آشنایی با نرم افزار فتوشاپ بهمراه معرفی کاربردها وتاریخچه آن

می خوام عکسی را فتوشاپ کنم، برنامه فتوشاپ برای موبایل داری؟ و سوالات اینچنینی را حتما در طول زندگی روزمره تان شنیده اید. استفاده از واژه فتوشاپ بجای ویرایش نشان از تاثیرگذاری بالای این نرم افزار در زندگی ما دارد. در این پست قصد دارم تا شما را کمی بیشتر با نرم افزار فتوشاپ آشنا کرده، تعدادی از کاربردهای آن را توضیح دهم و تاریخچه ای مختصر از آن را برایتان بازگو کنم.
ادامه خبر

معرفی ۱۱ نرم افزار برتر طراحی گرافیک و ویرایش عکس در دنیا

11  نرم افزار برتر در زمینه طراحی گرافیک و ویرایش عکس را به شما معرفی می کنیم. از این اپلیکیشن ها یا نرم افزارها می توانید برای طراحی کاتالوگ، آرم، کارت ویزیت، بروشور، پوستر و … استفاده کنید.
ادامه خبر

آموزش تصویری و آسان اسکن عکس با فتوشاپ

با توجه به نیاز روزمره کاربران جهت ارسال مدارک از جمله عکس ما در این  درباره مطالبی جهت اسکن کردن عکس و ویرایش ان در نرم افزار فوتوشاپ همراه با توضیح  مرحله به مرحله آن می پردازیم.
ادامه خبر

آموزش آرایش چهره در فتوشاپ

 
در این درس از بخش آموزش فتوشاپ به شما آرایش چهره در فتوشاپ را آموزش می‌دهیم . این درس برای شما علاقه‌مندان به تغییر چهره و روتوش عکس بسیار مفید می‌باشد .
مراحل آرایش چهره :
مرحله ۱:

عکس را در فتوشاپ باز کنید .

برای شروع کار ما از سایه چشم استفاده می‌کنیم . ابتدا یک لایه جدید ایجاد می‌کنیم . بعد ابزار Polygonal Lasso Toolرا انتخاب می‌کنیم و مانند شکل زیر عمل می‌کنیم .
ادامه خبر

سیاه و سفید کردن بخشی از تصویر در فتوشاپ

این تکنیک ، یک تکنیک بسیار پرکاربرد است و از طرفی ساده ترین روش برای سیاه و سفید کردن قسمتی از تصویر می‌باشد. امیدواریم که از این آموزش لذت ببرید .
 عکس را وارد فتوشاپ کنید . سپس توسط یکی از ابزارهای انتخاب Lasso Tool, Quick Selection Tool, Pen Tool تخم مرغ‌های رنگی در تصویر را انتخاب کنید .
ادامه خبر

قرار دادن چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت ضروری و تاثیر گذار است ؟

اینکه بدانید چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت باید درج شود موضوع بسیار مهمی است زیرا یک کارت ویزیت خوب تنها وسیله ای برای دادن اطلاعات به مشتریان نیست بلکه یک روش تبلیغات و بازاریابی موثر برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید است.

به همین علت کارت ویزیت ها هیچگاه جایگاه خود را با ظهور روش های دیجیتالی امروزی از دست نخواهند داد زیرا در شبکه های دیجیتالی، فاکتور مهم تعامل و معادله انسانی وجود ندارد.

یک کارت ویزیت خوب، برند شما را توسعه و گسترش داده و اطلاعات مفید و درستی را در خصوص شما و کسب و کارتان و آنچه در حال انجام آن هستید را به مخاطب و مشتری به صورت به یادماندنی ، قدرتمند و معنی دار منتقل می‌کند.
ادامه خبر

مکالمه زبان انگلیسی تنها در 13 جلسه!

در بسیاری از کشور ها آموزش زبان دوم از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و به شکل معمول دانش آموزان از سنین پایین، قبل از 15 سالگی به زبان انگلیسی اشراف پیدا میکنند . این توانایی فقط در حد چند کلمه نیست و شخص را قادر میسازد تا با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کند .

کشور های اروپایی اکثرا زبان انگلیسی را به عنوان

ضعف آموزشی

زبان دوم خود دانسته و با آن به حد کافی آشنایی دارند. این در حالی است که در کشوری همچون ایران عموم مردم از این آگاهی بی نسیب هستند، و در برخود با تجربه ها و محیط های جدید همانند فرودگاه پی به ضعف خود میبرند .

بر اساس مطالعات سازمان بین المللی EF کشورهای سوئد، هلند، نروژ، استونی، دانمارک، اتریش و فنلاند جز رتبه های ارشد در آموزش زبان انگلیسی هستند . برخلاف کشور های یاد شده ایران عزیز ما با رتبه بسیار پایین و منفی در زمره ضعیف ترین ملیت ها در امر برقراری ارتباط با زبان دوم قرار گرفته است !

---
ادامه خبر

پیش نیاز های دانلود و نصب نرم افزارهای Adobe

ازآنجایی‌که کاربران عزیز آکادمی طرحان تا به امروز با مشکلات بسیاری در مسیر دانلود و نصب نرم‌افزارهای کمپانی Adobe روبه‌رو شدند، لازم دانستیم که این راهنما را جهت سهولت شما کاربران عزیز آماده کنیم تا دیگر با مشکلاتی نظیر خرابی فایل‌های فشرده، ناسازگاری نسخه دانلود شده با ورژن ویندوز، مشکل فعال‌سازی و…. روبه‌رو نشوید.
ادامه خبر

آشنایی با اکشن در فتوشاپ و نحوه نصب و راه اندازی آن

اگر شما یک طراح گرافیک یا عکاس هستید برای صرفه‌جویی در زمان ، دستورات یا Action می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد. اکشن در فتوشاپ واقعاً مانند یک سحر و جادو عمل می‌کند که اجازه می‌دهد عکس‌ها و طرح‌های خود را تنها با یک کلیک تبدیل به یک اثر فوق‌العاده کنید .
“Action” فتوشاپ چیست؟

دستور یا ” اکشن” یک سری از مراحل است که توسط خالق خود ثبت‌شده است. این اعمال در قالب یک فایل ATN در فتوشاپ قابل‌دسترس است که شما می‌توانید پس از اجرای آن تمامی مراحل را تا رسیدن به نتیجه نهایی اثر دنبال کنید.
ادامه خبر

استایل فتوشاپ چیست/ آموزش نصب استایل در فتوشاپ (+عکس)

اول بهتر هست با استایل آشنا شویم استایل فتوشاپ چیست؟ استایل ها در فتوشاپ مواردی هستند که از قبل توسط کاربران حرفه ای فتوشاپ ساخته می شوند و می توانیم به سرعت و راحتی با یک کلیک ساده استایل را استفاده کنیم توجه داشته باشید خود شما نیز می توانید استایل بسازید و در طرح های گرافیکی آینده خود دوباره استفاده کنید استایل ها در فتوشاپ معمولا به صورتی هستند که اگر بخواهید می توانید نوشته یا طرحی را به حالت و استایل مشخصی در آورده به عنوان مثال استایل طلایی استایل فرورفتگی این موارد را می توانید بر روی طرح خود استفاده کنید در ادامه آموزش استایل فتوشاپ چیست با این موارد آشنا می شویم
ادامه خبر