آموزش ساخت استیکر برای تلگرام در فتوشاپ


ساخت استیکر تلگرام به هیچ عنوان سخت نیست و بدین منظور می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. اما به نظر ما حرفه ای ترین و بهترین روش ساخت استیکر تلگرام مربوط به بکارگیری نرم افزار فتوشاپ می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش تصویری نحوه ساخت استیکر تلگرام با فتوشاپ بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت استیکر تلگرام

استیکر ها در تلگرام از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و پکیج های بسیار متنوعی از استیکر ها موجود است؟ اما این استیکر ها چطور ساخته می‌شوند؟ چگونه می‌توانیم یک پکیج استیکر اختصاصی متشکل از عکس و نوشته های مورد نظرمان ایجاد کنیم. به منظور ساخت استیکر تلگرام روش های مختلفی قابل استفاده هستند اما روش مد نظر ما به مراتب حرفه ای تر از روش های عادی و مرسوم دیگر است.

در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام با استفاده از فتوشاپ بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

ادامه خبر

انواع پارتیشن اداری دوجداره آلومینیومی ، ام دی اف و شیشه ای

انواع پارتیشن اداری دوجداره آلومینیومی ، ام دی اف و شیشه ای

امروزه با توجه به کوچکی فضاهای اداری ، نیاز به مدیریت فضا بیشتر احساس می شود. در بیشتر واحدهای اداری تعداد اتاق ها و یا تقسیم بندی فضا به وسیله دیوارهای ساخته شده مطلوب مدیران نیست. یک راهکار مناسب و مقرون به صرفه استفاده از پارتیشن برای تقسیم فضای اداری است. در محیط های اداری می توان با استفاده از پارتیشن فضا را بهتر مدیریت کرد و به تعداد اتاق های موجود اضافه کرد.

پارتیشن (partition) یک کلمه انگلیسی است که به معنای بخش بندی یک فضا با استفاده از دیوار متحرک و یا ثابت است. پارتیشن ها بر اساس مصالح موجود در بازار تنوع بالایی را در ساخت دارند. با اینحال مصالح پایه این نوع دیوارها بیشتر ورق های ام دی اف ، شیشه ها ، ورق های پلاستیکی و آلومینیومی ، فریم های فلزی و یا آلومینیومی و یراق آلات مرتبط با درب و پنجره ها می باشد.

پارتیشن ها انواع مختلفی را شامل هستند. در بازار مشتریان بیشتر با اصطلاحات پارتیشن اداری ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن ام دی اف ، پارتیشن آلومینیومی و شیشه ای و ... اشنا هستند. ما در ادامه سعی خواهیم کرد که توضیح مختصری از این نوع پارتیشن ها را ارائه کنیم.

---
ادامه خبر

اجاره آپارتمان مبله در تهران

هر فردی به دلیل های مختلف ممکن است در زمان های مختلف به شهر های گوناگون ایران سفر کند . یکی از شلوغ ترین و پر رفت و امد ترین شهر های کشور ایران ، شهر تهران است که هر ساله و در هر فصلی افراد بسیار زیادی را به خود جذب می کند . یکی از بهترین راه ها برای اسکان و اقامت در این شهر بزرگ و پر جمعیت که از نظر مالی نیز به صرفه و مناسب باشد اجاره آپارتمان مبله است .

اجاره آپارتمان مبله در تهران نیازمند توجه به موارد گوناگونی می باشد که ما در ادامه مطلب برای افزایش آگاهی شما به طور خلاصه و مختصر به ان ها اشاره می کنیم .

نکات حائز اهمیت در اجاره آپارتمان مبله در تهران :

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به ان در حین اجاره آپارتمان مبله در تهران توجه شود ، میزان توانایی افراد برای پرداخت اجاره می باشد . در شهر تهران واحد های مبله بسیار زیادی قرار دارد که به دلیل قرار گیری در مکان های متفاوت یا به دلیل امکانات موجود در داخل آن منزل ، قیمت های اجاره ان ها بسیار متفاوت می باشد . اگر افراد در هنگام اجاره آپارتمان مبله به این نکته مهم که تا چه میزان تمایل دارند به خرج کردن در سفر خود بپردازند توجه کنند سفر بسیار احت و آرم تری را بدون دغدغه تجربه خواهند کرد .

---
ادامه خبر

دستگاه تسمه کش

با معرفی دستگاه تسمه کش و کاربرد آن با ما همراه باشید.

این دستگاه برای بسته بندی محصولات استفاده می شود.همان نوارهای رنگی پلاستیکی که موقع خرید کالا به دور کارتون بسته بندی کشیده می شوند تسمه نام دارند.تسمه کش ها برای اطمینان از استحکام بسته بندی کالا استفاده می شوند.


دستگاه تسمه کش و انواع آن

دستگاه های تسمه کش به 4 دسته تقسیم می شوند

دستگاه تسمه کش بادی

دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش میزی

دستگاه تسمه کش شارژی

فروش دستگاه تسمه کش در صنایع بسته بندی تهران صنعت

دستگاه تسمه کش در صنایع بسته بندی تهران صنعت به فروش می رسد. از تمام صنایع دعوت به خرید این محصول با کیفیت می کند. دستگاه ها با تنوع در نوع و کاربرد مورد استفاده صنایع زیادی است.دستگاه تسمه کش با کیفیت را از مجموعه ما تهیه نمایید. انواع دستگاه ها برای چاپ خانه ها ، صنایع فلزی، کارخانجات، لوازم منزل و غیره در این فروشگاه به فروش می رسد.

---
ادامه خبر

فلزیاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

این سوالی است که افراد با شنیدن آن به فکر فیلم‌ها و داستان‌های قدیمی در مورد پیدا کردن گنج می‌افتند. دستگاه فلزیاب همانطور که از نامش پیداست برای ردیابی و پیدا کردن اجسام فلزی در درون زمین، دیوار و یا فلزات مخفی شده در اجسام دیگر بکار می‌روند. دستگاه‌های فلزیاب دارای یک دیسک مغناطیسی بوده که با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف خود به جستجوی می‌پردازد. هنگامی‌که یک جسم فلزی در مسیر فلزیاب قرار گیرد موجب تغییر شدت میدان مغناطیسی شده و دستگاه فلزیاب به اعلام هشدار می پردازد. بدیهی است که عمق جستجوی فلزات توسط دستگاه فلزیاب به شدت میدان مغناطیسی تولید شده برمی‌گردد. همچنین عمق جستجو توسط دستگاه با توجه به نوع فلز، اندازه و شکل آن دارای تغییراتی بوده و کم و زیاد می‌شود. هر چقدر میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه از شدت بیشتری برخوردار باشد امواج تولید شده قوی‌تر بوده و فاصله بیشتری را می‌تواند ردیابی نماید.

امروزه از دستگاه‌های فلزیاب در زمینه های مختلفی استفاده می‌شود. از جستجوی طلا و فلزات در داخل زمین که کاربرد قدیمی آن محسوب می‌شود تا گیت های ورودی و خروجی امنیتی در فرودگاه‌ها و مراکز امنیتی از تکنولوژی فلزیاب استفاده می‌نمایند. همچنین برای جستجوی لوله‌های تاسیسات داخل زمین مانند لوله های نفت و گاز و آب، کابل برق و سایر موارد مشابه نیز از دستگاه‌های ردیاب استفاده می نمایند. دستگاه‌های ردیاب فلزی دارای انواع مختلف و با امکانات و ویژگی‌های متفاوتی هستند که برای مقاصد گوناگون بکار می روند ولی اساس کار تمام آنها یکسان بوده و بر پایه امواج مغناطیسی کار می کنند.

---
ادامه خبر