آموزش حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ‎

یکی از نرم افزارهای حرفه ای ویرایش و ادیت عکس، نرم افزار فتوشاپ است. تا کنون آموزش های متفاوتی از این نرم افزار پرکاربرد را با یکدیگر بررسی نموده ایم و امروز می خواهیم به بررسی نحوه حذف پس زمینه عکس بپردازیم.
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که عکس بسیار زیبایی از سوژه گرفته اید اما از پس زمینه عکستان راضی نیستید و یا اینکه پس زمینه شلوغ است و توجه را از سوژه اصلی منحرف می کند. در این شرایط کافی است که با کمک فتوشاپ پس زمینه عکس را حذف کنید. این کار اصلا سخت و پیچیده نیست و فقط کافی است تا مراحل زیر را گام به گام انجام دهید تا بتوانید عکس را مطابق میلتان ویرایش کنید.
 
---
ادامه خبر

آموزش ترکیب دو عکس در فتوشاپ‎

یکی از نرم افزارهای حرفه ای ویرایش و ادیت عکس نرم افزار فتوشاپ است. یکی از امکانات این برنامه، امکان ادغام دو و یا چند عکس است، به گونه ای که با ادغام تصاویر می توان یک تصویر جدید خلق نمود. ادغام تصاویر با یکدیگر اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست و تنها کافی است تا شما به اصول مقدماتی فتوشاپ احاطه داشته باشید. در این بخش نحوه ترکیب دو عکس با یکدیگر را به سه روش مختلف برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود. بنابراین اگر به تازگی آموزش فتوشاپ را شروع نموده اید با ما همراه باشید تا نحوه ادغام دو عکس با یکدیگر را به ساده ترین زمان ممکن بخوانید و فرا بگیرید.
 
---
ادامه خبر