مراقب این اشتباهات هنگام کار با فتوشاپ باشید


اگر پس از ذخیره ی یک پروژه و تماشای آن احساس می کنید که رنگ ها خوب از آب درنیامده اند، به این خاطر است که مُد رنگی را درست انتخاب نکرده اید.

برای اینکه بدانید پروژه ی شما در کدام وضعیتِ رنگی طراحی شده است، باید به  Image > Mode بروید. در 99 درصد موارد باید مُد رنگی RGB را انتخاب کنید. این موارد را خوب به خاطر بسپارید:

    اگر قرار است برای وب چیزی طراحی کنید، وضعیت رنگی باید حتما RGB باشد.
ادامه خبر

گیفت کارت راهکاری برای دسترسی به امکانات غیر رایگان اپل و گوگل و مایکروسافت

گیفت کارت یک کارت اعتباری است که توسط یک خرده فروش یا بانک به عنوان جایگزین برای پول نقد برای خرید در یک فروشگاه خاص یا کسب و کار مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. گیفت کارت ها نیز توسط خرده فروشان و بازاریان به عنوان بخشی از یک استراتژی ارتقاء در نظر گرفته می شوند تا خریدار را برای ورود به فروشگاه یا بازگشت مجدد به فروشگاه تحریک کنند.

گیفت کارت

گیفت کارت ها به طور کلی فقط برای خرید در محل های مشخص شده قابل فروش می باشد و نمی توانند به صورت انبوه عرضه شوند و در بعضی موارد ممکن است تاریخ انقضا یا هزینه ها بر روی آنها اعمال شود. کارت های اعتباری ویزا (Visa) و MasterCard کارت های گیفت عمومی را ارائه می دهند که نباید در فروشگاه های خاص بازخرید شوند و به طور گسترده ای برای استراتژی های بازاریابی بازپرداخت نقدی (CashBack) استفاده می شود. یکی از ویژگی های این کارت ها این است که به طور کلی مقدار ذخیره شده آنها مشخص نیست و هنگامی که مقدار ذخیره شده روی یک کارت به اتمام می رسند از بین می رود.

---
ادامه خبر

چگونه یک پترن هندسی ساده بسازیم؟

 پترن‌ها یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای فتوشاپ هستند. در طراحی پوسترها، کارت ویزیت‌ها و زمینه‌ی هر طراحی دیگری می‌توانید پترن‌های آماده را دانلود یا خریداری و سپس استفاده کنید.
در این آموزش توضیح می‌دهیم چگونه خودتان می‌توانید یک پترن متشکل از اشکال هندسی ساده را خودتان در فتوشاپ بسازید. همراه باشید.

یک پروژه جدید را در فتوشاپ ایجاد کنید. مهم‌ نیست که چه اندازه‌ای داشته باشد. ما برای طراحی پترن خود از کدهای رنگی زیر استفاده می‌کنیم:
ادامه خبر

سریع‌ترین روش برای سفید کردن دندان‌ها در فتوشاپ

حتما برای شما هم بسیار پیش آمده است که عکسی گرفته باشید و بنا به هر دلیل در آن عکس دندان شما یا دیگران زرد باشد یا سفیدی و درخشندگی لازم را نداشته باشد.

قطعا یکی از دلایلی که از زیبایی یک عکس یا بهتر بگوئیم از زیبای یک شخص در عکس می کاهد، زردی و عدم درخشندگی دندان ها در عکس است.

اگر عکسی با کیفیت خوب و همچنین مدل و حالت عالی گرفته شده باشد و عکس دلخواه شما باشد اما زردی دندان از جذابیت شما در عکس کاسته باشد، چه باید کرد؟
ادامه خبر

همه چیز درمورد لایه ماسک در فتوشاپ

 
اگر شما می‌خواهید چیزهای بیشتری در مورد فتوشاپ یاد بگیرید لایه‌ماسک یکی از مهم‌ترین بخش ها در فتوشاپ است  .

هدف استفاده از ماسک در فتوشاپ ویرایش بخش‌هایی از تصویر بدون تأثیر گذاشتن در قسمت‌های دیگر است. در اینجا به شما مواردی از قبیل چگونگی اضافه کردن یک لایه ماسک،  غیرفعال  کردن لایه ماسک ، نحوه استفاده از فیلتر برای ایجاد ماسک و…. را می آموزیم.

این مهم است که درک کنید که چگونه یک لایه ماسک کار می‌کند به دلیل اینکه واقعاً در بسیاری از موارد از آن استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا به این بخش مهم از فتوشاپ بپردازیم.
ادامه خبر

چرا مردم فرش کاشان را انتخاب می کنند؟

شهر کاشان که در سراسر دنیا با نماد فرش دستبافت و فرش ماشینی شناخته میشود ، در اواخر سال 621 هجری قمری در حمله مغول به دست چنگیز ویران شد و ازبین رفت اما به مرور زمان در سال های بعد بخاطر معماران و هنرمندانی که در آن شهر رشد یافته بودند در صنعت معماری مطرح شد و توانست توجه پادشاهان را به خود جلب کند ، از همین رو پس از دوره کوتاهی بازسازی و فعالیت خود را از سر گرفت . در آن دوران صنعتگران به شهر راه یافته و توانستند هنر فرش بافی را با صنعت تلفیق نمایند و موجب تحول در قالی بافی از روش های سنتی به روش های صنعتی باشند . شاه طهماسب از پادشاهان نامی قرن 10هجری قمری شهر کاشان را به عنوان مهمترین مركز قالیبافی معرفی کرد و توانست هنر هنرمندان خلاق و خوش ذوق شهر را در این زمینه بیش از پیش شکوفا کند .


---
ادامه خبر

موسسه کنکوری حرف آخر

این روزها حساسیت خانواده ها در مورد آینده تحصیلی و کاری فرزندانشان باعث افزایش تب و تاب کنکور شده است. هیچ خانواده ای نیست که این روزها درگیر آموزش و کنکور فرزندانشان نباشند و اتفاقات کنکوری را پیگیری نکنند. بالطبع افزایش این حساسیت باعث ایجاد موسسات، مدارس و انتشارات کنکوری متفاوتی شده است. وجود این اتفاق از یک سو نشان از افزایش سطح فرهنگی و آموزشی در کشور دارد ولی از سوی دیگر باعث سردرگمی بسیاری از داوطلبان کنکوری برای تهیه منابع و انتخاب منبع مناسب کنکوری شده است و این موضوع باعث دغدغه خیلی از خانواده ها و کنکوریها شده است. امروز قصد داریم با افتخار بهترین موسسه کنکوری کشور را خدمت شما دوستان کنکوری معرفی کنیم، موسسه ای که 30 نفر رتبه برتر و دو رقمی، بخش از دستاورد کنکوری کنکور 1397 آن بود. بی شک درصد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور، با موسسه کنکوری حرف آخر آشنایی دارند. نزدیک به یک دهه از فعالیت فرهنگی و آموزشی موسسه کنکوری حرف آخر میگذرد و در این زمان کوتاه خوشبختانه سیر صعودی بسیار چشم گیری داشته است. مروری بر فعالیت حرف آخر چند نکته اساسی در زمینه پیشرفت حرف آخر نمایان میکند.زمانی که حرف آخر به تولید محصولات فرهنگی و آموزشی ورود پیدا کرد، موسسات و انتشارات مختلف و متعددی با سابقه زیاد در زمینه آموزش و کنکور در کشور مشغول به فعالیت بودند. با وجود این رقیبان موسسه حرف آخر امروزه در صدر بهترین های کنکور کشور قرار دارد که دلایل زیادی برای این برتری وجود دارد که میخواهیم به آن بپردازیم...

---
ادامه خبر

ترفند و دستور کاربردی نرم افزار فتوشاپ برای افراد سطح مقدماتی (جدید)

آیا می دانستید که سال ۲۰۱۷ حدود ۲۷ سال از زمانی که معجزه فتوشاپ به زندگی ما وارد شد را نشان می دهد؟ حتی اگر تا بحال از نرم افزار فتوشاپ استفاده نکرده اید، نمی توانید تاثیرات مهم آن بر زندگی مان را انکار کنید (کار تا جایی پیش رفته که فتوشاپ کردن به یک فعل تبدیل شده است که در مکالمات روزمره از آن استفاده می کنیم. در این پست قصد داریم ۸ تا از ترفند های (دستور، رمز و راز) جدید نرم افزار فتوشاپ را که بسیار کاربردی هستند برای شما که به تازگی کار با فتوشاپ را شروع کرده اید و همچنین برای افراد سطح متوسط، بصورت تصویری توضیح دهیم.
ادامه خبر

نحوه استفاده از نوار منو در فتوشاپ

نوار منو در فتوشاپ مانند نوار منو در هر نرم‌افزار دیگری عمل می‌کند. با کلیک بر روی نام هر منو شما قادر به دیدن گزینه‌های دیگر این منو می‌شوید . گزینه‌هایی که نوک پیکان در جلوی آن است کلیک کنید گزینه‌های بیشتری مشاهده می‌کنیم . این نوار شامل ۱۱ منوی اصلی است که تقریباً تمامی امکانات فتوشاپ در این منو دسته‌بندی‌شده و برای استفاده هم می‌توان از این نوارها استفاده کرد . این آموزش برای درک قابلیت‌های هر منو به شما ارائه می‌شود .
ادامه خبر

آشنایی با محیط فتوشاپ

 همانطور که قبلا اشاره کردم ، نرم افزار فتوشاپ یکی از پرکاربردترین  نرم افزار دنیای گرافیک و به طوری کلی دنیای کامپیوتر می باشد . این  نرم افزار علاوه بر کاربردهای حرفه ای و فوق حرفه ای که در مشاغل  مختلف گرافیک دارد ، می توان گفت مورد استفاده کاربران  خانگی و کاربران عادی نیز قرار می گیرد و یادگیری آن را برای هرکسی  که با کامپیوتر سرو کار دارد یک ضرورت است .
همچنین با امکاناتی که به نرم افزار photoshop اضافه میگردد ، هر روزه به  کاربردهای این نرم افزار اضافه می گردد مانند امکانات ۳d ، امکانات  ویرایش فایل های تصویری و … که در اختیار استفاده کننده هایش قرار می  دهد علاوه بر محبوبیت این نرم افزار ، بر کارایی آن نیز افزوده است .
ادامه خبر