آموزش کم کردن حجم عکس در فتوشاپ

دنیای جادویی فتوشاپ انتها ندارد و برای هر نیاز شما پاسخی دارد. مثلاً ممکن است شما به دنبال کاهش حجم عکس خود باشید. اما بخواهید این کاهش حجم را بدون ذره ای افت کیفیت انجام دهید.چه کار می کنید؟
پاسخ ساده است. برنامه فتوشاپ را بر روی سیستم خود باز کنید.
اما چطور کم کردن حجم بدون افت کیفیت را انجام دهید؟
باز هم پاسخ ساده است: ادامه مطلب را بخوانید.
 
---
ادامه خبر

آموزش تنظیم نور عکس در فتوشاپ

 یکی از مهمترین مسائلی که همواره در مراحل ادیت در فتوشاپ مطرح است، مسئله تنظیم نور عکس است، به ویژه اگر در شرایط بد نوری عکس گرفته شده باشد. تنظیم نور عکس می تواند شامل روشن و یا تیره کردن عکس، افزایش یا کاهش کنتراست و تضاد رنگی، سرد و گرم کردن نور حاکم بر عکس، افزایش و یا کاهش واریانس عکس و بسیاری موارد دیگر باشد که در ادامه ما تمامی این تنظیمات را برای شما بیان خواهیم نمود. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر

چمدان خوب، یک همراه همیشگی در سفرها!

وقتی سفری برایمان پیش می آید، یکی از اولین وسایلی که به سراغشان می رویم، چمدان هایمان هستند. چمدان ها یار و همراه خوب و کاربردی ما در سفرها هستند. در هنگام سفر، این یارِ انبارنشین را گردزدایی، و مجدد آماده سیر و سیاحت می کنیم. همان طور که انتخاب یک چمدان مناسب می تواند لذت یک سفر را چند برابر کند، یک چمدان نامناسب هم می تواند یک سفر لذت بخش را سخت کند! مثلاً تصور کنید که دسته چمدان بشکند یا چرخ آن خراب شود و یا حتی زیپ چمدان خراب شود و یا ... . تصور هر کدام از این موارد هم ترسناک و دلهره آور است. بنابراین خرید یک چمدان مناسب اصلی است که همیشه باید در نظر داشته باشیم.

در گذشته چمدان ها تنوع بسیار کمی داشتند. بدون شک همه ما، آن چمدان های قهوه ای ساده را به یاد داریم. اما امروزه چمدان ها در رنگ ها و جنس های مختلف با سایزهای متنوع و از برندهای گوناگون موجود می باشند. به گونه ای که خرید چمدان کاملاً تبدیل به یک امر سلیقه ای شده است. اما در کنار سلیقه شخصی، نکات بسیار مهمی هم برای خرید چمدان وجود دارد که لازم است به آنها توجه کنیم تا یک خرید خوب داشته باشیم. با ما همراه باشید تا با مشخصات یک چمدان خوب و کاربردی آشنا شوید.

---
ادامه خبر

سه تکینک کاربردی برای بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

گاهی تصاویری را برای ادیت در فتوشاپ انتخاب می کنیم که، از طرفی کیفیت آن ها برای استفاده در ادیت حرفه ای بسیار پایین است و از طرفی دیگر، جایگزینی برای آنها نداریم. برخی اوقات هم بعضی از تصاویر قدیمی برای ما ارزشمند هستند و ما قصد داریم تا کیفیت آن ها را افزایش دهیم و مجدداً از آن ها در آلبوم خود استفاده کنیم. در چنین شرایطی یا باید محدودیت ها را بپذیریم و یا تکنیک های افزایش کیفیت عکس را بشناسیم و با استفاده از آن ها کیفیت تصاویر را بالا ببریم.

 
---
ادامه خبر