آموزش گذاشتن سر روی بدن دیگری با فتوشاپ

فتوشاپ به عنوان کاملترین نرم افزاری که در زمینه ادیت و ویرایش عکس است، این قابلیت را دارد که شما بتوانید تصاویری شگرف و خاص در آن خلق نمایید. شما در صورتی که به این حوزه علاقه مند باشید، ابتدا باید آموزش های لازم را کسب نمایید و با تمرین و ممارست در زمینه کار با این نرم افزار حرفه ای شوید.
پس از حرفه ای شدن، تنها کافی است تا ذوق و هنر خود را وارد عرصه نموده و بکوشید تا تصاویری شگرف خلق نمایید. شما می توانید مثلا سه عکس را با یکدیگر ترکیب نموده و یک عکس را چنان خلق نمایید که گویی از ابتدا هم همان عکس بوده است.
یکی از تکنیک های پراستفاده در زمینه ویرایش عکس، گذاشتن یک سر بر روی یک بدن دیگر است. مثلا تصور کنید که شما دوست دارید، یک پیراهن خاصی که در عکس بر تن مانکن دیده اید، را بر تن خود امتحان نمایید و خود را در آن لباس تصور نمایید. در این شرایط تنها کافی است که سر خود را از روی یکی از عکسهایتان برداشته و به جای سر مانکن، در آن عکس جایگزین نمایید.
به همین راحتی شما آن لباس را پوشیدید ...
 
---
ادامه خبر

فتوشاپ آنلاین با فونت فارسی

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین ابزار در زمینه ادیت فیلم و عکس است. اما این نرم افزار برای انجام کارهای سنگین نیاز به یک سیستم قدرتمند دارد. به همین دلیل بیشتر افرادی که تمایل به کار با این سیستم را دارند اما از گرافیک های سریع و قدرتمندی بهره نمی برند، به سمت استفاده از برنامه های آنلاین فتوشاپ می روند.
همچنین ممکن است در شرایطی نیاز به برنامه فتوشاپ پیدا کنیم که زمان کافی برای نصب این برنامه را نداشته باشیم. در این شرایط یک فتوشاپ آنلاین بهترین و راحتترین انتخاب است.
خوشبختانه برنامه های آنلاین بسیار متنوعی در سایت های ایرانی و خارجی وجود دارند که تمامی خدمات یک نرم افزار فتوشاپ را برای کاربران فراهم نموده اند.
یک کابر فارسی زبان، مسلما نیاز به یک نرم افزار فتوشاپ آنلاین دارد که بتواند امکان تایپ فارسی را برای او فراهم نماید. به همین دلیل ممکن است برخی از نرم افزارهای آنلاین فتوشاپ نتوانند این نیاز را برآورده نمایند. از همین رو ما بر آن شدیم تا برنامه های فتوشاپ آنلاین با امکان تایپ فارسی را برای شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید در مواقع لزوم از آنها استفاده نمایید.
 
---
ادامه خبر