مهران بیت بهترین در عرصه خرید و فروش ارز های دیجیتال

امنیت در خرید و فروش بیت کوین با مهران بیت

بسیاری از سایت هایی که "بازار مبادله بیت کوین" نامیده می شوند، به مردم امکان خرید یا فروش بیت کوین با استفاده از ارزهای مختلف را می دهند. اما امنیت این سایت ها از هرچیزی مهم تر است. مهران بیت یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه ی خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و طبق استاندارد های اکسچنج های معتبر دنیا بر روی ارز هایی همچون پرفکت مانی، وچر پرفکت مانی، وب مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و ... فعالیت دارد .

---
ادامه خبر

دانلود آهنگ جدید در رسانه اموج

در سال های اخیر موج های جدیدی از رشد قارچ گونه سایت های موزیک را داشتیم و یکی از مهم ترین دغدغه های هر طرفدار موسیقی داشتن مکانی امن، راحت و پرسرعت برای دانلود جدید ترین آهنگ هاست. جایی که نه تنها آرشیوی قدرتمند داشته باشد در ثانی جدیدترین و بروز ترین آهنگ را در کوتاه ترین زمان ممکن و قبل از بقیه سایت ها منتشر کند.

پس امروز قصد داریم در این مقاله به معرفی سایت رادیو جوان رسانه برتر دانلود آهنگ جدید بپردازیم تا این نیاز شما را بر طرف نماییم.

رسانه امواج تا حد زیادی این دغدغه مورد احترام مخاطبان خود را پوشش داده است و شما با ورود به این سایت می توانید علاوه جدیدترین آهنگ از آرشیوی قدرتمند به صورت رایگان بهرمند شوید.

---
ادامه خبر

موزیک آذین آرشیوی قوی از آهنگ های قدیم و جدید

تا چند وقت پیش به طنز شایع شده بود که تعداد خواننده های موسیقی در کشورمان از تعداد شنونده های موسیقی بیشتر شده است. اما شاید جالب باشد که بدانید تعداد سایت های پخش موسیقی هم در ایران از تعداد خواننده ها بیشتر شده و وجود یک سایت مرجع در این بین بیش از پیش لازم به نظر میرسد. سایتی که علاوه بر دارا بودن آرشیو قوی از آهنگ های قدیمی بروز بوده و جدیدترین آهنگ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و قبل از همه به گوش مخاطبان برساند.

ممکن است نام موزیک آذین را نشنید باشید ولی احتمالاً خواسته یا نا خواسته سری به این سایت زده اید چون این سایت در اکثر کلمات مرتبط با دانلود آهنگ در رتبه های نخست موتورهای جستجو نظیر گوگل قرار دارد.

چرا موزیک آذین از بقیه بهتر است؟

اگر می گوییم موزیک آذین بهترین است نه از این بابت که فقط بروزرسانی و آرشیوی قوی دارد بلکه به خاطر خاص بودن آن است. چون در این سایت علاوه موزیک های روزمره و فارسی آرشیوی قوی و بروز از دانلود آهنگ کردی و دانلود آهنگ بی کلام را مشاهده می کنید. که علاوه بر اینکه این سایت نگاهی عمیق به موسیقی فولکلوریک و محلی دارد، برای روزهایی که در حال نوشیدن چای هستید و دوست ندارید فقط صدای موزیک بدون خواننده را بشنوید هم فکر کرده است.

ضمن اینکه علاقمندان به خوانندگی هم می توانند با دانلود آهنگ بی کلام آثار معروف خوانندگی را امتحان کرده و از این مدل موسیقی لذت کافی و وافی ببرند.

---
ادامه خبر

چت روم فارسی

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هایی به صورت عمومی و خصوصی برای بر قراری ارتباط میان مردم و ملت های مختلف و زبان های مختلف بدون تبعیض نژادی و جنسیتی بوده و هر کسی می تواند در این گونه نرم افزار یا سایت ها فعالیتی داشته باشد که در گذشته این چت روم ها فقط در کشور های خارجی وجود داشته و به صورت جاوا اسکریپت بوده و تنها چت روم های ایرانی از طریق ساخت چت روم برای یاهو مسنجر و گروه های یاهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبایل ها به دنیای تکنولوژی نرم افزار نیمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبی همراه بود و پس از آن به مرور سایت هایی مخصوص چت روم های فارسی به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتی این سایت ها تبدیل به پی اچ پی شده و محبوبیت و امکانات فراوانی به مرور پیدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم های شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمی و بر قراری ارتباط افتتاح شد  و این چت روم ها در رقابت بوده و همچنین این چت روم ها از امکانات فراوانی مانند چت خصوصی و پروفایل و پست گذاشتن در پروفایل و لیست امتیازات و درجه بندی و عکس گذاشتن برای پروفایل و ریپلی و یا پاسخ پیام مانند تلگرام برخوردار می باشد که این امکانات باعث افزایش طرفدار این سایت ها نسبت به گروهای تلگرامی شده ولی متاسفانه در چند ساله اخیر به دلیل رعایت نکردن و نظارت نکردن مدیران برخی چت روم ها بر سایت های خود این چت ها فیلتر اعلام شده ولی هنوز هم چت روم هایی هستند که با نظارت و مدیریت 24 ساعته و اخراج و بستن ایپی کاربران مختلف از انتشار پیام ها و یا تصاویر غیر اخلاقی جلوگیری کرده و امید واریم در چندین سال اخیر چت روم هایی که نظارت کامل دارند مجوز و تاییدیه از سازمان فیلترینگ گرفته و بر فعالیت خود ادامه دهند .


---
ادامه خبر