آموزش تغییر رنگ لباس در فتوشاپ‎

فتوشاپ به عنوان کاملترین ابزار ویرایش و ادیت عکس، دارای امکانات و قابلیت های بسیاری است که شاید خیلی از آنها در تصور ما هم نیاید. یکی از امکانات بی نظیر فتوشاپ، امکان تغییر رنگ لباس، تغییر رنگ پس زمینه، تغییر رنگ گلدان مورجود در عکس و هزاران تغییر رنگ دیگر است.
شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که دوست داشته باشید رنگ لباس خود را که در عکس جالب نشده است، تغییر دهید و یا اینکه بنا به دلیلی نیاز است که رنگ لباسی را در عکسی تغییر دهید. در این حات تنها کافی است که فتوشاپ را باز کنید و عکس خود را هم در داخل فتوشاپ باز کنید و سپس روشهای گفته شده در ادامه متن را قدم به قدم انجام دهید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید.
فراموش نکنید که قدم اول برا حرفه ای شدن در فتوشاپ، آموزش و سپس تمرین است. تمرین، تمرین، تمرین ...
هر چقدر بیشتر تمرین کنید هم حرفه ای تر می شوید و هم می توانید روش هایی نوینی را ایجاد نمایید و یک منبع درآمد همیشگی برای خود بسازید.
   
---
ادامه خبر

آموزش اضافه کردن فونت به فتوشاپ‎

نرم افزار فتوشاپ در طراحی پوسترها و ساخت بنر و اسلایدر می تواند یک یار حرفه ای باشد، به گونه ای که با تسلط بر فتوشاپ بتوان پوستره و بنرهایی طراحی نمود که در نگاه اول توجه هر بیننده ای را جلب نماید. یکی از مهمترین نکات که در طراحی پوستر و بنر، باید به ان توجه داشت، انتخاب فونت مناسب است.
یک فونت خوب و زیبا می تواند یک تصویر معمولی را جذاب سازد و یک فونت نامتناسب می تواند یک تصویر زیبا و عالی را معمولی جلوه دهد. پس هنگام کار با فتوشاپ همواره به انتخاب فونت مناسب توجه داشته باشید.
فونت های موجود در فتوشاپ غالباً محدود هستند اما این نرم افزار قدرتمند این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید مجموعه ای از فونت های زیبا و کاربردی را به آن اضافه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. اما چگونه می توان به فتوشاپ فونت اضافه نمود؟؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید با ما همراه باشید تا با آموزش اضافه کردن فونت به فتوشاپ آشنا شوید.
 
---
ادامه خبر