قبل از ثبت نام وام ازدواج حتما این مطلب را بخوانید

قبل از ثبت نام وام ازدواج حتما این مطلب را بخوانید

چند سالی هست که زوج های جوان بلافاصه پس از عقد و حتی شاید قبل از آن به فکر وام ازدواج می افتند و همیشه سوالات مختلفی در این زمینه دارند. از جمله اینکه مبلغ وام ازدواج چقدر است؟ یا برخی از آن ها که یکبار قبلا ازدواج کرده اند می پرسند، آیا به ازدواج دوم وام تعلق می گیرد؟

اما سوالی که بین همه آن ها بیشتر پرسیده می شود این است که چگونه وام ازدواج ثبت نام کنم؟


---
ادامه خبر

آشنایی با دورهای آموزش آشپزی

آموزش آشپزی :

آشپزی در حقیقت هنر تبدیل مواد خام به انواع غذاهای خوشمزه، مطبوع و سالم است. در دنیای مدرن امروز مردم باز هم به خوردن غذاهای مختلف متنوع و سالم تمایل زیادی می دهند. در هر کشوری مردم دوست دارند با فرهنگ غذایی کشورهای دیگر آشنا شده و غذاهای آنها را امتحان کنند. آشپز فردی است که این هنر را به خوبی دارا می باشد و آشپز حرفه ای فردی است که تا جایی که امکان دارد، نه تنها با انواع غذاها آشنا بوده، بلکه با خواص و فواید تقریبی آنها آشنا باشد. همچنین پایه و اساس آشپزی نیاز به دانش، مهارت و تحصیلات لازم می باشد زیرا آشپزی به یک حرفه ی کاملا تخصصی تبدیل شده که شما با یک جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که آموزشگاه آشپزی شیرین بیان بیشترین و متنوع ترین دوره ها را برای علاقه مندان این حرفه در نظر گرفته است.

---
ادامه خبر

دانلود فونت نست علیق

 
در این مطلب برای شما دوستان فونت نست علیق را آماده کرده ایم. در این فونت مجموعه هایی زیبا از حروف نست علیق است که شما با استفاده از آن می توانید مطالب و جملات و مقالات خود را با این فونت تایپ کنید. در ادامه ی مطلب لینک دریافت این فونت موجود است.
ادامه خبر

لزوم طراحی لوگو

لزوم طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از مهمتریـن عواملی است که در اولین نگاه کیفیت یک کسب و کار را به بیننده نشان می دهد. لوگو یا آرم و علامت تجاری نمادی است برای بیان کردن یک مفهوم که گاهی شامل یک عبارت و گاهی شامل یک نشانه است. لوگوی هر شخص یا سازمان رد پایی است از حضور در یک عرصه. ساخت لوگو حرفه ای نقش به سزایی در عرصه رقابت کالا یا خدمات شما با سایر رقبا دارد.

طراحی لوگو ، در کنار عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ تخصص ماست که متناسب با نوع خدمات و تولیدات شما صورت می پذیرد. قابل ذکر است رنگ لوگو متناسب با نوع فعالیت سازمانی شرکت شماست.

لوگو ابزار با ارزشی جهت شناخت سریع تر شرکت به حساب می آید و در واقع، سمبلی است که مشخصات شرکت را نمایان می سازد. زمانی که یک لوگو تایپ در صفحه سربرگ قرار می گیرد به عنوان بخشی از هویت شرکت تلقی می گردد. یک لوگوی ایده آل بایستی در یک نظر پیام خود را بیان نماید و احساس مخاطب را نسبت به شرکت برانگیخته و نمایان سازد. حال این لوگو ممکن است کلیه عملکرد مورد نظر شرکت را بیان نکند. لذا دقت در انتخاب نوع لوگو اهمیت زیادی در انتقال مفهوم مورد نظر دارد.

---
ادامه خبر

مدل های جذاب کارت پستال های تولد

 
در این مطلب مدل های زیبا و جذاب از کارت تولد هایی را مشاهده خواهید کرد که خودتان می توانید به آسانی برای تبریک تولد یا دعوت به تولد برای دوستانتان تهیه کنید. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.
ادامه خبر

دانلود فونت بسم الله الرحمان الرحیم

 
در این مطلب برای شما دوستان فایل زیپی حاوی فونت های زیبای بسم الله الرحمن الرحیم را آماده کرده ایم که می توانید در برنامه های متنی مثل ورد از آن ها استفاده نمایید. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
ادامه خبر

چه رنگ هایی برای طراحی لوگوی ما مناسب است؟

 
در این مطلب به بررسی تاثیرات رنگ های مختلف در زمینه ی راحی لوگو خواهیم پرداخت. از دید روانشناسی رنگ ها را بررسی خواهیم کرد و به شما معرفی می کنیم که هر رنگ در طراحی لوگو چه تاثیری بر روحیه و انگیزه ی مشتریان شما دارد. با ما همراه باشید.
ادامه خبر

دانلود آیکون های دانلود بافرمت png و gif

 
در این مطلب برای شما دوستان مجموعه ای زیبا و جذاب از آیکون های دانلود را با فرمت های png و گیف آماده کرده ایم که شما بتوانید از آن ها در وبسایت های خود استفاده نمایید. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا لینک دانلود به همراه جزئیات را مشاهده نمایید.
ادامه خبر

اجاره روزانه خانه در تهران

اجاره روزانه خانه مبله در تهران این فرصت را به شما می دهد که با کمترین قیمت یک آپارتمان مناسب در سفر خود به تهران اجاره کنید. یقینا در زمان سفر به هر شهری خصوصا تهران اولین چیزی که به فکرتان می رسد پیدا کردن جایی برای اقامت و اسکان است و با توجه به هزینه ی بالای اقامت در هتل، اجاره سوئیت مبله ارزان در تهران با کلیه امکانات یک فرصت استثنائی برای هر فردی به شمار می آید، خصوصا اینکه بتوانید با بودجه ای که در نظر گرفته اید در منطقه ای که مدنظرتان است، خانه اجاره کنید!

---
ادامه خبر

طرح های زیبای کارت پستال های دست ساز

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به کاردستی و درست کردن کارت پستال های خانگی علاقمندید. در این مطلب برای شما مدل هایی ساده و زیبا برای ایده گرفتن در دسرست کردن کارت پستال های دستی را برای شما دوستان آماده کرده ایم که در ادامه ی مطلب مشاهده خواهید کرد. با ما باشید.
 
ادامه خبر