کلاس فتوشاپ مجتمع فنی تهران

فتوشاپ یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود است که هم در آتلیه ها کاربرد دارد و هم برای طراحی بنر و پوستر. همانطور که همه می دانیم طراحان بسیاری هستند که از طریق همین نرم افزار طراحی های بسیار حرفه ای انجام می دهند و یا عکسها را به صورت هنری ادیت می کنند و از این طریق درآمدهای بسیار بالایی کسب می کنند.
بنابراین شخصی که فتوشاپ را به صورت حرفه ای و پیشرفته بداند، به راحتی می تواند هم نیازهای خود را برآورده سازد و هم درآمدهای بسیار بالایی از این راه کسب نماید.
در همین راستا آموزشگاههای متعددی هستند که تلاش می کنند تا کار با این نرم افزار را به صورت حرفه ای به کارآموزان متقاضی آموزش دهند. مجتمع فنی تهران یکی از این آموزشگاههای معتبر است که علاوه بر تهران، دارای شعبات زیادی در سایر شهرستانها می باشد و در همه آن شهرها با نام مجتمع فنی تهران شناخته می شود.
امروز در نظر داریم تا شما را با کلاس فتوشاپ مجتمع فنی تهران آشنا نماییم و در رابطه با شهریه این کلاسها، سرفصل های آموزشی و خود مجتمع فنی تهران صحبت نماییم و در کل نمایی جامع از این آموزشگاه و کلاس های فتوشاپ آن ارائه نماییم. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر

تنظیم دقیق خط کش در فتوشاپ

اهمیت خطوط صاف و رعایت اندازه ها در طراحی امری بسیار مهم و حیاتی است، خصوصا هنگامی که شما با کمک نرم افزار فتوشاپ در حال طراحی هستید، حتما به ابزار خط کش و یا درجه بندی نیاز پیدا خواهید کرد. تفاوتی ندارد که شما یک طراح حرفه ای فتوشاپ باشید و یا یک آماتور که به تازگی به سراغ نرم افزار فتوشاپ رفته است، در هر دو حالت شما نیاز دارید که هنگام کار با فتوشاپ از ابزار خط کش استفاده نمایید.

هنگام کار با نرم افزار فتوشاپ ممکن است این نیاز را پیدا کرده باشید که بخواهید از خط کش و یا گریدها (درجه بندی ها) استفاده نموده باشید. اما نحوه کار با آنها را ندانید. در این صورت تنها کافی است که با کمک روش های گفته شده زیر و در چند قدم ساده این ابزارها را فعال نموده و مورد استفاده قرار دهید.
 
---
ادامه خبر

دانلود آهنگ های جدید از سایت موزیک وی

شاید شما هم برای دانلود موزیک جدید به سایت های دانلود آهنگ مراجعه کرده باشید . به واسطه گوشی های هوشمند و کامپیوتر ها دیگر دانلود آهنگ های جدید کار پیچیده و سختی نیست !

فقط کافیه نام خواننده و یا اسم آهنگ مورد نظر رو سرچ کنید تا از بین نتایج یک سایت رو انتخاب کنید برای دانلود آهنگ ...

یا حتی ممکنه فقط قسمتی از متن آهنگ را به یاد داشته باشیم و اسم خواننده و آهنگ رو هم ندونید ، باز هم مشکلی نیست ! به لطف گوگل با سرچ کمی از تکست آهنگ ، میتونید آهنگ رو در سایت های دانلود آهنگ به راحتی پیدا و دانلود کنید .

---
ادامه خبر

برنامه فتوشاپ فیس تون

نرم افزار فتوشاپ یک ابزار بسیار حرفه ای برای ویرایش و ادیت عکس است. اما همانطور که می دانیم، امروزه اکثر افراد تمایل دارند که از گوشی به جای کامپیوتر و لپ تاپ استفاده نمایند، حتی ترجیح می دهند که عکس های خود را هم با گوشی ویرایش و ادیت نمایند. در همین راستا هم نرم افزارهای بسیار متنوعی راهی بازار شده اند که با نصب آنها می توان عمل ویرایش و ادیت عکس را به صورت حرفه ای درون گوشی انجام داد. یکی از این نرم افزارها یا برنامه ها، فیس تون (Face tune) است. اگر شما هم اهل عسک گرفتن و خصوصا عکس های پرتره هستید، حتما این نرم افزار را دانلود کرده و در گوشی خود نصب نمایید تا بتوانید آن را جایگزین فتوشاپ نموده و عکس های خود را با سرعت بیشتری درون گوشی خود ادیت نمایید.
در ادامه مطلب در رابطه با برترین ویژگی های برنامه فیس تون صحبت خواهیم نمود و همچنین طرز کار با آن را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.
 
---
ادامه خبر