دانلود انواع آیکون وردپرس با فرمت png



در این مطلب برای شما یک مجموعه از تصاویر فرمت پی ان جی از انواع آیکون های سیستم تولید محتوای وردپرس برای شما دوستان آماده کرده ایم. این تصاویر مناسب برای گرافیست ها و تولید کنندگان محتوای تصویری است.
فرمت عکس ها png است و تصاویر روی هیچگونه بک گراندی قرار ندارند. برای دریافت فایل زیپ تصاویر روی لینک دانلود در ادامه ی این مطلب کلیک نمایید.
ادامه خبر

فالوور اینستاگرام

همراه ما در اینستاگرام محبوب شوید و کسب کار خود را رونق دهید

فضای اینستاگرام برای یک کسب و کار بدون وجود فالوور مناسب و محتوای خوب سود چندانی ندارد. پیج های زیادی هستند که کسب و کارشان را فقط در اینستاگرام دارند و در فضای واقعی هیچ فعالیتی ندارند. این پیج ها عمدتا دارای فالوور بالایی هستند و یکی از روش هایی که استفاده می کنند خرید فالوور اینستاگرام است. اما سوالی که پیش می آید این است که اینکار به چه صورت باید انجام شود و آیا با انجام آن بازدهی مناسب شامل حال کسب و کار شما می شود یا خیر ؟

کسب و کار اینترنتی شما ، نیازمند تبلیغاتی موثر در در دنیای اینترنت است. یکی از شاخه های کسب و کار اینترنتی که در کشور پیشرفت بسیاری داشته است ، کسب و کار تحت شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام است. اما بازاریابی در این حوزه قوانین خاص خود را دارد و فعالیت هایی متفاوت را برای جذب مشتری می طلبد و شما صرفا با راه اندازی یک پیج اینستاگرام نمی توانید کسب و کار سودده خود را ایجاد نمایید.


---
ادامه خبر

تور مشهد و توصیف گردشگران از مشهد قدیم


چرا به مشهد سفر کنیم؟

شور و شوق زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) یکی از دلایل انتخاب تور مشهد است؛ اما چه جاذبه ها و دلایل دیگری برای مصمم کردن ما به سفر مشهد وجود دارد؟ مراکز خرید، جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی، پارک های تفریحی و پارک آبی و هتل لوکس و لاکچری، این شهر را به یکی از مدرین ترین و پر بازدید ترین کلان شهر های ایران تبدیل کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با دلایل سفر به مشهد آشنا شوید. رزرو تور مشهد,آفر تور مشهد,تور لحظه آخری مشهد

آب و هوا در مشهد و بهترین زمان سفر

هر فصلی در مشهد زیبایی خاص خود را دارد. مشهد دارای آب و هوای معتدل و نسبتا خشک است. فصل تابستان در مشهد کرم و خشک است و زمستان های این شهر نیز سرد و خشک است. بارش های پراکنده بیشتر در فصل های پاییز و بهار در این شهر اتفاق می افتد. بهترین زمان سفر به مشهد فصل های پاییز و بهار است. در این فصل ها هوا دمای مطبع و دل پذیری دارد نه گرمای ازار دهنده تابستان وجود دارد و نه هوای بسیار سرد و خشک زمستان. البته بهترین زمان سفر به مشهد به اعیاد و مناسبت های مذهبی وابسته است.

---
ادامه خبر

تاریخچه ی لوگو و نام فایرفاکس چیست ؟


 
 
امروز می خواهیم در خصوص لوگو ی مروگر فایرفاکس صحبت کنیم و ببینیم که در گذشته لوگوی این مرورگر محبوب چگونه بوده است و اکنون چگونه طراحی شده است و دلیل این تغییر شکل لوگو بر چه اساسی است؟ آیا لوگوی فعلی فایرفاکس اهمیت و مفهوم خاصی برای این برند دارد یا خیر؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.
ادامه خبر

نخستین و موفق ترین فروشگاه اینترنتی چوب و محصولات چوبی

شرکت مهندسی آراد چوب ایرانیان، وارد کننده رسمی چوب ترمووود از کشور ترکیه، فعالیت خود را با موضوع ترمووود، رنگ مخصوص چوب، دکوراسیون داخلی، آلاچیق و کلبه چوبی پیش ساخته، طراحی و اجرای نمای چوبی ساختمان، روف گاردن و چوب نما در سال 1388 آغاز و همچنین نخستین فروشگاه اینترنتی محصولات چوب ترمو و ملزومات چوب را در سال 1397 تاسیس نمود.

از جمله محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی آراد چوب ایرانیان ترمووود به صورت الوار با سطح مقطع های متفاوت، تخت استخری، کابین دوش، روشویی ترمووود، میز، صندلی و نیمکت، فلاور باکس، استند گل و... می باشد. همچنین این شرکت جهت خرید آسان مشتریان محترم برخی از ملزومات مربوط به چوب اعم از رنگ مخصوص ترمووود، پیچ رنگی، گیره پروفیکس و... را در فروشگاه خود قرار داده است.

چرا محصولات شرکت آراد چوب ایرانیان؟

همانطور که می دانید در فرآیند ترمو یا تولید ترمووود، چوب طی 3 مرحله و در خلا تحت حرارت 180 تا 250 درجه سانتیگراد قرار می گیرد. در این فرآیند زنجیره سلولزی چوب شکسته شده و ساختار شیمیایی آن تغییر، آب و رزین موجود در چوب به تدریج از آن خارج شده و آوند آن خشک می شود. بنابراین چوب ترمووود در برابر حمله حشرات، قارچ ها و باکتری ها مقاوم شده و در تغییرات شرایط مختلف آب و هوایی پایدار می شود.

از این رو آراد چوب تمامی محصولات خود را با چوب ترمو به تولید رسانده است که این محصولات علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، ضد آب بوده و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می­باشند. همچنین سبک و کم وزن بودن آنها نسبت به نمونه های مشابه از چوب های دیگر باعث برتری این محصولات شده است.


---
ادامه خبر

خرید لایک تلگرام و خرید ویو تلگرام و خرید ممبر تلگرام چه مزایایی دارد؟

امروزه شبکه ي اجتماعي تلگرام يکي از پرطرفدارترين و محبوب ترين شبکه هاي اجتماعي است و شاهد آن هستيم که روز به روز کابران زيادي را به خود جذب ميکند و چون سرمايه گذاري بر روي اين شبکه اجتماعي بسيار کم هزينه تر از روش هاي تبليغاتي ديگر است اين امر سبب شده که افراد زيادي بتوانند از اين طريق درامد زايي کنند.

داشتن لايک تلگرام زياد چه مزايايي ميتواند داشته باشد؟

داشتن لايک زياد فوايد مالي و اجتماعي زيادي به دنبال دارد. از فوايد اجتماعي آن برنده شدن در نظر سنجي ها است ، شما ميتوانيد با تعداد زيادي لايک کننده تاثيرات خوبي در فضاي مجازي داشته باشيد و با افزايش محبوبيت پست هاي شما به طور چشم گيري در دنياي مجازي به اشتراک گذاشته ميشود.

---
ادامه خبر

تصاویر وکتور چه هستند و چه کاربرد هایی در دنیای گرافیک دارند؟

 

تصاویر وکتور در دنیای حرفه ای های گرافیک از ارزش و جایگاه خاصی برخوردار است. در مطلب امروز می خواهیم با تصاویر وکتور آشنا شویم و ببینیم تصاویر وکتور در دنیای گرافیک و تصویر سازی مجازی چگونه عمل می کنند و چه نقش و ویژگی هایی دارند؟ در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا با مفهوم این دسته از تصاویر و جزئیات آن، آشنا شویم.
ادامه خبر

تصاویر هنری در دکوراسیون منزل چگونه استفاده شوند؟


استفاده و به کارگیری از رنگ های همخوان و زیبا در دکوراسیون حرف اول را می زند ولی چیز دیگری به دکوراسیون یک منزل روح و زیبایی می بخش و جزو اجزای جدا نشدنی است عنصر تابلو و مجسمه است. در این مجموعه برای شما مدل های جذاب و دیدنی از دکوراسیون های منزل را آماده کرده ایم که با ترکیب تصاویر هنری زیبا در قالب تابلو، زیبایی را چندین برابر کرده و ایده می دهند تا شما نیز از این تکنیک در دکوراسیون های خود استفاده کنید. برای مشاهده تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
ادامه خبر

طراحی سایت

طراحی سایت 

طراحی سایت ها در چند مرحله با توجه به ماهیت و رسالت وب سایتها و بر اساس خواسته های مشتریان و انتخاب CMS و یا پنل مدیریت محتوای سایت طراحی و تولید می شوند که در شرکت سئوشیال این پروژه ها همزمان در چند بخش طراحی UI و UX و تیم برنامه نویسی به همراه نظارت کارفرما اجرا و پیش خواهد رفت.

سئو سایت

رفتارسنجی موتورهای جستجو که بهینه سازی سایت و یا سئو (SEO)  نام دارد یکی از مهمترین اصول در افزایش رتبه سایت یا افزایش رنک الکسلا می باشد، متخصصین سئوشیال سال ها رفتار موتورهای جستجو را بررسی کرده و عوامل موثر در کسب رتبه بهتر برای وب سایت را تجربه نموده اند و با این اصول شما به دنبال مشتری نخواهید گشت بلکه مشتریان هدف، به دنبال شما خواهند آمد.

شرکت سئوشیال در زمینه خدمات سئو سایت فعال بوده و همواره می کوشد تا با ارائه بهترین راهکارهای سازمانی و شرایط ویژه در قراردادهای سئو سایت رضایت صددرصدی کارفرمایان را جلب نماید.

---
ادامه خبر

بک گراند (تصویر زمینه) گوشی های اندروید و آیفون

 
یکی از موارد شخصی سازی گوشی های همراه تصاویر بک گراند (تصویر زمینه) است.معمولا افراد مختلف سلایق متفاوتی  در انتخاب تصاویر زمینه ی خود دارند.در این مطلب چندین تصویر مناسب بک گراند (تصویر زمینه) گوشی های آیفون و اندروید متناسب با سلایق مختلف را مشاهده خواهید کرد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.
ادامه خبر