چند روش ساده برای مهاجرت به کانادا

با توجه به شرایطی که در پیش رو است و با امدن رئیس جمهورفعلی مهاجرت به کانادا و تمایل به آن افزایش یافته است

و مهاجرت به کانادا جزو اولویت های مهاجرتی برای آنهایی که تصمیم به مهاجرت از کشور را دارند را فراهم ساخته است و امکانات موجود در آن کشور و کیفیت خوب زندگی در کشور کانادا دلیل بیشتر مهاجرت مهاجرین به کشور کانادا شده است که اکنون کانادا از لحاظ استانداردهای زندگی جزو ده کشور برتر جهان به شمار می آیدکه مهاجرین می توانند به دو صورت به کانادا مهاجرت کنند می توانند ویزای اقامت دائم اخذ کنند یعنی تمامی حقوق شهروندان کانادایی با شما برابر می شود و شرایط زندگی برای شما در کانادا برابر می شود با شرایط شهروندان کانادایی و بعد از سه سال از گذشت ویزای دائم می توانیددرخواست تابعیت کانادا رو انجام دهید که کانادا نیز جزو کشورهایی است که تابعیت دوگانه جزو رسمیت شناخته شده های آن کشور می باشد و نیازی نمی باشد تا گذر نامه فعلی را که دارید را باطل یا از بین ببرید.

روش های مهاجرت

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و یکی از روشهایی که می توانیم در اینجا به آن اشاره کنیم تولد فرزند در کانادا می باشد که یکی از مهمترین تابعیت به شمار می آید و متقاضیان اکثرا همین روش را یکی از بهترین روشها به حساب می آورند و هر فرزندی که در کشور کانادا به دنیا بیاید جزو به دنیا آمده در خاک کشور کانادا محسوب می شود خانواده او می توانند از آن طریق اقامت کانادا را اخذ بکنند که این روش یکی از ساده ترین روشهای مهاجرت می باشد که عده زیادی نیز از آن استفاده می کنند ولی بنا بر اینکه از این طریق تعداد مهاجران به بیش از حد نرسد دولت کانادا نیز در خصوص مهاجرت از این طریق تغییراتی را اعمال کرده تا از مهاجرت بی رویه و هجوم بیش از حد مهاجران جلو گیری شود.

---
ادامه خبر

آموزش طراحی پوستر انتخابات با فتوشاپ‎


برای طراحی پوستر انتخاباتی نیازی نیست که کارهای خیلی پیچیده ای با فتوشاپ انجام دهید. امروز می خواهیم به شیوه ی خیلی ساده، برای شما شرح دهیم که چگونه یک پوستر انتخاباتی برای کاندید مد نظر خود تهیه کنید.

در این مطلب برای شما با توضیحات تصویری، یک پوستر ساده ی تبلیغاتی را از کاندیدای ریاست جمهوری 1400، جناب رئیسی آموزش خواهیم داد.

ادامه خبر

شیت بندی در فتوشاپ به آسان ترین روش

 
اگر دانشجو هستید یا با رشته های معماری و... سر و کار داری، شیت بندی یک ویژگی کاربردی از فتوشاپ است، که بلد بودن آن قطعا به دردتان می خورد.

امروز قصد داریم تا در این مطلب، آموزشی بیسیک و ساده از نحوه ی شیت بندی در فتوشاپ را داشته باشیم. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه می توانیم در فتوشاپ شیت بندی کنیم؟

آموزش تصویری شیت سازی در فتوشاپ

برای شروع برنامه ی فتوشاپ را بر روی سیستم خود باز کنید. روی تب File کلیک کنید و گزینه ی New  را بزنید.

در این قسمت عرض و طول را انتخاب کنید و از تب color mode گزینه ی CM YK Color را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه رزولوشن تصویر را روی 300 قرار دهید تا کیفیت شیت شما بالا باشد.

پس از انتخاب موارد بالا، روی گزینه ی OK کلیک کنید تا صفحه ی شما در اختیارتان قرار بگیرد.

---
ادامه خبر

بهترین نرم افزار های ویرایش عکس با موبایل کدامند؟

این روزها اپلیکیشن و برنامه های زیادی برای ادیت عکس در اختیار کاربران قرار دارد که با آن ها می توانند به صورت حرفه ای ادیت انجام دهند. در ادامه می خواهیم به معرفی چند اپلیکیشن کارآمد و برتر در حوزه ی ادیت عکس بپردازیم و ویژگی های چشمگیر آن ها را بررسی کنیم.

پیکس آرت Picsart

 

اپلیکیشن پیکس آرت یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس و تصویر به شمار می رود که بسیاری از مردم آن را مشابه فتوشاپ نسخه ی موبایل می دانند و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می گذارد و خدمات رایگان آن کار شما را راه می اندازد. ولی برای دریافت خدمات و افکت های ویژه ی این برنامه باید هزینه ای را پرداخت نمایید.

---
ادامه خبر