کدهای رنگ طلایی و نقره ای فتوشاپ cmyk و rgb

فتوشاپ به عنوان یکی از برترین نرم افزارها در زمینه ادیت و ویرایش عکس و همچینین طراحی پوستر، دارای قابلیت ها و امکانات بیشماری است. مثلا فتوشاپ از هر رنگی یک طیف وسیع رنگی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بر حسب نیازتان، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. هر رنگ دارای کدهای cmyk و rgb است، بنابراین اگر شما یک بار از یک رنگ استفاده نمایید و در طراحی های بعد، بازهم به همان رنگ نیاز داشته باشید، تنها کافی است تا کد آن را وارد نموده و همان رنگ را استفاده نمایید.
اما رنگ طلایی، یکی از رنگهایی است که رد فتوشاپ باید با کد دستوری cmyk و rgb وارد شود. به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا راهنمای تصویری و مرحله بهمرحله وارد کردن کدهای cmyk و rgb مربوط به رنگ طلایی را خذمت شما عزیزان معرفی نماییم. با مشاهده این مراحل، متوجه خواهید شد که اصلا راه سخت و پیچیده ای در پیش ندارید و تنها کافی است تا طبق دستورات عمل نمایید.
 
---
ادامه خبر

نکاتی که در چاپ سررسید و سالنامه باید بدانیم

زمان یکی از بزرگترین سرمایه هایی است که در اختیار تمامی انسان های کره زمین قرار گرفته است. حال این ما هستیم که تصمیم می گیریم این سرمایه را چگونه مصرف کنیم. آیا می خواهیم با یک برنامه ریزی درست و اصولی نهایت استفاده از آن را ببریم یا خودمان را در اختیار روزها و شب ها بگذاریم و تنها منتظر باشیم که زمان سپری شود!؟

مسلماً همه ما دوست داریم تا یک زندگی اصولی داشته باشیم و راه رسیدن به این زندگی، تنها برنامه ریزی و اطلاع از زمان است.

 اصلی ترین مواردی که می توانند به برنامه ریزی ما کمک نمایند، تقویم ها و سررسیدها هستند. سررسید یک دفتر و یا دفترچه یادداشت است که در هر صفحه آن تاریخ روز و مناسبت آن روز یادداشت شده است. بنابراین یک سررسید، مناسب ترین گزینه برای برنامه ریزی خواهد بود.

 چاپ سررسید یکی از اصلی ترین خدماتی است که چاپخانه ها به آن مشغول هستند. زیرا علاوه بر کمک به برنامه ریزی، سررسید استفاده تجاری و تبلیغاتی هم دارد. اکثر کسب و کارها، در پایان هر سال سررسیدهای سال جدید که مختص آنها طراحی شده و مزین به نام برند و شعار آنهاست را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. غالباً مشتریان هم این سررسیدها را در صورتی که زیبا و باکیفیت باشد، تا پایان سال نزد خود نگه می دارند. این یعنی "شما تا یک سال در ذهن مشتری خود نقش بسته اید و در مقابل چشمان او هستید". بدین ترتیب شما یک مشتری وفادار برای خود ساخته اید.

---
ادامه خبر