مشاوره تحصیلی برای کنکور

مشاور تحصیلی امروزه به یکی از مهم‌ترین ارکان نظام آموزشی تبدیل شده است. هرچند هنوز هم در کشور ما و نظام آموزشی آن، توجه زیادی به امر مشاوره‌ی تحصیلی نمی‌شود و در مدارس بزرگ و کوچک تنها یک مشاور برای تمام دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود، بااین‌حال وجود مشاور در کنار دانش‌آموزانی که نزدیک کنکور هستند بسیار حیاتی و مهم است و حتماً باید داوطلبین مسیر کنکور را در کنار یک مشاور خوب، آگاه و باتجربه طی کنند.

مشاوران کنکور می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های درسی و مشاوره تحصیلی، مشاوره آموزشی، آموزش نحوه‌ی یادگیری دروس، برنامه‌ریزی گام‌به‌گام، تعیین اهداف، نحوه‌ی تست‌زنی و شرکت در کنکور و... برای دانش‌آموزان برنامه‌های خوبی ارائه دهند. علاوه بر مسائل درسی، مشاوران کنکور وظایف دیگری نیز بر عهده دارند که بیشتر روی مشکلات مربوط به روح و روان داوطلب است.

---
ادامه خبر

راهنمای نصب ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یک تجهیز اندازه گیری فشار است که متناسب با میزان فشار اعمال شده به ورودی آن، یک سیگنال الکتریکی استاندارد و تقویت شده و قابل فهم برای سایر تجهیزات و کنترل کننده ها تولید می کند.

ترانسمیتر فشار در صنایع مختلف به طور گسترده ای استفاده می شود ، برخی از آنها نیازمند نصب با روش های خاص می باشند. نصب صحیح ترانسمیتر فشار و شرایط محیطی از جمله عوامل بسیار موثر در افزایش طول عمر آن می باشند. به عبارت دیگر رعایت قوانین مرتبط با نصب منجر به افزایش طول عمر ترانسمیتر فشار شده و خروجی آن را برای مدت زمان طولانی دقیق و ثابت نگه می دارد. در این مقاله به بررسی دقیق کلیه نکات مهم مرتبط با نصب مکانیکی (اتصال به فرآیند) و نصب الکتریکی ترانسمیتر فشار و شرایط محیطی پرداخته خواهد شد.

به زندگی یک مهندس خوش آمدید … به هرجا نگاه کنید یک مشکل می بینید !!!

---
ادامه خبر

ربات اینستاگرام اتوگرام | بهترین و قوی ترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

همانطور که می دانید امروزه افزایش چشمگیر کاربران اینستاگرام به بیش از یک میلیارد نفر آن را به محبوب ترین اپلیکیشن برای اشتراک فیلم و عکس در دنیا تبدیل کرده است، ایران نیز با داشتن بیش از 24 میلیون کاربر فعال، رتبه هفتم بیشترین کشورهای استفاده کننده از اینستاگرام را از آن خود کرده است.

بنابراین هر روز به تعداد افرادی که اینستاگرام را محل مناسبی برای معرفی کسب و کار و فروش محصولات خود می دانند افزوده می شود، که مهمترین نگرانی آن ها افزایش فالوور پیج خود و دیده شدن محصولات و خدمات آن ها است.

به عبارت دیگر مهمترین دغدغه ای که فکر بیشتر کاربران اینستاگرام را به خود مشغول کرده افزایش فالوور، لایک، کامنت و افزایش بازدید استوری و ویدیوهای پیج آن هاست، که برای این امر روش های زیادی را امتحان می کنند، از جمله خرید فالوور، لایک، کامنت، بازدید و غیره، این روش ها با اینکه نیاز به صرف هزینه زیادی دارند اما هیچکدام واقعی و موثر نیستند.

در این مطلب با تنها راه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید.

---
ادامه خبر

Different types of bitumen and applications


Bitumen has excellent adhesive qualities provided the conditions are favourable. However in presence of water the adhesion does create some problems. Most of the aggregates used in road construction possess a weak negative charge on the surface. The bitumen aggregate bond is because of a weak dispersion force. Water is highly polar and hence it gets strongly attached to the aggregate displacing the bituminous coating.

The factors influencing aggregate bitumen adhesion are plenty and some of the factors influencing this property are as below:

External: Rainfall, Humidity, Water pH, Presence of salts, Temperature,

Temperature cycle, Traffic, Design, Workmanship, Drainage

---
ادامه خبر