فرهاد اکسچنج و مجموعه جلسات آموزشی بلاک چین و تحلیل کریپتو ها توسط فرهاد مقدم سلیمی

دوره ی آموزش بلاکچین و تحلیل کریپتوها هر هفته در چهار روز دوشنبه، سه شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه منتشر خواهد شد.

? می توانید ادامه جلسات آموزشی را در صفحات فرهاد اکسچنج از طریق لینک های زیر دنبال کنید لینک یوتیوب فرهاد اکسچنج لینک آپارات فرهاد اکسچنج لینک وبلاگ فرهاد اکسچنج

❌ توجه داشته باشید تحلیل ها و سیگنال ها صرفا جنبه آموزشی دارند و ما هیچ گونه مسئولیتی در مقابل سود یا زیان شما قبول نمی کنیم.تحلیل ها رایگان هستند.با ریسک خود استفاده کنید.

---
ادامه خبر

لنز رنگی امیر - امیر لنز

چگونه اینترنتی لنز رنگی مناسب خود را خریداری کنیم ؟ اگر شما به دنبال روش عملی، اقتصادی و امن برای خرید آنلاین لنزهای رنگی هستید، اما در مورد نحوه انجام این کار سؤال دارید؟ بنابراین، شش گام خرید لنز در خانه را یاد بگیرید :

  1. جستجو برای یک سایت قابل اعتماد

هنگام خرید باید بررسی کنید که آیا سایت محصول مورد نظر شما را دارد یا نه. اما مهم است که سایت شهرت خوبی داشته و مشتریان رضایت کامل از خرید را داشته باشند که موضوع را از نزدیکان و باز خورد های سایت و شبکه های اجتماعی میتواند فهمید.

فروشگاه لنز رنگی امیر از سال 1392 کار خود را در زمینه فروش انواع لنز اعم از لنز های رنگی ، طبی ، طبی-رنگی آغاز نموده و تنها مجموعه ای است که تا کنون موفق دریافت مجور رسمی فروش در زمینه contact lens شده است و از سال 1398 تصمیم به فروش و ارائه خدمات به صورت آنلاین از طریق وب سایت رسمی گرفته است و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

---
ادامه خبر