بک گراند شب یلدا با کیفیت بالا

شب یلدا یکی از مهمترین شب ها برای ما ایرانیان است. این شب می تواند تمامی اعضای یک خانواده را در خانه بزرگ فامیل جمع نموده و آنها را دعوت به خوش بش نماید. به عبارت بهتر این شب شادی و نشاط را بین افراد پخش می کند. بسیاری از ما با فرا رسیدن این شب حس و حال خوبی را تجربه می کنیم. زیرا هم می توانیم به خانه پدربزرگ ها و مارد بزرگ ها برویم و هم اینکه بسیاری از اقوام که کدت هاست ندیده ایم، ببینیم.
بک گراند گوشی یا لپ تاپ ما، نمایانگر حس و حال ما است. وقتی ما خوشحالیم بک گراند هم رنگارنگ و شاد است، وقتی غمگین و اندوهگین هستیم، بک گراند هم دقیقا همین حس و حال را دارد.
با فرا رسیدن شب یلدا یا بسیاری از مناسبت های دیگر، ممکن است بک گراند ما هم به رنگ همان مناسبت شود. با فرارسیدن شب یلدا، خیلی از افراد بک گراند گوشی، لپ تاپ و ... خود را متناسب با این شب انتخاب می کنند.
در ادامه تعدادی از زیباترین و جدیدترین بک گراندهای شب یلدا را برای شما عزیزان آماده نمئده ایم که در بین مطالب ارائه می نماییم. اکا استفاده از این عکس ها تنها محدود به بک گراند نیست و بسیاری از گرافیست ها هم که به کار طراحی مشغول هستند، از این عکس های مناسبتی برای طراحی پوستر ها و عکس های خود استفاده می نمانید.
 
---
ادامه خبر

معرفی لوازم خانگی سامسونگ با تاریخچه

لوازم خانگی ها در زندگی مدرنیته امروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. این لوازم به اندازه ای متنوع هستند که وجود تمامی آنها در یک خانه ممکن نیست.

در بین تمامی این لوازم تعدادی هم وجود دارند که جزء اصلی ترین ها هستند، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و تعدادی لوازم پخت و پز در تمامی خانه ها وجود دارند.

یکی از عواملی که سبب این تنوع شده است، علاوه بر پیشرفت علم و فناوری، رقابت برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند.

برندهایی مانند سامسونگ، بوش، ال جی که همگی در تمام جهان شناخته شده هستند و مشتریان وفادار بسیاری دارند. در بین این سه برند، شاید بتوان با جرات گفت که سامسونگ بسیار خوشنام است و در کشور ما هم طرفداران بسیاری دارد. سامسونگ شرکتی کره ای است که در هر زمینه ای که وارد شده، بهترین بوده و محصولاتی با تکنولوژی برتر را به تمام جهان صادر نموده و خوش درخشیده است.

---
ادامه خبر

همه چیز درباره خرید دریل مگنت

در سال‌های اخیر و با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، بسیاری از شرکت­های تولیدکننده دریل مگنت اروپایی امکان فعالیت و فروش دریل مگنت در ایران را از دست داده­اند. اما همچنان برندهای معتبری از طریق روابط فی‌مابین کشورها محصولات خود را به ایران وارد می‌کنند.

یکی از پیامدهای عدم دسترسی به محصولات برندهای معتبر، افزایش واردات کالاهای غیراصل با درجه کیفیت پایین و یا دستگاه­های بی‌کیفیت چینی است. در چنین شرایطی صاحبان مشاغل صنعتی مانند کارگاه‌های ساخت سازه‌های فلزی، سوله­سازی­ها، پیمانکاران پروژه‌های ساختمانی و ... با مشکلات عدیده­ای همچون خرابی دریل مگنت­ها و نبود لوازم یدکی نیز مواجه هستند. بنابراین لازم است تا با آگاهی در مورد ویژگی­های فنی دریل‌مگنت­ها، برندهای معتبر موجود در بازار، شناخت نمایندگی­های عرضه­کننده دریل مگنت‌های اصل و با کیفیت، خدمات پس از فروش، تعمیرات، دسترسی به لوازم یدکی، لوازم جانبی و ... راجع به خرید دریل مگنت مناسب فعالیت خود، تصمیم­گیری و اقدام نمایند.

در ادامه با ما همراه شوید تا با ویژگی­های برتر یک دریل مگنت با کیفیت و برندهای معتبر موجود در بازار آشنا شده و در نتیجه خریدی مطمئن داشته باشید.

---
ادامه خبر

دستگاه تصفیه آب ایلیا گستر را با سیستم چهار راهی خرید کنیم یا شیر برقی ؟

اگر از مشترکین شرکت تصفیه آب ایلیا گستر باشید و دراین باره کارشناسی دریافت کرده باشید حتما با این موضوع آشنا هستید. ممکن است اصلا با سیستم شیر برقی و چهار راهی در دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا نباشید. در این مقاله به تفسیر به آنها خواهیم پرداخت. چنانچه دستگاه تصفیه آب خانگی هنوز خرید نکرده اید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید تا خرید اشتباهی انجام ندهید. مشاورین تصفیه آب ایلیا گستر در این مقاله به تشریح اثبات میکنند که شیر برقی بسیار مزایای بیشتری نسبت به چهار راهی دارد.
اگر درباره ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ، تاکنون تحقیقاتی کرده باشید احتمالا فروشندگان در هنگام معرفی دستگاه های تصفیه آب خودشان ، وجود شیر برقی یا چهار راهی را مطرح کرده اند . احتمالا اگر سوال هم کرده اید که تفاوت شیر برقی و چهار راهی چیست ؟ احتمالا پاسخ شنیده اید شیر برقی بهتره ! اگر برای شما هم این سوال هست و کنجکاوید که بدانید تفاوت شیر برقی و چهار راهی در چیست حتما این مقاله را بخوانید .
---
ادامه خبر

آموزش گذاشتن سر روی بدن دیگری با فتوشاپ

فتوشاپ به عنوان کاملترین نرم افزاری که در زمینه ادیت و ویرایش عکس است، این قابلیت را دارد که شما بتوانید تصاویری شگرف و خاص در آن خلق نمایید. شما در صورتی که به این حوزه علاقه مند باشید، ابتدا باید آموزش های لازم را کسب نمایید و با تمرین و ممارست در زمینه کار با این نرم افزار حرفه ای شوید.
پس از حرفه ای شدن، تنها کافی است تا ذوق و هنر خود را وارد عرصه نموده و بکوشید تا تصاویری شگرف خلق نمایید. شما می توانید مثلا سه عکس را با یکدیگر ترکیب نموده و یک عکس را چنان خلق نمایید که گویی از ابتدا هم همان عکس بوده است.
یکی از تکنیک های پراستفاده در زمینه ویرایش عکس، گذاشتن یک سر بر روی یک بدن دیگر است. مثلا تصور کنید که شما دوست دارید، یک پیراهن خاصی که در عکس بر تن مانکن دیده اید، را بر تن خود امتحان نمایید و خود را در آن لباس تصور نمایید. در این شرایط تنها کافی است که سر خود را از روی یکی از عکسهایتان برداشته و به جای سر مانکن، در آن عکس جایگزین نمایید.
به همین راحتی شما آن لباس را پوشیدید ...
 
---
ادامه خبر