ده دستور روتوش عکس در فتوشاپ

در این آموزش فتوشاپ در خصوص 10 دستور روتوش عکس که اهمیت زیادی می توانند در ویرایش عکس های ما داشته باشند را با یک دیگر مورد بررسی قرار می دهیم ، ویرایش عکس فرایندی است که تقریبا اهمیتی برابر با عکاسی دارد، از این‌رو در ادامه ۱۰ روش روتوش عکس را مرور خواهیم کرد.

ویرایش تصویر یکی از مراحل مهم پس از عکاسی به‌شمار می‌رود. بسته به هر عکسی روش ویرایش و روتوش عکس هم متفاوت است. گاهی از ترکیبی از روش‌ها برای روتوش عکس استفاده می‌شود، اما در صورتی که در کاربرد هر روش اغراق کنید، خروجی نهایی، ظاهری تصنعی خواهد داشت.
ادامه خبر

مجتمع چاپ آلتینای با ما در اوج بمانید …

مجتمع چاپ آلتینای

در سال‌های اخیر و در پی توسعه کسب و کارهای آنلاین، شاهد ظهور و رشد صنایع مختلفی بر بستر اینترنت و افزایش میزان رضایتمندی و سرعت دریافت سفارشات به مخاطبان این صنایع بوده ایم.

چاپ‌آلتینای به عنوان تنها چاپخانه آنلاین در حوزه چاپ افست و چاپ دیجیتال از کسب و کارهای موفقی است که بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه چاپ که از حضور فعالش در بازار می‌گذرد به خوبی خلاء‌های موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است.

خلاء‌هایی که ممکن است هر کدام از ما هنگام سفارش‌دهی چاپ کاتالوگ، جعبه، کارتن، ساک دستی، هاردباکس، بروشور، تراکت، سربرگ، پاکت، لیبل و… با آن مواجه شده باشیم.

---
ادامه خبر

نکات مهم در طراحی و ساخت لوگو

 لوگوها از چیزی که مشاهده می کنید فراتر بوده و صرفا یک تصویر و یا نوشته نیستند. یک لوگوی موفق برند شما و هدفی که به دنبال آن هستید را به تصویر می کشد.  اگر طراحی لوگو با رعایت اصول صحیح انجام شود، قدرت بسیار زیادی را به برند شما می بخشد.

 

همانطور که هر کاری نیاز به تخصص و مهارت های خاص خود را دارد، طراحی لوگو نیز از مهارت های خاصی برخوردار است که با آگاهی از این مهارت ها می توان یک اثر به یادماندنی و قوی بر جای گذاشت .
ادامه خبر

با اکشن در فتوشاپ و چگونگی راه اندازی آن آشنا شوید

اگر شما یک طراح گرافیک یا عکاس هستید برای صرفه‌جویی در زمان ، دستورات یا Action می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد. اکشن در فتوشاپ واقعاً مانند یک سحر و جادو عمل می‌کند که اجازه می‌دهد عکس‌ها و طرح‌های خود را تنها با یک کلیک تبدیل به یک اثر فوق‌العاده کنید .
ادامه خبر

تفاوت میان Illustrator و Photoshop چیست؟

در این نوشته می خواهیم تفاوت‌های کلیدی فتوشاپ و ایلاستریتور (Illustrator)، دو نرم افزار محبوب و پرکاربرد را بررسی کنیم. اگر طراح گرافیک با سابقه‌ای هستید این تفاوت ها را درک کرده اید و نیازی به مطالعه این نوشته ندارید؛ اما اگر تازه به سرزمین طراحی گرافیک پا گذاشته‌اید و مشتاقی هستید در مورد ابزارهای کلیدی آن بیشتر بدانید این مطلب مناسب شما است. تفاوت این دو نرم افزار در ابتدا شاید کمی پیچیده به نظر بیاید؛ اما اگر کمی حوصله به خرج دهید همه چیز شفاف خواهد شد.
ادامه خبر

آشنایی با جعبه ابزار فتوشاپ

 قلب تپنده نرم افزار فتوشاپ جعبه ابزاری است که در خود جای داده است . جعبه ابزاری که تمام کارهایی را که شما نیاز به طراحی یک اثر دارید را در خود جای داده است . در این نوار ابزار ، ابزارهای پنهانی نیز وجود دارند که توسط مثلث کوچکی که در کنار هر ابزار وجود دارد قابل دسترسی است. به طور کلی جعبه ابزار فتوشاپ به ۴ دسته تقسیم بندی می شود که مهمترین آنها بخش Background و Foreground است .
ادامه خبر

آموزش ساخت والپیپر در فتوشاپ

 

 با آموزش های جدید در خدمتتون هستیم و سایت بیست تمپ رو همچنان با حضور گرم شما بروز نگه میداریم.این آموزش رو هم ساده در نظر گرفتیم و باز روی ماسک ها توضیح می دهیم این سری یک ترفند ساده و کاربردی را به شما آموزش میدهم که بی شک از آن لذت خواهید برد. پس با ما همراه باشید...

  

 مشخصات آموزش امروز 
 نرم افزار:آیک نسخه از فتوشاپ
 زمان:۱۰ دقیقه
 سطح:مقدماتی
 مرحله ی اول

ادامه خبر

ایلوستریتور چیست ( illustrator ) و چه کاربرد هایی دارد ؟

ایلوستریتور ( illustrator ) نام یکی دیگر از محصولات کمپانی ادوبی است که هم هنرمندان نقاش و هم طراحان گرافیک برای ساخت تصاویر وکتور (برداری) از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار برای اولین بار در تاریخ 19 مارس 1987 برای سیستم‌عامل مکینتاش ساخته شد و پس‌ازآن در سال 1989 برای ویندوز نیز ارائه شد. کمپانی ادوبی سالانه ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به این برنامه اضافه می‌کند و تحت لایسنس های مختلف برای فروش قرار می‌دهد. تا سال 2012 این محصول نیز مانند سایر محصولات این کمپانی با پیش‌وند CS منتشر می‌شد و پس‌ازآن تحت نام CC به بازار عرضه شد.
ادامه خبر