نور در عکاسی چگونه تاثیرگذار است؟

 
در ادامه ی این مطلب در خصوص تاثیر نور بر عکاسی خواهیم گفت.نور چه میزان تاثیر را در کیفیت و جلای عکس دارد؟ در این مطلب بررسی می کنیم که نور چگونه می تواند عکس های شما را حرفه ای کند.
ادامه خبر

گروه تولید و پخش ایرانیان دکور

گروه ایرانیان دکور با هدف حفظ و ارتقای محصولات دکوری ، عرضه مستقیم کلیه تولیدات اعم از دکوری چوبی ، انواع شمع ، ابزار هنری ، لوازم شمع سازی ، و ... تأسیس گردیده است.

در رأس محصولات تولیدی ایرانیان دکور شمع های دکوراتیو قرار دارد که توسط پرسنل مجرب با مرغوب ترین مواد اولیه تولید و به صورت عمده از طریق تولیدی شمع و خرید شمع به صورت تکی از وبسایت ایرانیان دکور به فروش میرسد.

---
ادامه خبر

آذرهولوگرام

شرکت خانه چاپ چکاوک (آ‎ذر هولوگرام) توانسته است با تلفیق هولوگرافی و روشهای چاپ سنتی و همچنین بکارگیری روشهای جدید و مبتکرانه، محصولاتی با کیفیت و سطح امنیت بالا تولید و عرضه نماید که این امر نه تنها منجر به رفع نیازهای داخلی و عدم وابستگی به محصولات خارجی در زمینه انواع هولوگرام و محصولات هولوگرافیک را باعث شده است بلکه با دارابودن قابلیت رقابت با رقبای بین المللی توانسته است به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید و فروش محصولات هولوگرام در بازارهای بین المللی شناخته شود.

به دلیل حساسیت استفاده و خرید هولوگرام، داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع محصولات و افکتهای هولوگرام کمک شایانی به انتخاب صحیح و در نتیجه رفع نیاز واقعی مینماید. لذا با اندکی تامل و کسب اطلاعات میتوانید به راحتی به اهداف خود از خرید هولوگرام دست یابید.

---
ادامه خبر

مجموعه آیکون های ویرایش و ادیت

 
در ادامه ی این مطلب برای شما مجموعه ای جذاب و کاربردی از آیکون های مربوط به ویرایش و ادیت آماده کرده ایم که می توانید از آن ها در کارهای مختلف و طراحی های مختلف استفاده کنید. ما را در ادامه دنبال نمایید تا لینک و جزئیات را مشاهده کنید.
ادامه خبر

فونت زیبای مکتوب

 
فونت مکتوب از دسته فونت های کاربردی و زیباست که طرحی فانتزی دارد و بسیاری از این فونت در طراحی ها استفاده می کنند. این فونت در طراحی ها و نگارش استفاده می شود. با ما باشید تا زیباترین فونت های فارسی را مشاهده و دریافت نمایید.
ادامه خبر