اعمال کردن چند Stroke روی متن

  در این قسمت از آموزش فتوشاپ نحوه استفاده جالب از Stroke را یاد خواهیم گرفت. یاد خواهیم گرفت که چگونه روی متن و نوشته چندین بار Stroke اعمال کنیم در حالی که در فتوشاپ به طور معمول فقط یک بار می توان از Stroke استفاده کرد. در زیر نمونه ای را می بینید که ما آن را کار خواهیم کرد و سه بار از stroke استفاده شده است ولی شما می توانید بعد از یادگیری این آموزش به تعداد دلخواه از Stroke استفاده کنید.
ادامه خبر

آموزش فیلتر در فتوشاپ

 

در این بخش از آموزش فتوشاپ به آموزش فیلتر در فتوشاپ نسخه ی CS3 خواهیم پرداخت.

در آموزش های قبلی فتوشاپ به معرفی و آموزش چگونگی تغییر در تنظیمات یک فیلتر در فتوشاپ و یا تغییرات در حالت یک فیلتر خاص در فتوشاپ پرداختیم اما در این آموزش قصد داریم تا با کلیت فیلتر در فتوشاپ نسخه ی CS3 آشنا شویم.

در نسخه های قدیمی تر برنامه ی فتوشاپ یعنی نسخه ی CS2 یک قسمت تحت عنوان Smart Objects قرار داشت که قابلیت های مختلفی را برای عکس های موجود در برنامه ی فتوشاپ محیا می کرد اما در عین حال به دلیل کم داشتن برخی از قابلیت های پر استفاده ی کاربران فتوشاپ چندان مورد حمایت کاربران حرفه ای فتوشاپ قرار نگرفت، با گذشت زمان و معرفی نسخه ی جدیدتر برنامه ی فتوشاپ یعنی نسخه ی CS3 این کمبود ها تا حدود زیادی برطرف گشت

ادامه خبر

آموزش حالت تمام صفحه در فتوشاپ

در این آموزش قصد داریم نحوه نمایش نمایشگر فتوشاپ یا همان Screen Mode را با هم بررسی میکنیم.برای دسترسی به Screen Mode از چند روش می توان استفاده کرد که در این درس نحوه دسترسی و استفاده از آنها را به شما آموزش می دهیم. در این آموزش از نسخه cs6 فتوشاپ استفاده کرده ایم که با فتوشاپ cc سازگاری کامل دارد.
ادامه خبر

ایده هاي خلاقانه، قلب یک برنامۀ تبلیغاتی

دنیایی که در آن به سر می بریم، دنیایی پویا و واجد دو ویژگی عمده "منابع محدود" و "نیازهای نامحدود" است. سرعت افزایش نیازها بیش از سرعت رشد منابع مالی می باشد و به این ترتیب فاصله بین منابع و احتیاجات روز به روز بیشتر می شود. لازمۀ حیات در چنین دنیایی، بهره گیری از الگوهای نوین تبلیغاتی است که به پیاده سازی افکار نو و مفاهیم جدید در بستری از واقعیات منجر می شود. سرعت پیشرفت تكنولوژی از سال 1995 میلادی تاكنون به حدی بالا بوده است كه‌‌ می‌توان گفت که جهان امروز به جهان به تصویر كشیده شده در افسانه‌های علمی و تخیلی آن زمان شباهت دارد.
---
ادامه خبر

اهداف بازاریابی

هدف #1 بازاریابی : ارزش مشتری چقدر است؟

برای ما ارزش یک مشتری مادام العمر غریب به سالی بیست میلیون تومان است. اگرچه ما همیشه به دنبال آنیم تا این عدد را با خوشحال و راضی نگه داشتن او بیشتر کنیم. در تمام مشاغل مشتریانی وجود دارند که پتانسیل اینکه مشتری شما شوند را دارند اما احتیاج به ترغیب و ارایه یک حس خوب و صمیمی تر دارند. به چند نفر از این مشتری ها باید هدیه بدهید تا یک نفر مشتری شود؟ نرخ این تبدیل را بیابید. این هدایا باید چگونه باشند؟چه باشند؟ این ها فاکتور های ابتدایی یک تصمیم گیری صحیح برای بازاریابی هستند.

---
ادامه خبر

گزینه های قلم موهای پویا در فتوشاپ

 چیزی که در هنگام شروع به کار با این قلم مو جالب است این است که رفتار قلم مو در هنگام کار با آن به صورت پویا، مواردی همچون سایز، رنگ، زاویه و شفافیت نیز تغیر پیدا خواهد کرد. ما می توانیم یک بافت، ایجاد چندین کپی از آن به همراه stroke، ترکیب دو قلم مو با هم و موارد بیشتر را به یک قلم مو اضافه کنیم. شرکت ادوبی این گزینه را Brush Dynamics نامیده است.
ادامه خبر

آشنایی با پنل رنگ در فتوشاپ

 

گزینه های Hue Cube و Brightness Cube در فتوشاپ

در این بخش از آموزش فتوشاپ، به معرفی دو قابلیت دیگر برنامه ی فتوشاپ در زمینه رنگ ها خواهیم پرداخت.

از عکس زیر جهت معرفی پنل رنگ ها استفاده می کنیم:

ادامه خبر

قرار دادن سر خود بر روی تصاویر دیگران با فتوشاپ

 این آموزش چند مرحله کوتاه داره و البته بسیار کوتاه اما فقط کسانی که قبلا فتوشاپ کار کرده اند و به ابزار ها و نورها کنترل کاملی دارند قادر به انجام دادنش هستند با این حال در هر مرحله زیرش چند خطی در مورد مبتدی ها و راه های جایگزین صحبت کرده ایم و سعی بر این شده است که بتوان کار های مشابه رو با کیفیت ایجاد کرد . با ما باشید ...

ادامه خبر

آموزش ابزار Magnetic Lasso در فتوشاپ

 در این قسمت از آموزش فتوشاپ، چگونگی انتخاب و برش قسمتی‌ از عکس را با استفاده از ابزار معروف  Magnetic Lasso  فرا خواهیم گرفت.

در حقیقت برای انجام این کار دو راه دیگر نیز وجود دارد که قبلا به توضیح آن‌ها پرداخته ایم،یکی Standard Lasso Tool و دیگری Polygonal Lasso Tool .

برای دسترسی‌ به ابزار  Magnetic Lasso  مطابق شکل زیر عمل می‌کنیم:
ادامه خبر

آموزش شطرنجی کردن تصویر با استفاده از پترن

 
در این آموزش بسیار ساده در کنار هم یاد میگیریم که چطور یه عکس را در فتوشاپ به صورت شطرنجی دربیاریم! البته صد ها راه وجود دارد ولی خب امروز با استفاده از پترن  به شما آموزش میدیم و در سری های بعد روش های دیگر رو به شما آموزش میدیم. خب اینکار برای دیزاین عکس های شخصی و یا تکه عکس ها در بعضی لوگوها کاربرد داره و کار جالبی هست! برای انجام این آموزش بسیار ساده و جذاب با ما باشید...
ادامه خبر