اتاق و سوئیت های هتل ایرانیان

هتل ایرانیان قزوین با دارا بودن 39 باب اتاق و سوئیت یکی از بهترین هتل های قزوین برای اقامت است. هتل ایرانیان شامل اتاق های معمولی یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته با چشم انداز باغ و محوطه سرسبز است. همچنین سوئیت های جونیور، رویال و دوبلکس هم در مجموعه اقامتگاه به عنوان بخشی از هتل در قزوین در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

در تمامی اتاق ها و سوئیت ها سعی شده است تا حداکثر استانداردهای بین المللی اعمال شود. حضور در منطقه ییلاقی و ویلایی هفت سنگان باعث شده است تا چشم انداز تمامی اتاق ها و فضای مجموعه، فضایی شاد و سرسبز باشد.

برای معماری اتاق ها سعی شده است تا از امکانات به روز و مدرن استفاده شود. باید عنوان کرد که در کنار به روز بودن همه بخش های مجموعه سعی شده است از سنت های منطقه ای در آن بهره گرفته شود تا حس صمیمیت را در بر داشته باشد.

---
ادامه خبر

بهترین راهنمای شما برای طراحی ویلا

منطقه زمین

همانطور که خودشناسی اولین پله حرکت به سمت هدف و آینده است، یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید زمین ویلا، شناخت نیاز و روحیه خودتان است، آیا شما ترجیح می دهید آخر هفته خود را در اتمسفر آرامش بخش جنگل صرف کنید یا در کنار ساحل؟ یا هر دو؟ یا فضای کوهستانی را ترجیح می دهید و یا همچون برخی انسان ها آرامش مناطق کویری را ترجیح می دهید؟ به هر حال، انتخاب این موضوع کاملا به شما و شخصیت شما بستگی دارد.

ابعاد زمین

انتخاب ابعاد زمین به دو فاکتور مهم بستگی دارد، اول توان مالی شما و دوم نیاز شما .فاکتور اول مشخص و لازم به توضیح نیست، اما نیاز شما بخش مهمی در طراحی ویلا می باشد. ابتدا باید تعیین کنید که ویلایی در سطح شیبدار می خواهید یا ویلایی بدون توپوگرافی و در زمین مسطح. همانطور که توان مالی شما با نیاز شما رابطه مستقیمی دارد؛ نیاز شما نیز با روحیه شما رابطه مستقیمی دارد. پس هوشمندانه بررسی و انتخاب کنید.

انتخاب سبک طراحی

سبک طراحی شما کاملا وابسته به سلیقه و علاقه شماست. رویای شما زندگی در یک طراحی ویلا مدرن است یا ترجیح می دهید در یک ویلا روستیک زندگی کنید و یا ویلای کلاسیک؟ یا یک ویلای سنتی ایرانی را ترجیح می دهید؟

در اینجا به بررسی ویلای مدرن خواهیم پرداخت:

سبک مدرن

ویلاهای مدرن به زیر مجموعه های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام با کمی تغییر راهی مجزا در طراحی ویلا را در بر می گیرند، برخی سبک های مینیمال همچون ویلای طراحی شده توسط معمار مشهور لوکوربوزیه را می پسندند که در مینیمال ترین حالت ممکن با ترکیب خطوط مستقیم و منحنی و استفاده از متریال شیشه طراحی شده است و برخی تنها خطوط منحنی و نرم را ترجیح می دهند و برخی تنها خطوط مستقیم و قابل درک را می پسندند و برخی دیگر با روحیه متفاوتی که دارند خطوط شکسته و خشن را در طراحی می پسندند.

---
ادامه خبر

ترجمه تخصصی و ترجمه مقاله خصوصا ترجمه انگلیسی به فارسی را از وبسایت بترجم بخواهید

همان طور که می دانید امروزه مبحث ترجمه تخصصی و یا ترجمه مقاله در حالت عمومی بسیار بسیار پر رنگ تر از قبل شده است و افرادی که به دنبال ترجمه مقالات، کتب آموزشی و تخصصی درسی و... هستند به دنبال فردی هستند تا بتوانند پروژه های خود را به آن ها محول کنند تا هم در زمان خود صرفه جویی کرده و هم کیفیت کار بسیار قابل قبولی را دریافت کنند اما هنگامی که مبحث ترجمه انگلیسی به فارسی به میان می آید کار کمی سخت تر از قبل می شود چراکه مترجم در این وضعیت موظف است برای کلیه کلمات، عبارات، و اصطلاحات موجود در متن معادل های بسیار قابل قبول و درستی را به کار ببرد تا خواننده پس از خواندن متن بتواند موضوع اصلی و آن هدف نهایی را به خوبی و در لفاف بندی کاملا مناسبی دریافت کند اما در حالت کلی برای فردی که زبان مادری او فارسی است این موضوع می تواند بسیارقابل درک تر باشد چراکه می تواند به خوبی جمله بندی های دست و پا شکسته را پشت سر هم ردیف سازد و با کمی شاخ و برگ دادن به مطلب، آن مطلب را بسیار شیوا و خوانا کند اما...

---
ادامه خبر

لایه ی Bakcground در فتوشاپ را بشناسید!

 
در این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با لایه ی بک گراند در فتوشاپ آشنا کرده و از ویژگی های این لایه برایتان بگوییم. لایه ی بک گراند یکی از لایه های ختصاصی و مهم در زمینه ی فتوشاپ به شمار می رود. در ادامه ی مطلب با ما باشید.
ادامه خبر

مجموعه تصاویر بک گراند کامپیوتر و لپ تاپ

 
در این مطلب با ما همراه باشید تا مجموعه ای زیبا از تصاویر مناسب پس زمینه و بک گراند مانیتور لپ تاپ و کامپوتر ها را مشاهده نمایید. در ادامه این تصاویر اصلی در فایل زیپ قابل دریافت می باشند و نمونه ای از آن ها را نیز می توانید مشاهده نمایید.
---
ادامه خبر

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو سایت وردپرسی

امروزه یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین CMS ها بر اساس آمار، سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. از این رو بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی اقدام به ساخت سایت وردپرسی می نمایند. مهمترین عامل در پیشرفت یک سایت وردپرسی، سئو  سایت وردپرسی است که در صورتی که شما محصولات خوب و با کیفیتی داشته باشید اما سئو سایت شما بهینه نشده باشد، کار شما برای کسی شناخته نخواهد شد. در صورتی که تمایل به بهینه کردن سئو سایت وردپرسی خود دارید می توانید این کار را به مجموعه سریرنوین بسپارید. در ادامه دلایل اینکه می توانید سئو سایت وردپرسی خود را به سریرنوین بسپارید را بیان می کنیم.

سئو وردپرس
---
ادامه خبر

میکاپ های چشم کارتونی

 
 
در ادامه ی این مطلب برای شما دوستان مجموعه ای از میکاپ های چشم کارتونی و کودکانه را به نمایش گذاشته ایم که شما می توانید با استفاده از آن ها ایده هایی جالب برای نقاشی صورت فرزندانتان یا تم های کارتونی خود بگیرید. با ما در ادامه همراه شوید.
ادامه خبر