیدم و امروز میخوام یکی از این کلاژها رو به شما آموزش بدم برای انجام این کلاژ از دو تا تصویر استفاده میکنیم.

ادامه خبر

رنگی کردن صورت با لایه تنظیمی hue


همانطور که در   رنگی کردن صورت با فتوشاپ گفتیم تنها روشی که برای رنگی کردن عکس توضیح نداده ایم استفاده از روش رنگی کردن با لایه تنظیمی hue/saturation است. که در این آموزش این روش را توضیح خواهیم داد.

با توجه به اینکه این پنجمین آموزش رنگی کردن عکس در فتوشاپ است از جزئیات پرهیز کرده و صرفا نکات اصلی را توضیح می دهیم.
ادامه خبر

نکات کاربردی برای عکاسی نوزاد در منزل

عکاسی از نوزاد نه تنها کار سختی نیست بلکه بسیار لذت بخش است اگر نکاتی کاربردی درمورد آن بدانیم. اول اینکه به نوزاد اجازه بدهید حسابی شیر میل کند و به خوابی عمیق برود. او را لخت کنید و حوله ای دورش بپیچید تا سردش نشود. وسایل و جایی که او را برای عکاسی می‌خوابانید باید قبلا با سشوار گرم کنید تا بدن نوزاد تغییر دما حس نکند.
ادامه خبر

ژانرهای مختلف عکاسی را بدانید

 عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است. بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است.
ادامه خبر

سفر به ترکیه و شهر دیدنی استانبول

هر کدام از شهرهای ترکیه دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فرد می باشند. به طور مثال افرادی که سفرهای ساحلی علاقه مند هستند می توانند به تور آنتالیا، آنالیا، بدروم را انتخاب کنند. اما کسانی که قصد شرکت در همایشگاه و نمایشگاه ها را دارند و یا برای خرید به ترکیه سفر می کنند عموما به شهرهای استانبول و آنکارا سفر می کنند.

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران، عدم نیاز به ویزا، تنوع جاذبه های گردشگری و البته تشابهات فرهنگی به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایرانی ها محسوب می شود. اگر قصد دارید یکی از شهرهای توریستی ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید می توانید تور استانبول را انتخاب کنید. علاقه مندان به خرید کردن می دانند که تخفیفات مراکز خرید استانبول در ماه های پیش رو فرصت شگفت انگیزی را برای خرید از بهترین برندهای دنیا ایجاد می کند.

---
ادامه خبر

ساندویچ پانل ماموت


ساندویچ پانل ماموت از انواع مختلفی برخوردار است که به صورت مختصر آن را ذکر می کنیم.
ساندویچ پانل دیواری که برای پوشش دیوارها از آن استفاده می شود.
ساندویچ پانل سقفی که به عنوان پوشش سقف ها از آن استفاده می شود.
• ساندویچ پانل اتاق تمیز که برای ساخت ساختمان هایی که در آن ها ورود نداشتن آلاینده ها بسیار پر اهمیت است استفاده می شود و به آن ها کلین روم می گویند.
• ساندویچ پانل سردخانه ای که برای ساخت انواع سردخانه ها از آن ها استفاده می شود و در هزینه های انرژی مصرفی سردخانه ها صرفه جویی می کنند.


---
ادامه خبر