راهنمای خرید و استفاده از تایمر آبیاری قطره ای

چرا از تایمر آبیاری قطره ای استفاده کنیم ؟

با بکار بردن تایمر آبیاری به مقدار لازم به گیاه آب داده می شود و گیاه کاشته شده، دچار بیش آبی و کم آبی نمی شود. کم آبی می تواند باعث خشک شدن و از بین رفتن محصولات زراعی شما گردد. همچنین بیش آبی باعث فاسد شدن ریشه گیاه شده و از رسیدن اکسیژن به ریشه ها جلوگیری کند.

خرید شیر تایمردار آبیاری به شما کمک می کند، تا از هدر رفت و اسراف آب جلوگیری کنید. این تایمرها به اندازه لازم مسیر آب را باز می کنند و از دسترس خارج شدن آب که در دوران خشکسالی کمتر می توانید برای آبیاری پیدا کنید جلوگیری می کند.

تایمر آبیاری قطره ای

---
ادامه خبر

راست چشم هستید یا چپ چشم؟

 
در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه باید بفهمیم که چپ چشم هستیم یا راست چشم؟ آیا در چشم ها هم مثل دست و پا یکی بر آن دیگری غالب است؟ در ادامه در خواهیم یافت که آزمایش و اهمیت این موضوع بخصوص در زمینه ی عکاسی چقدر است؟
ادامه خبر

معرفی انواع شاخه های عکاسی

 در این مطلب برای شما از انواع شاخه ها و زمینه های عکاسی می گویییم و خصوصیات یک عکاس موفق را بررسی می کنیم. هنر عکاسی دنیای گسترده ای دارد و همانند دیگر مهارت ها لازم است تا مبانی اولیه ی آن را بدانیم. ما را در ادامه دنبال کنید.
---
ادامه خبر

دستگاه تصفیه آب چیست و چه کاربردی در خانه و صنعت دارد؟

آب یک نوشیدنی حیاتی برای تک تک ما انسان هاست و زندگی بدون آب برای موجودات زنده بی معنی است. آب برای ما انسان ها نیز بسیار بسیار اهمیت دارد. آنقدر که بدون آن زندگی برایمان غیر ممکن است. مهم ترین مصرف آب برای ما در طول روز، جهت نوشیدن است و ما در طی روز، بارها آب می نوشیم. اما چه میزان از نظر کیفیت به آبی که در حال نوشیدن آن هستیم اهمیت می دهیم؟ قطعا نوشیدن آبی با املاح سنگین که تصفیه ای با کیفیت را تجربه نکرده است، برای سلامت بدن توصیه نمی شود. بسیاری از شهر ها کیفیت بالایی را در ارائه ی آب آشامیدنی به ساکنان خود ندارند. از این رو دستگاهی کاربردی مهمان خانه هایمان می شود. دستگاهی شفا بخش به نام دستگاه تصفیه آب!

دستگاه های تصفیه آب خانگی چه می کنند؟

این دستگاه با فیلتر هایی که دقیق و مناسب تصفیه طراحی شده اند برای ما آب را پیش از مصرف پاکیزه و گوارا می کنند. شیوه ای که این دستگاه ها در تصفیه ی خود به کار می برند، اسمز معکوس است که هم در دستگاه های خانگی تصفیه و هم در ابعاد بزرگ صنعتی از این متُد جهت تصفیه آب استفاده می شود. در ادامه به صورت شفاف نحوه ی عملکرد سیستم اسمز معکوس را توضیح داده ایم.

دستگاه های تصفیه آب با متُد های متعدد و انواع مختلفی در بازار وجود دارند که در خانه های ما از نوع خانگی و در تولیدات و کسب و کار های بزرگ از نوع صنعتی آن استفاده می شود. در منازل ما، این دستگاه ها در زیر سینک ها، بر روی یخچال ها و در کل هر قسمت از خانه که ما بخواهیم آب لوله کشی در آن قسمت پیش از استفاده، باری دیگر تصفیه شود، می تواند نصب شود.

---
ادامه خبر

قانون یک سوم در عکاسی چیست؟


در این مطلب با ما همراه باشید تا از قانون یک سوم در عکاسی برای شما بگوییم. این قانون در عکاسی بسیار اهمیت دارد و از ساده ترین قوانین عکاسی به شمار می رود. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد این قانون می گوییم.
ادامه خبر

دانلود فیلم 2020 و 2019 از سایت ناب مووی

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم علاقه مند به فیلم و سریال در ژانر های مختلف هستید اما نمی دانید چگونه جدید ترین و بهترین ها را در اسرع وقت و با بالاترین سرعت و لینک مستقیم دانلود کنید، سایتی را به شما معرفی می کنیم که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهدو دیگه نیاز به سرچ و گشت گذار توی نت برای انتخاب فیلم نباشد .

در سایت ناب مووی برای راحتی شما عزیزان ، فیلم ها در دسته های متفاوت قرار گرفته اند تا انتخاب آنها خیلی راحت تر و دقیق تر بشه . مثلا دسته بندی دانلود فیلم ایرانی ، یا دسته بندی فیلم های 2019 و یا دسته بندی انیمیشن جدید که جدید ترین کارتون های روز با زیرنویس و دوبله فارسی را میتونید به راحتی در این دسته انتخاب کنید .

اگه به دنبال ژانر اکشن هستید ، حتما سری به این دسته بزنید . از جدیدترین فیلم های اکشن جدید که در این بخش قرار دارد و پیشنهاد میکنیم ببنید فیلم : دانلود فیلم هابز و شاو Hobbs And Shaw 2019 با دوبله فارسی است که بازیگران مشهوری همچون دواین داگلاس جانسون و جیسون استاتهام در این فیلم ایفای نقش داشته اند و این فیلم فوق العاده جذاب و هیجان انگیز را David Leitch کارگردانی کرده .

---
ادامه خبر

زیرنویس فیلم روشی ایده آل برای تقویت زبان

چگونه با استفاده از زیرنویس فیلم یک زبان خارجی یاد بگیریم؟

آیا میتوان با استفاده از تماشای فیلم به همراه زیرنویس فارسی یک زبان خارجی یاد گرفت؟ اگر زمان یا حوصله مطالعه ادامه مطلب را ندارید؛ جواب کلی مثبت است. اما در صورتی که برای فراگیری بیشتر نکات و تکنیک‌ها مشتاقید باید کمی بیشتر همراه ما بمانید. به خصوص برای افرادی که در حال یادگیری زبان هستند، فیلم‌باز بوده و یا اینکه تمرین‌های ذهنی را دوست دارند؛ مطالعه سطرهای پیش رو فوق العاده مفید به فایده خواهد بود.

---
ادامه خبر

آشنایی با سالنامه و نحوه سفارش سررسید 98 به صورت کامل

سررسید

سررسید یا سالنامه دفتر یا کتابی است دست‌نویس یا چاپ ‌شده که در مورد رویدادهای اتفاق‌افتاده در یک سال اطلاعاتی می‌دهد که انواع مختلفی دارد و برای سلیقه های گوناگون تولید می شود ، از این رو متناسب با نیاز خود اقدام به خرید آن نمایید . توجه داشته باشید که معنی سر رسید یا سالنامه ، دفتر و یا هر نوع بروشوری است که تاریخ دقیق سال بر روی آن ذکر شده و تمامی مراسم ها ، اعیاد و ایام ویژه سال در آن آورده شده است و به همین دلیل با مطالعه این سررسید ها می توانید تاریخ دقیق مناسبت ها و حتی تعطیلات را مشاهده نمایید ، اما توجه داشته باشید که سر رسید ها تنها برای خواندن تاریخ ارائه نشده اند و کاربرد های متفاوتی را از آنها شاهد هستیم . لازم به ذکر است که در این سررسید ها امکان نوشتن توضیحات مربوط به تاریخ مد نظر وجود خواهد دارد و به همین دلیل می توانید لیست کارهای روزمره را در صفحه تاریخ آن یادداشت نمایید تا هیچ یک از کارهایتان فراموش نشود و در موعد مقرر بتوانید با موفقیت آنها را به انجام برسانید .

---
ادامه خبر