دکتر مسعود یزدانی جراح بینی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستيک بينی

اگر قصد عمل جراحی بینی خود را دارید به وبسایت ما سر بزنید.

بهترین جراح بینی در تهران

شما به عنوان یک مراجعه کننده به جراح بینی، باید مواردی را مدنظر داشته باشید تا هنگام مراجعه به پزشک به آن توجه کنید. در این صورت شما با مقایسه آن چیزی که در ذهنتان است و جراحی که به آن مراجعه کردید به شما کمک می کند تا بتوانید تمام استاندارد ها را در نظر بگیرید.

---
ادامه خبر

بک گراند های زیبا برای طراحی پوسترهای محرم در فتوشاپ‎

ماه محرم یکی از ماههای عزیز و گرانقدر برای مسلمانان شیعه است. یکی از کارهایی که در این ماه انجام می شود طراحی بنرها و پوستر ها برای تسلیت سوگواری مراسم ابا عبدالله الحسین است. طراحی این پوستر ها معمولا در فتوشاپ انجام می شود و بر روی بک گراندهای زیبا، اشعار و جملاتی نوشته می شود. از این رو ما هم تصمیم گرفتیم تا همزمان با فرارسیدن ایم عزاداری، بک گراندهای زیبایی را برای طراحی پوستر های محرم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
این بک گراندها، همگی با کیفیت بالا طراحی شده اند و خدمت شما عزیزان ارائه می گردند. در انتها هم تعدادی جملات زیبا برای تلست ماه محرم برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم. با ما همراه باشید.

---
ادامه خبر

سایزهای مناسب کارت ویزیت در فتوشاپ

فتوشاپ یک ابزار بسیار مناسب و کارآمد در تمامی زمینه های طراحی است. فتوشاپ با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی یک کارت ویزیت، متناسب با هر شغلی که می خواهید، طراحی کنید. اگر چه این روزها کارت ویزیت های بسیار متنوعی در ابعاد متفاوت مشاهده می کنیم، اما در هر حال، یک استانداردی برای طراحی کارت ویزیت وجود دارد که ما امروز می خواهیم در رابطه با این سایز استاندارد طراحی کارت ویزیت برای شما مطالبی را بیان کنیم. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر