تشریفات سران

تشریفات سران یک مجموعه منحصر به فرد میباشند که برنامه های متنوع با امکانات زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. هدف این مجموعه ارائه یک تجربه فراموش نشدنی برای شماست. ما معتقدیم که یک تیم می‌ تواند منابع بزرگی مانند جشن ‌های شگفت ‌انگیز، مراسم نفس ‌گیر، تعداد زیادی راهنما و مشاور داشته باشد، اما چیزی که یک تیم تشریفاتی را نسبت به سایرین برتر می‌ کند، شور و اشتیاق در قلب، ذهن و وجدان مدیران است.

---
ادامه خبر

برداشتن خال صورت با فتوشاپ

همانطور که تاکنون بارها تاکید نموده ایم، یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهایی که در رابطه با ادیت و ویرایش عکس وجود دارد، فتوشاپ است. با کمک این نرم افزار شما می توانید کارهایی بسیار سخت را به ساده ترین صورت ممکن انجام دهید.
مثلا می توانید با کمک این نرم افزار خال ها و لکه های روی صورت و حتی بدن خود را بردارید و یک عکس بی عیب تحویا بگیرید.
افراد زیادی هستند که خال روی صورت خود را دوست ندارند، این افراد ممکن است تمایل داشته باشند تا در عکس هایشان، خال صورتشان وجود نداشته باشد. یا اینکه هنگام عکس گرفتن لکه های زیادی روی صورتشان وجود داشته است. وجود این لکه ها موقتی است اما حضور آنها در عکس می تواند حس شما را نسبت به آن عکس بد نمایید.
در اینصورت شما با کمک نرم افزار حرفه ای فتوشاپ می توانید به راحتی این خال ها و لکه ها را پاک نمایید.
برای انجام این کار، اصلا لازم نیست که خیلی حرفه ای باشید، بلکه تنها کافی است که آموزشی که در ادامه مطلب می آید را به صورت قدم به قدم انجام دهید تا از یک عکس زیبا و با کیفیت لذت ببرید.
تا انتهای این آموزش همراه ما باشید.
 
---
ادامه خبر

محو كردن اطراف تصوير در فتوشاپ

گاهی ممکن است برای زیباتر شدن عکس نیاز داشته باسید تا اطراف آن را محو نماییدو در این شرایط شما می توانید با کمک نرم افزار قدرتمند فتوشاپ و با کمک روش های متنوع این فرایند را انجام دهید.
در شرایطی که عکس دارای المان های بسیاری است ، بیننده را سر در گم خواهد کرد. در این شرایط ممکن است که توجه او به موارد متعددی جلب شود. اما هنگامی که در نظر داشته باشیم تا توجه بیننده را فقط به یک موضوع جلب نماییم، می توانیم از تکنیک محو کردن عکش کمک بگیریم.
در ادامه دو روش ساده اما کاربردی را برای ایجاد محو دور عکس برای شما عزیزان بیانم نموده ایم. استفاده از این دو روش نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها با دنیال کردن دستورات می توانید به راحتی در هر عکسی که دوست دارید، این تکنیک را پیاده سازی نموده و اطراف عکس را محو نمایید.
کاربرد این تکنیک هم مانند سایر مهارت های کار با فتوشاپ نیاز به تمرین و ممارست دارد. بنابراین اگر تمایل دارید که در فتوشاپ به یک حرفه ای تبدیل شوید، حتما بارها و بارها این مراحل را تکرار نمایید.
 
---
ادامه خبر