تمام نکاتی که برای خرید لامپ به آن احتیاج دارید!

استفاده از لامپ هایLED  این روزها بسیار گسترش یافته است. زیرا این لامپ ها نسل جدیدی از لامپ هستند که نسبت به مدلهای قبلی بسیار کاربردی تر هستند. لامپ های رشته ای که در چند سال گذشته بسیار کاربرد داشتند، علاوه بر اینکه میزان زیادی انرژی مصرف می کردند و قسمت اعظم انرژی را به صورت گرما از دست می دادند، دارای طول عمر کوتاهی هم بودند. بعد از این لامپ ها، نوبت به لامپ های فلورسنت و لامپ های مهتابی رسید. این دسته از لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای دارای مزایای بیشتر و طول عمر طولانی تری بودند اما نهایتاً نوبت به لامپ های LED رسید که نسبت به تمام پیشینیان خود مزایای بیشتری داشت.

از جمله مزایای لامپ LED می توان به طول عمر طولانی، مصرف بسیار کم انرژی، روشنایی آنی، اثر حرارتی بسیار کم، قابلیت تعمیر داشتن و ... اشاره کرد.

همین مزیت ها سبب شد تا استفاده از لامپ های LED با استقبال عمومی همراه باشد. همین امر سبب کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از لامپ ها گردید. به عبارت دیگر این لامپ ها دوستدار محیط زیست هستند.


---
ادامه خبر

آموزش فتوشاپ لاک ناخن زیبا و طبیعی‎

فتوشاپ دنیایی از ترفندهاست که به شما کمک می کند تا هر تغییری که خواستید را در عکس ها اعمال کنید. موی کسی را سفید کنید، رنگ چهره او را تغییر دهید و یا حتی برای ناخن هایش لاک بزنید و یا رنگ لاک او را تغییر دهید.
در گذشته ایجاد تغییر در عکس غیر ممکن و یا بسیار بسیار دشوار بود. اما امروزه شما به راحتی می توانید تغییرات مدنظر خود را اعمال نمایید و از دیدن یک عکس جدید که مطابق میلتان است، لذت ببرید.
امروز تصمیم داریم تا در رابطه با لاک در فتوشاپ صحبت کنیم. شما تنها با کمک برنامه فتوشاپ و سه دقیقه زمان، می توانید رنگ لاک دلخواهتان را به عکس موردنظرتان اضافه نمایید و یا رنگ لاک را تغییر دهید. در رابطه با تغییر رنگ لاک، ما یک متن کمک آموزشی برای شما بیان نموده ایم و در مثال آورده شده، رنگ تایر یک ماشین را تغییر داده ایم. شما می توانید تک تک این مراحل را در رابطه با لاک ناخن پیاده سازی نمایید و رنگ لاک را تغییر دهید.
 
---
ادامه خبر