آموزش فارسی کردن اعداد در فتوشاپ‎

فتوشاپ یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی است که در زمینه های متفاوتی مانند طراحی بنر، طراحی کارت ویزیت، ادیت عکس و ... کاربر دارد. اما زبان اصلی این برنامه، انگلیسی است بنابراین بدیهی است که کاربران فارسی زبان گاهی هنگام کار با این برنامه، درگیر مسائل و مشکلاتی خاص شوند. یکی از این مشکلات که بسیاری از کاربران فارسی زبان، از آن شکایت دارند، انگلیسی تایپ شدن اعداد است، در حالی که آنها می خواهند اعداد را به صورت فارسی تایپ کنند.
به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا امروز راجه به نحوه تایپ فارسی اعداد در فتوشاپ صحبت کنیم و به صورت مرحله به مرحله نشان دهیم که برای رفع این مشکل چه کاری باید انجام دهیم. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر

تنظیم خط کش فتوشاپ به سانتی متر‎

فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار بسیار کاربردی، در جهت ادیت و ساخت بنرهای گرافیکی، به تمام تجهیزاتی که شما نیاز دارید مجهز است. خط کش هم یکی از ایزاری است که در کارهای گرافیکی و طراحی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم یک شکل دقیق در فتوشاپ طراحی کنیم (مثلاض کارهای مربوط به نقشه کشی) و یا بخواهیم جدول رسم کنیم به خط کش یا Ruler نیازمندیم. در فتوشاپ یک خط کش عمودی در سمت چپ پنل پروژه و یک خط کش افقی در بالای پنل قرار دارد که با استفاده از آنها و با کمک نشانگر موس که به صورت خط چین روی خط کش ها مشخص می شود، می توانیم خطوط دقیق را رسم نماییم. اما این ابزار خط کش به صورت پیش فرض نمایش داده نمی شود و لازم است تا به طریقی آن را به نمایش درآوریم و واحد اندازه گیری آن را بر اساس نیازمان تعیین کنیم.
امروز تصمیم داریم تا در رابطه با نکات مربوط به خط کش در فتوشاپ صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر

چگونه صورتی همواره جوان و شاداب داشته باشیم

اهمیت دادن به سر و وضع و ظاهر هر شخص با میزان اعتماد به نفس او و همچنین نگاه خوب اطرافیان ارتباط مستقیم دارد و ما معمولاً به صورت ناخودآگاه به افرادی که ظاهری آراسته دارند و برای بدن شان ارزش قائلند اهمیت بیشتری میدهیم. در علم روانشناسی هم به همین صورت است و حتی اگر واقعاً حقیقت نداشته باشد، افرادی که به خودشان اهمیت میدهند در روابط هم قابل اعتماد تر به نظر میرسند.

یکی از دغدغه هایی که از گذشته تا کنون وجود داشته جوان بودن و جوان شدن است. انسان از قدیم الایام و در طول کل تاریخ به صورت مداوم در تلاش برای پیدا کردن معجون و اکسیر زندگی بوده و هست. خوردن مغز میمون، نوشیدن خون و یا مصرف رادیوم از جمله آشکارترین روش هایی است که انسان برای حفظ جوانی خود به کاربرده است.

اما در این مقاله شما را با یک اکسیر بدون درد و خونریزی و راهکاری علمی و مطمئن به نام لیفت صورت آشنا خواهیم کرد که اگر گذشتگان ما هم از آن مطلع بودند یقیناً تا این حد خودشان را به دردسر نمی انداختند.

---
ادامه خبر

با تزریق ژل لب، زیبایی را به سادگی به دست آورید!

همه انسان ها دوست دارند زیبا باشند و زیبا دیده شوند، به عبارت دیگر خداوند ذات انسان را به گونه ای آفریده است که به سمت زیبایی ها تمایل دارد. خصوصاً خانم ها که علاقه بسیاری دارند که جذاب و زیبا به نظر بیایند. اما آیا این امکان برای همه هست که حتی اگر مورد نازیبایی در چهره خود دارند ، زیبایی را در صورتشان ایجاد نمایند؟ خبر خوب این است که بله، با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی روز دنیا، زیبایی تنها محدود به چهره طبیعی نمی شود و افراد می توانند تلاشهایی را در جهت زیبا سازی خود داشته باشند. یکی از المان های زیبایی در صورت لب ها هستند، بیشتر خانم ها و دختر خانم ها عموماً لبی باریک دارند، به همین دلیل تزریق ژل لب جزء عمل های زیبایی است که خانم ها طرفدار پرو پا قرص آن هستند، و همین تزریق ژل لب، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت آنها دارد. اما نکته ای که در رابطه با تزریق ژل لب وجود دارد این است که این تزریق باید به گونه ای انجام شود که لب را کاملاً زیبا و طبیعی نمایش دهد و مسلماً یک تزریق غیر طبیعی مورد پسند هیچ شخصی نیست. یک عمل تزریق زیبا و طبیعی را حتما باید در یک کلینیک و یا مطب مطمئن انجام دهید که از کیفیت کارشان اطمینان داشته باشید و بتوانید با خیال راحت خود را به دست یک دکتر معتمد و معتبر بسپارید. اگر قصد تزریق ژل لب را دارید، نگران نباشید! امروز می خواهیم یک مجموعه مجهز و با سابقه در زمینه تزریق ژل لب و عمل بوتاکس را به شما معرفی نماییم اما پیش از آن شما را با فرایند تزریق ژل لب آشنا خواهیم نمود.


---
ادامه خبر

مشکل ثبت نام وام ازدواج حل شد!

یکی از مقدس ترین اموری که در اسلام بسیار به آن سفارش شده است، ازدواج است. ازدواج پیوند دوستی و مروت بین زن و شوهر است. آنها با هم پیمان می بندند که خانه و خانواده ای آرام و خوشبخت بسازند و فرزندانی سالم و صالح را در دامان این خانواده بپرورانند. در میان تمام جوامع بشری، خانواده بیشترین نقش را در سعادت و خوشبختی و یا شقاوت و بدبختی اعضای خود دارد. به همین دلیل است که نهاد خانواده تا این اندازه در اسلام محترم شمرده شده است. ازدواح و تشکیل خانواده از دید اسلام دارای فواید بیشماری است. از جمله اینکه ازدواج آرامشی را در دل زن و شوهر ایجاد می کند و جسم و روح آنها را به دور از تلاطم های درونی و بیرونی به ساحل آرامش می برد و آنها را از گناه مصون می دارد و به عفت دعوت می کند. ازدواج همچنین انس و محبتی را بین زن و شوهر جاری می کند که شاید هیچ چیزی قادر به گسستن آن نباشد.

---
ادامه خبر

عمومی ترین ابزار فتوشاپ چیست و روش کار با آن چگونه است؟‎

فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار بسیار کاربردی، می تواند نیازهای بیشکاری را پاسخ بگوید. نیاز به ادیت و ویرایش عکس، ساخت بنر و پوستر، طراحی های مختلف و ... که همه و همه به راحتی از عهده فتوشاپ بر می آید. برای بهره مندی از امکانات گسترده فتوشاپ، تنها لازم است تا کار با این نرم افزار را بیاموزید و پای سیستم خود بنشینید تا ببنید که با تلفیق آموزش و استعداد خود به چه نتایج زیبایی خواهید رسید. حتی اگر فتوشاپ را به صورت حرفه ای بلد باشین می توانین از این راه به کسب درآمدهای بسیار بالا هم برسید. امروز می خواهیم در رابطه با عمومی ترین و کاربردی ترین ابزار های فتوشاپ برای شما صحبت کنیم و روش کار آنها را برای شما شرح دهیم. پس اگر به فتوشاپ و کسب درآمد علاقه مند هستید، همراه ما باشید.
   
---
ادامه خبر