راهکارهایی جادویی برای یادگیری سریع فوتوشاپ

یادگیری فوتوشاپ برای بسیاری از مردم به معنای احراز شغلی ایده‌آل است. طراحی گرافیکی و عکاسی از جمله مشاغلی هستند که با فوتوشاپ عجین شده‌اند. حتی توسعه‌دهندگان فرانت‌اند نیز مجبور هستند متناسب با شغل خود مهارت‌های فوتوشاپ را یاد بگیرند. اما چگونه می‌توانیم مهارت‌های فوتوشاپ را در کوتاه‌ترین زمان یاد گرفته و در آن‌ها به سطح بالایی از مهارت دست پیدا کنیم؟



اگر بتوانید قدم اول در یادگیری فوتوشاپ را به درستی بردارید، در ادامه راه می‌توانید مفاهیم جدی و حرفه‌ای را سریع‌تر یاد گرفته و در دنیای فوتوشاپ غرق شوید.
ادامه خبر

چگونگی تغییر اندازه عکس در فتوشاپ

نحوه تغییر اندازه یک تصویر از اساسی‌ترین و کاربردی‌ترین مهارت‌هایی است که دانستنش برای هر کاربری لازم است.

اگر بخواهید تصویری را در وبلاگ‌تان بگذارید باید در ابعاد مناسب باشد یا اگر می‌خواهید عکسی را برای کسی بفرستید برای پایین آوردن حجم باید ابعادش کوچک شود و حتی برای به‌‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی هر تصویری با هر اندازه‌ای قشنگ دیده نخواهد شد.



برای تغییر ابعاد یک‌عکس، از ابزارهای متنوعی روی رایانه و موبایل می‌توان بهره گرفت، اما با توجه به آن‌که فتوشاپ از اصلی‌ترین ابزارهای ویرایش تصویر به شمار می‌آید، در این مطلب راهکارهای مختلف تغییر اندازه را در این نرم‌افزار پرطرفدار مرور می‌کنیم.
ادامه خبر

آموزش فتوشاپ سیاه و سفید کردن عکس

در آموزش فتوشاپ، رنگامیزی با نقشبند گرادیانت دیدیم که علاوه بر روش های تبدیل عکس به سیاه و سفید :Channels؛تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید: Lab ؛تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید: Luminosity ؛تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید: Gradient Map؛سیاه و سفید کردن عکس :Desaturating؛سیاه و سفید کردن عکس :Grayscale روش دیگری هم هست که کنترل بیشتری هم روی تنظیمات نحوه ی سیاه و سفید کردن دارد. این روش که Black & White adjustment نام دارد به کمک یک لایه تنظیمی میتواند کنترل کاملی به ما بدهد. و کار کردن با آن آسان هم هست . مثلا فکر کنید که میخواهید در نسخه ی سیاه و سفید آسمان تیره تر شه کافیه رنگ آبی رو به سمت چپ بکشید . میخواهید صورت آدمهای تو عکس روشن شه رنگ قرمز رو به راست می کشیم میخواهیم درختها و علفزار ها رو تیره کنیم رنگ سبز رو به سمت چپ می کشیم.
ادامه خبر

گروه صنعتی معین کانتین پدیده ای در صنعت ویلاهای پیش ساخته کشور

از دهه ی ۴۰ شمسی که سازه های پیش ساخته وارد عرصه اسکان کشور شده اند تا به امروز رشد و تحول این سازه ها نیز به مرور زمان آغاز و به بلوغ رسیده است . در ابتدای کار این سازه ها بصورت کاملاً فلزی و بدون امکانات رفاهی تولید و عرضه می شدند . در کشو ایران استفاده از کیوسک خدمات شهری مانند کیوسک مطبوعاتی سابقه طولانی داشته و از همان ابتدای دهه ۴۰ شمسی وارد مبلمان شهری تهران و سپس سایر مراکز استان ها شد . با گذشت زمان بسیاری از این سازه ها ظاهر قدیمی خود را تغییر داده و توانسته اند ظاهر خود را مدرن و امروزی نمایند و با توجه به اینکه زیبایی نمای شهری و مبلمان شهری از مسائل مهم جذب گردشگران و بالا رفتن بهره وری است و به این موضوع توجه ویژه ای شده است . امروزه توجه به طراحی وکیفیت این سازه ها بیش از پیش دارای اهمیت شده است و در طراحی این سازه ها همچنان زیبایی و بهره وری دارای اهمیت فراوانی است . سازه های پیش ساخته با تولید کانکس ویلایی به بلوغ و رشد خود رسیده اند.

---
ادامه خبر

شک نکنید که طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای شما سود آور است

اگر در جستجوی شیوه ای برای انگیزش بیشتر مشتریان و کارمندان خود یا در صدد تحکیم بیشتر پایه های کسب و کار خود هستید، بهره گیری از هدایای تبلیغاتی، بهترین پاسخ به خواسته ی شما است...

---
ادامه خبر

۱۰ دستور روتوش عکس در فتوشاپ

در این آموزش فتوشاپ در خصوص ۱۰ دستور روتوش عکس که اهمیت زیادی می توانند در ویرایش عکس های ما داشته باشند را با یک دیگر مورد بررسی قرار می دهیم ، ویرایش عکس فرایندی است که تقریبا اهمیتی برابر با عکاسی دارد، از این‌رو در ادامه ۱۰ روش روتوش عکس را مرور خواهیم کرد.

ویرایش تصویر یکی از مراحل مهم پس از عکاسی به‌شمار می‌رود. بسته به هر عکسی روش ویرایش و روتوش عکس هم متفاوت است. گاهی از ترکیبی از روش‌ها برای روتوش عکس استفاده می‌شود، اما در صورتی که در کاربرد هر روش اغراق کنید، خروجی نهایی، ظاهری تصنعی خواهد داشت.

همان‌طور که زندگی بایدها و نبایدها مختلفی دارد، روتوش هم از این قاعده مستثنی نیست.
ادامه خبر

طراحی یک متن عسلی در فتوشاپ


تصویر نان را وارد فتوشاپ کنید . سپس ابزار Magentic Lasso Tool را انتخاب کرده و در تنظیمات پنل آن ( عرض : ۱۷ ، کنتراست : ۵ و فرکانس ۱۰۰ ) را وارد کنید . حال با یک‌بار کلیک کردن بر روی تصویر دورتادور نان را انتخاب کنید . بعد از آن دو بار کلیک کنید تا به حالت انتخاب دربیاید . همان‌طور که مشاهده می‌کنید بعضی از قسمت‌های نان انتخاب‌نشده است . برای این کار از ابزار Quick Selection استفاده خواهیم کرد . با نگه‌داشتن دکمه Shift جاهایی را که انتخاب‌نشده را انتخاب و سپس با رفتن به مسیر Edit _ Copy از تصویر کپی یک بگیرید .
ادامه خبر

آموزش رنگ بندی حرفه ای در فتوشاپ

 در این آموزش فتوشاپ به مرز­های رنگ بندی یک عکس JPEG خواهیم رسید. واضح است که روی عکس با فرمت RAW (عکس خام) بیشتر می­توان کار کرد اما برای این آموزش یک تصویر آرشیوی با فرمت JPEG به اندازه کافی مناسب است. جزئیات تصویر اصلی ما بر اثر نور­های شدید داخل تصویر، کاهش یافته است. رنگ­ها نیز کمی بی­روح هستند. اساساً کاری که من اینجا به آن خواهم پرداخت، متعادل کردن نور (Exposure)، بازیانی نقاط دارای نور شدید، افزودن جزئیات بیشتر به تصویر و تغییر قابل توجه رنگ­ها به حالتی چشم­نوازتر است.
ادامه خبر

شما تحریم نیستید، تمام خدمات ارزی از قبیل وب مانی، پرفکت مانی، ویزا و مستر کارت و ... را از ارزی 24 بخواهید

وب مانی، پرفکت مانی، ویزا و مستر کارت

شاید برای شما یکی از مشکلات زیر پیش اومده باشه:

میخواهید یک هتل یا پرواز با قیمت مناسب رو از سایتهای خارجی مثل com رزرو کنید اما به علت نداشتن کارت های اعتباری خارجی یک تخفیف خوب رو از دست میدید.
میخواهید از یک سایت اینترنتی مثل com یا Amazon.com خرید کنید اما امکان واریز مبلغ ارزی براتون میسر نیست و یک خرید خوب رو از دست میدید. مخصوصا خریدهایی مثل اکانت بازیها و شارژ های اینترنتی که در ایران با قیمتهای بسیار بالاتر فروخته میشه.
عزیزی در خارج از کشور دارید و میخواهید با سرعت بسیار بالا برای ایشون مبلغی ارسال کنید در حالی که میدونیم حواله های بانکی بین 3 تا 7 روز کاری زمان میبره و فرزند یا دوست ما در خارج از کشور همین الان به این مبلغ نیاز داره.
---
ادامه خبر

۱۰ نکته و ترفند برای روتوش در فتوشاپ

در این آموزش فتوشاپ ما به شما ۱۰ روش ساده برای اینکه به پرتره­ هایتان چهره ای تازه ببخشید آموزش می دهیم. با مقاله من، یاد بگیرید که چگونه لکه ها را حذف نمایید، پوست را صاف کنید، آرایش دیجیتال اضافه نمایید و کارهای بسیار دیگر. طی پاراگراف­های بعدی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با ۱۰ تکنیک امتحان شده که هر روز توسط رتوشگران حرفه ­ای انجام می­گیرد، پرتره­ هایتان را به سطح بالاتری ببرید.
ادامه خبر