آموزش کامل شیت بندی معماری در فتوشاپ‎

دانشجویان رشته معماری برای درست های عملی خود باید کار عملی خود که قالباً طراحی پلان و یا ساختمان است به صورت پرازنته یا همان به نمایش گذاشتن، به اساتید و همکلاسی های خود نمایش دهند تا هم بتوانند از کار خود دفاع نمایند و هم اینکه نحوه عملکرد خود را در طول ترم و آموخته های خود را به نمایش بگذارند.
یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی در به نمایش گذاشتن پروژه دانشجویان معماری دارد، شیت بندی است. شیت بندی غالباً با کمک فتوشاپ انجام می شود و یک شیت بندی عالی و ارائه خوب می تواند یک نمره عالی را برای دانشجو رقم بزند.
به دلیل اهمیتی که شیت بندی در رشته معماری دارد، امروز تصمیم داریم تا آموزش کامل شیت بندی رشته معماری در فتوشاپ را آموزش دهیم. فتوشاپ یکی از کاربردی ترین نرم افزارهایی است که رد همه زمینه ها می تواند یاریگر دانشجویان باشد و بسیاری از کارهای آنها را با سرعت و دقت بیشتری پیش ببرد.
 
---
ادامه خبر

آموزش طراحی پس زمینه و بک گراند شب یلدایی با فتوشاپ‎

شب یلدا یکی از شب های خوب و شیرین برای همه ما ایرانیان است. خاطرات خوشی که از دوران کودکی خود از این شب، در خانه پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها داریم و یا حتی خاطرات خوشی که سعی می کنیم در این شب ها برای فرزندان و عزیزانمان بسازیم، همه و همه جزئی از شیرینی های زندگی هستند.
یکی از چیزهایی که از این به یادگار می ماند، علاوه بر خاطرات خوب، عکس ها هستند. عکس هایی با تم یلدایی که هم خاطره هستند و هم یک یادگاری.
امروز می خواهیم در رابطه با چگونگی ساخت یک عکس یلدایی زیبا صحبت کنیم.
برای این منظور در ابتدا باید یک سرچ ساده در اینترنت انجام دهید تا با یک مجموعه بسیار متنوع و متفوت از بک گراندهای یلدایی که به صورت لایه باز با فرمت PSD وجود دارند را ببینید و طرحی که مطایق میل و سلیقه شما است را دانلود کنید. در این حالت تنها کافی است که عکس زیبایی از خود یا عزیزانتان بگیرید و به این بک گراند منتقل کنید و این یعنی داشتن یک عکس یلدایی با تم زیبا و تمام!
البته گفتن این نکته هم ضروری است که طراحی پوستر و بنر یکی از ابزارهای درامدزایی از فتوشاپ است که این روزها خواهان بیشماری دارد. پس اگر به دنبال درآمدزایی از فتوشاپ هستید، حتما اموزش های مربوط به طراحی پوستر و طراحی بک گراند و پس زمینه را دنبال کنید.
  

---
ادامه خبر

دکتر مهدی غلامی ، جراحی زیبایی فک و صورت ، جراحی بینی و جراحی ایمپلنت در مشهد

دکتر مهدی غلامی

جراحی دهان و فک و صورت جراحی‌ای است که طیف وسیعی از بیماری‌ها، صدمات و نقوص سر و صورت و فک و گردن و طاق جمجمه، چه بافت نرم و چه بافت سخت ناحیه دهان و فک و صورت را اصلاح می‌کند. جراحی فک و صورت در مشهد

این رشته در جهان به عنوان یکی از تخصص‌های رشته پزشکی محسوب می‌شود ولی در ایالات متحده از تخصص‌های رشته دندان‌پزشکی است. در ایران نیز از تخصص‌های دندانپزشکی است که پس از دوره عمومی ۵ سال طول دوره این تخصص می‌باشد. موارد آموزشی شامل جراحی‌های داخل دهانی کوچک (مینور)، جراحی اسیب‌های ترافیکی (تروما)، جراحی عفونت‌های فک و صورت، جراحی ترمیمی و زیبایی فک و صورت و جمجمه و گردن، جراحی تومورها و کیست‌های خوش و بدخیم فک و صورت و گردن، جراحی نواقص مادرزادی و اکتسابی مثل شکاف کام و لب یک طرفه و دو طرفه، و جراحی‌هایی ک در ناحیه دهان، فک، صورت، جمجمه و گردن قابل انجام می‌باشد. جراحی ایمپلنت در مشهد

جراحی پیوند صورت نیز به محوریت جراحان فک و صورت انجام می‌شود. چهار فلوشیپ فوق تخصصی نیز دارد ک شامل جراحی کنسر دهان فک و صورت، جراحی فک و صورت کودکان، جراحی تروما فک و صورت و جراحی ترمیمی فک و صورت، می‌باشد.



---
ادامه خبر