آموزش ساخت فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ فارسی

تاکنون با آموزش های متفاوتی از فتوشاپ همراه شما بوده ایم. امروز هم تصمیم داریم تا در مورد یکی از پرکاربردترین آموزش های فتوشاپ خدمت شما عزیزان صحبت نماییم. امروزه همه ما با کمک دوربین های حرفه ای و یا دوربین های گوشی های موبایل عکس های متفاوتی را می گیریم و با کمک فتوشاپ و سایر نرم افزارهای مربوطه، نور و کنتراست و ... عکس ها را تنظیم می کنیم و یک عکس زیبا می سازیم. اما گاهی نیاز داریم تا چند عکس را با یکدیگر ترکیب نماییم و یک عکس جدید را برای پوستر تبلیغاتی و یا استفاده ای دیگر، ایجاد نماییم. در این شرایط باید به سراغ فتومونتاژ برویم. فتومونتاژ تکنیک ترکیب چند عکس با یکدیگر است به گونه ای که عکس جدید ایجاد شده کاملا زیبا باشد و اثری از ترکیب چند عکس متفاوت در آن دیده نشود. به عبارت دقیق تر باید هارمونی رنگ ها رعایت شود و حد فاصل عکس ها به طور کامل از بین برود.
 
---
ادامه خبر

چه زمانی پروتئین و کراتین را با هم مصرف کنیم

پروتئین و و کراتین از مکملهای محبوب و پر استفاده در دنیای بدنسازی و همچنین ورزشکاران استقامتی می باشند.

سوال مهمی که همیشه ذهن رو درگیر خودش می کنه این هست که چه زمانی می توانیم این دو مکمل رو با هم مصرف کنیم؟

در ابتدا با هر دو مکمل بیشتر آشنا بشیم

---
ادامه خبر

ویکی درمان: لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

اگر در هر شهر از کشور عزیزمان باشید و قصد مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی را داشته باشید؛ با سوالات زیادی روبرو خواهید شد. شاید با خود بگویید بهترین متخصص ارتودنسی تهران، مشهد و اصفهان چه کسی است؟ کمی صبور باشید تا شما را با لیست بهترین متخصص ایمپلنت تهران آشنا کنیم.

 اگر برای اصلاح دندان های خود قصد مراجعه به متخصص ایمپلنت ارزان را دارید؛ بدانید که هزینه پایین، نشان از مواد نامرغوب است. برای اینکه بتوانید بهترین کلینیک دندانپزشکی و متخصص ارتودنسی را شناسایی کنید، به شما نکاتی را گوشزد خواهیم کرد.

---
ادامه خبر

دانلود براش های فتوشاپ افکت نور و ستاره

یکی از قابلیت های بینظیر فتوشاپ این است که شما با کمک ی=براش های از پیش آماده شده می توانید افکت های بسیار زیبا و جادویی بر روی تصاویر خود ایجاد نمایید. تنها کافی است تا افکت ها را دانلود و بر روی فتوشاپ خود نصب نمایید و سپس با اجرا و پیاده سازی آنها بر روی تصاویر خود، تصاوری و پوسترهایی زیبا و جذاب ایجاد نمایید.
یکی از پرکاربردترین افکت ها که در بسیاری از پوسترها و طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرد، افکت ماه و ستاره است. این افکت ها می توانند تصاویر شما را زیبا نمایند، خصوصا اگر تصویر شما عکسی مربوط به شب و درخشش ماه و ستارگان باشد.
به همین دلیل لینک دانلود براش های فتوشاپ که افکت ماه و ستاره دارند را برای شما عزیزان قرار داده ایم. علاوه بر این با یک آموزش خوب و کاربردی هم در خدمت شما عزیزان هستیم. در این آموزش شما می آموزید که چگونه بدون این براش های آماد بتوانید نور و درخشش ستاره ها را بر روی تصاویر خود ایجاد نمایید. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر

آیا با منشور حقوق بیماران در داروخانه ها آشنایید؟

منشور حقوق بیمار در داروخانه ها، آسودگی خاطر در سایه‌ حقوق فردی.

آیا شما هم تجربۀ برخورد سرد مسئولان داروخانه را با خود داشته‌اید؟ بسیاری از ما هنگام پرسیدن سوال دربارۀ داروهای مصرفی‌مان معذب می‌شویم و فکر می‌کنیم که این کار باعث ایجاد مزاحمت می‌شود. در این مطلب قصد داریم دربارۀ حق و حقوق شما در داروخانه صحبت کنیم.

در وب سایت سلامت نیوز مطلبی در خصوص مقایسه بهترین داروخانه آنلاین ایران موجود است که پیشنهاد می کنیم این مطلب رو مطالعه کنید.

منشور حقوق بیمار در داروخانه در 15 بند تدوین و سال‌هاست که به عنوان قانون تصویب و اجرایی شده است. در صورتی که دکتر داروساز یا سایر شاغلین حاضر در یک داروخانه از بندهای این منشور سرپیچی کنند، بیمار می‌تواند تخلف را گزارش کرده و منتظر اعمال جریمه برای آن‌ها باشد.

---
ادامه خبر

راهنمای چرخاندن عکس در فتوشاپ

برنامه فتوشاپ دارای قابلیت هایی است که به شما کمک می کند تا بتوانید مطابق میل خود عکس ها را تغییر دهید و آنگونه که می خواهید روی آنها کار کنید. ممکن است شما یک عکس افقی داشته باشید اما دوست داشته باشید که آن عکس را به حالت افقی تغییر دهید و یا تصویری را اسکن کرده باشید اما زمانی که می خواهید روی آن کار کنید متوجه می شوید که عکس برعکس است!
در این شرایط به راحتی و با کمک فتوشاپ می توانید عکس را بچرخاید و در زاویه موردنظر خود تنظیم نمایید. قابلیت چرخاندن عکس در فتوشاپ، یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین کاربردهای فتوشاپ است. شما با چند قدم ساده می توانید عمس را بچرخانید. تنها کافی است تا روش های ارائه شده در این مطلب را بخوانید و قدم به قدم پیاده سازی نمایید.
غالباً افراد مبتدی در رابطه با چرخاندن عکی دچار مشکل می شوند و کاری سخت به نظرشان می رسد اما این اطمینان را به شما می دهیم که در هر زمینه ای با کسب اموزش های لازم و تمرین مکرر می توانید به یک حرفه ای تبدیل شوید و آموزش کار با فتوشاپ کاملا آسان است اما دارای ریزه کاری هایی است که لازم است با آنها آشنا شوبد.
اگر به دنبال آموزش های کاربردی دیگر در رابطه با کار با فتوشاپ هستید، تنها کافی است تا سایر مقالات و مطالب ما را دنبال نمایید.
 
---
ادامه خبر